Mensen die geinteresseerd zijn om zich in te schrijven voor onze Clan, nodig ik bij deze uit op www.dutchalliedforces.nl
groetjes!!
quote:Dat spel bestaat op 4 juni precies een jaar hoor
Op vrijdag 30 mei 2003 17:27 schreef Mgladiator het volgende:
Hallo mensen, ik speel zelf al bijna 2 jaar AA, en heb sinds november vorig jaar een clan opgericht.Mensen die geinteresseerd zijn om zich in te schrijven voor onze Clan, nodig ik bij deze uit op www.dutchalliedforces.nl
groetjes!!
*Gaat zich inschrijven*
ben benieuwd naar 1.8 met die medics en special forces enz enz ben wel benieuwd naar het heele plaatje!!
weet iemand al meer of niet??
wat er uit komt met 1.8 en wanneer enzo??
[E-Comp]Bukkake=- =========>28 Honor<==============
quote:omdat mensen er een scheithekel aanhebben dat dit spel America zo verheerlijkt en de vijand afschildert als een stelletje kneusen. En de gameplay met de levels etc zijn BAGGER
Op vrijdag 13 juni 2003 19:52 schreef Da_Koen het volgende:
Waarom zijn er nou zo weinig mensen die dit geweldige(en niet te vergeten geheel gratis) spel spelen
Maar als je met een leuke ploeg aan het gamen bent, is het superleuk.
quote:Das waar, en de graphics zijn om van te kwijlen
Op vrijdag 13 juni 2003 22:00 schreef Suijk het volgende:
Sinds kort ook weer eens gedownload (laatste keer gespeeld ergens vorig jaar) en het geluid is wel tof nu. Ook een leuke nieuwe map. Ik baal alleen van die ongelofelijke (amerikaanse) kleuters. 'This map is laggy, now I don't r0xx0rs anymore'. 'He killed me, he must be cheating'.
Zodra hun honor boven de 20 uitkomt zijn ze Rambo zelf en eisen ze de Saw op, maar tactics ho maar. Dat is een beetje jammer.Maar als je met een leuke ploeg aan het gamen bent, is het superleuk.
quote:Idd ja, als ik in een saai team zit kap ik er ook gelijk mee.
Op vrijdag 13 juni 2003 22:00 schreef Suijk het volgende:
Maar als je met een leuke ploeg aan het gamen bent, is het superleuk.
quote:Bestaat het: Ja
Op zondag 15 juni 2003 16:33 schreef casper23 het volgende:
ik vroeg me toch af, weet iemand of er een aimbot bestaat voor AA? want laatst kreeg ik sterk de indruk dat iemand daar gebruik van maakte
quote:
Op zondag 15 juni 2003 16:40 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Idd ja, als ik in een saai team zit kap ik er ook gelijk mee.
[..]Bestaat het: Ja
Maak ik er gebruik van: NeeDat werd er niet gevraagd
Maar inderdaad zijn mensen die cheats of aimbotys gebruiken ongelooflijke kneusen !
Zijn er meer mensen die er op zitten te wachten??
Heb trouwens net de Mac versie gedownload van AA..
Pff dat draait bagger zeg terwijl ik toch vrij hoog boven de minimum systeem eisen zit..
Maargoed dan maar op de PC spelen.. Dat is eigenlijk ook het enige waarvoor ik dat ding gebruik.. AA
*Diehard AA speler is
quote:Ik zou wel graag eens een keer een war willen spelen tegen jullie samen met een andere clan member..
Op vrijdag 30 mei 2003 17:27 schreef Mgladiator het volgende:
Hallo mensen, ik speel zelf al bijna 2 jaar AA, en heb sinds november vorig jaar een clan opgericht.Mensen die geinteresseerd zijn om zich in te schrijven voor onze Clan, nodig ik bij deze uit op www.dutchalliedforces.nl
groetjes!!
6 tegen 2.. Dus ik en nog iemand tegen 6 van jullie. Pipeline.
Laat maar wat horen
quote:Ja, maar niet met jouw
Op zondag 27 juli 2003 13:14 schreef GotenSSJ het volgende:
nog mensen die zin hebben in een Fok! clan ?daar wil ik best wil in maar niet in die baggerclans van de rest enzo
quote:Bij welke clan zit je dan?
Op maandag 21 juli 2003 17:54 schreef Rover het volgende:[..]
Ik zou wel graag eens een keer een war willen spelen tegen jullie samen met een andere clan member..
We hebben het al eens voorgesteld aan jullie.. Maar kregen geen reaktie6 tegen 2.. Dus ik en nog iemand tegen 6 van jullie. Pipeline.
Laat maar wat horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |