Ik heb het spel dus gedownload en nu staat er zo'n zip ding met dat spel....ik Unzip hem dus en aan het einde gaat ie me DMSN Messenger instaleren:S..
Ik zie dus niks van het spel ofzo!:(
quote:Dat ligt niet aan jou, dat ligt de authorisation server van America's Army. Gewoon later nog eens proberen.
Op zaterdag 22 maart 2003 21:10 schreef Thrawn het volgende:
Ik krijg maar geen authgorisation/authentication!Alle firewallinstellingen staan goed, en toch zegt ie de hele tijd dat de authorization server offline is. Ik schijt er de bale van, want zo kan ik dus alleen de offline missies spelen!
[Dit bericht is gewijzigd door GotenSSJ op 03-05-2003 17:48]
quote:JRTC_Farm ?
Op dinsdag 29 april 2003 01:04 schreef Disorder het volgende:
Ik speel het nog van tijd tot tijd, maar ben niet zo actief meer. M'n favoriete map is die met die boerderij en die wei met hooibalen. Prachtig sluip- en schietwerk daar.
aka : Farp Raid
quote:had ik ook... moet je DMSN er af gooien...
Op zondag 23 maart 2003 08:38 schreef GameR het volgende:
Probleem:Ik heb het spel dus gedownload en nu staat er zo'n zip ding met dat spel....ik Unzip hem dus en aan het einde gaat ie me DMSN Messenger instaleren:S..
Ik zie dus niks van het spel ofzo!:(
quote:Gratis ==
Op zaterdag 3 mei 2003 17:46 schreef Nasa het volgende:
Godverdomme, geen helikopters... maar goed. Ik ben hem toch aan het downloaden, omdat ik geen zin heb in counterstrike.
En gratis voelt ook goed! En het amerikaanse gevoel doet me ook goed.
Amerikaans ==
quote:ik wil best meedoen hoor....
Op zaterdag 3 mei 2003 17:56 schreef Nasa het volgende:
Zullen we een fok clan beginnen voor dit spel? Of gewoon een clan met een kewle naam? Gotenssj wil wel meedoen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |