Ben jij ook zo ontzettend Eighties? Met je ontzettende outdated standaard stekeltjeshaarkapsel. Die bijna versleten jeans met daaronder een ranzig paar gympies van een aantal jaren oud, die indruk wekken ze in ieder geval. Draag jij ook nog die zeemandesigner jaren tachtig dertien-in-een-dozijn truien volgens een systeem met daaronder t-shirtjes welke naar dagdeel geordend zijn in je kledingkast, netjes op de kleuren van de regenboog natuurlijk. Rust er op jouw neus ook nog zo'n geweldige Lee Towers bril, zodat je een net wat duffe indruk maakt dan dat je zonder bril zou doen. Zou je ook weer willen dat je je jeugdjaren had doorgebracht tijdens de jaren tachtig bij het horen van de volgende woorden: Transformers, He-Man, Blur, Duran Duran, Perestroika, Glasnost en My Little Pony.
Ik wel.
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 09:46 schreef Seborik het volgende:
Hey,Rust er op jouw neus ook nog zo'n geweldige Lee Towers bril, zodat je een net wat duffe indruk maakt dan dat je zonder bril zou doen.
quote:Hey yvonne, doe je ook even meezingen met Op volle toeren met het icoontje van Ludo erbij?
Op woensdag 03 juli 2002 09:57 schreef yvonne het volgende:
Het woordje duf en suf zijn typisch jaren '80 ja
quote:Dat zeggen alle mensen die jong waren in de jaren '60.
Op woensdag 03 juli 2002 09:57 schreef yvonne het volgende:
Het woordje duf en suf zijn typisch jaren '80 ja
Voor ons is het nog altijd een hippe tijd. .
Maar zo'n geweldige tijd was het nou ook weer niet. N**ken was bv nog vrouwonvriendelijk, en de helft van de meiden liep in achterlijke gebreide fluoriscerend oranje polyestertruien. Je kon niet met je hoofd door de regen want dan stortte je met zeep geboetseerde new-wavehoofd in. Je verloor per dag zeker twee buttons.
Wel kon je volop rode lieb, gele maroc en zwarte nepal krijgen, en nederwiet rook nog gewoon naar hooi. Kaasbroodjes waren nog van die lekkere ronde. Bier was een gulden en er waren nog geen breezers; men dronk cola (niet light') of chocomel. R&B was rhythm 'n blues van lang geleden en gangstarap bestond nog niet. Marokkanen waren lieve, hardwerkende mensen met schattige kindertjes. Basketbalgympies kostten een tientje omdat nog niemand bedacht had dat je er "Allstars" op kon plakken.
Overigens was Lee Towers ook toen al de enige met zo'n lelijke bril, en Dire Straits was ook toen al voor bedaagde dertigers.
quote:me 2.
Op woensdag 03 juli 2002 11:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Volgens mij ben ik te dom om ontzettend eighties te zijn
quote:
Op woensdag 03 juli 2002 11:42 schreef Roonaan het volgende:[..]
me 2.
quote:* RuiDaSilva *zucht*
Op woensdag 03 juli 2002 11:39 schreef dvr het volgende:
Volgens mijn veel te jonge vriendin ben ik een wandelend relikwie uit de jaren 80.Maar zo'n geweldige tijd was het nou ook weer niet. N**ken was bv nog vrouwonvriendelijk, en de helft van de meiden liep in achterlijke gebreide fluoriscerend oranje polyestertruien. Je kon niet met je hoofd door de regen want dan stortte je met zeep geboetseerde new-wavehoofd in. Je verloor per dag zeker twee buttons.
Wel kon je volop rode lieb, gele maroc en zwarte nepal krijgen, en nederwiet rook nog gewoon naar hooi. Kaasbroodjes waren nog van die lekkere ronde. Bier was een gulden en er waren nog geen breezers; men dronk cola (niet light') of chocomel. R&B was rhythm 'n blues van lang geleden en gangstarap bestond nog niet. Marokkanen waren lieve, hardwerkende mensen met schattige kindertjes. Basketbalgympies kostten een tientje omdat nog niemand bedacht had dat je er "Allstars" op kon plakken.
Overigens was Lee Towers ook toen al de enige met zo'n lelijke bril, en Dire Straits was ook toen al voor bedaagde dertigers.
Wat een heerlijke tijd was dat.....
Ik ben er trots op dat ik in 81 geboren ben
quote:Nooit iets van gemerkt.
Op woensdag 03 juli 2002 11:39 schreef dvr het volgende:
N**ken was bv nog vrouwonvriendelijk
Bovendien is dat geen Lee Towers-bril, maar een Tom Cruise Top Gun zonnebril. Zo één heb ik er ook nog. En ook die bril is ontzettend passé.
quote:Mooi he? Ik heb hem eerlijk gewonnen in een engelse arcade
Op woensdag 03 juli 2002 12:58 schreef dwerg het volgende:
Ik ben ontzettend eighties.
En de eighties zijn ontzettend passé.Bovendien is dat geen Lee Towers-bril, maar een Tom Cruise Top Gun zonnebril. Zo één heb ik er ook nog. En ook die bril is ontzettend passé.
quote:Ik heb wel een Lee Towers-bril, althans dat zeggen sommigen, zonder bril zie ik er in ieder geval 10x zo dom uit volgens bepaalde mensen, dus hij is wel positief denk ik zo. Echt eighties dus.
Op woensdag 03 juli 2002 12:58 schreef dwerg het volgende:
Ik ben ontzettend eighties.
En de eighties zijn ontzettend passé.Bovendien is dat geen Lee Towers-bril, maar een Tom Cruise Top Gun zonnebril. Zo één heb ik er ook nog. En ook die bril is ontzettend passé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |