Maar serieus. Als het er morgen nog is, zou ik even naar de dokter gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door wimpie-bosboom op 03-07-2002 13:38]
quote:Nee geen bultje maar echt tja vocht
Op woensdag 03 juli 2002 13:33 schreef Lucille het volgende:
Een muggebeet? Of te hard gestoten vannacht?
suk6
quote:au!
Op woensdag 03 juli 2002 13:34 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Moet je effe met een naald in de balzak prikken, misschien dat het vocht dan weggaat.
quote:Ik heb ff zitten googlen http://www.uzleuven.be/UZroot/content/Home/wieiswie/diensten/urologie/patient/patientenfolders/hydrocoele/
Op woensdag 03 juli 2002 13:36 schreef Lucille het volgende:
Misschien is een foto'tje wel handig, dan kunnen we een deskundig oordeel vellen.
Ik hoop dat het dit niet is.. daarom vraag ik het aan jullie.
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 13:34 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Moet je effe met een naald in de balzak prikken, misschien dat het vocht dan weggaat.
quote:Dat heeft er gelukkig niets mee te maken
Op woensdag 03 juli 2002 13:41 schreef xman het volgende:
Dit klinkt misschien raar..maar ik heb 2 dagen geleden zitten pissen met een halfe stijfe. Misschien dat er vocht in mijn balzak terecht is gekomen.
grappig dat dit soort posts er altijd op uitdraaien dat het meest aangerade het laatst gedaan wordt...
quote:Dat is inderdaad niet relevant. De prostaat verhinderd dat urine via de zaadleiders het scrotum in zal vloeien.
Dit klinkt misschien raar..maar ik heb 2 dagen geleden zitten pissen met een halfe stijfe. Misschien dat er vocht in mijn balzak terecht is gekomen.
quote:Ik zal ff een dokter regelen (want ik ben net verhuisd) en dan kijk ik morgen wel
Op woensdag 03 juli 2002 13:43 schreef www.vantschip.com het volgende:
dude ophouden met posten en gewoon ff de dokter bellen ... straks fantaseer je jezelf nog een balkanker en daar wordt je ook niet vrolijk van...grappig dat dit soort posts er altijd op uitdraaien dat het meest aangerade het laatst gedaan wordt...
[Dit bericht is gewijzigd door xman op 03-07-2002 13:46]
quote:Ik heb geen digitale fototoestel...en ik logeer hier bij een vriend.
Op woensdag 03 juli 2002 13:46 schreef Lucille het volgende:
Graag een foto van je eigen scrotum pleaze. Aan andermans plaatjes kunnen we geen oordeel vellen.
Kan je zien hoe goed google is
quote:ghehe nee dat zei de uroloog
Op donderdag 04 juli 2002 20:12 schreef xman het volgende:
update:
Het bleek toch om een spermatocele te gaan! http://www.uzleuven.be/UZroot/content/Home/wieiswie/diensten/urologie/patient/patientenfolders/hydrocoele/Kan je zien hoe goed google is
quote:haha nee hoor dat doe ik ook best vaak, zoiezo als ik wakker wordt met een stijven en ik moet pissen dan dus, en soms na het rukken, dus dat heeft dr nix mee te maken!
quote:He Lucille? wat ben jij snel en gevat,zit je ook zo omhoog?
Op woensdag 03 juli 2002 13:33 schreef Lucille het volgende:
Een muggebeet? Of te hard gestoten vannacht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |