Om de rage maar eens een andere wending te geven: Het gaat niet over CU2 kindertjes....
Face it: CU2 is zwaar achterhaald... wat moeten we met die oude meuk? Tegenwoordig hebben we immers de 2TMF. Met een 2TMF is het mogelijk om je smsje op TV te laten zien, en, alsof dat nog niet genoeg is, heb je de geweldige mogelijkheid om een TMF id aan te maken. Om CU2 niet volledig te vergeten, wil ik de TMF ID graag vergelijken met een CU2 accountje: een triest nep-websiteje... En aangezien de grenzen van het ongrenzeloze nog niet gevonden zijn, heb je hier de mogelijkheid om je eigen pasfoto up te loaden. Whooeeehoooe! De natte droom van elke ex-CU2-geilaard.... WANT! Oe! HOP! deze pasfoto komt BIJ je Smsje te staan, op, jahaa! let op: nu komt het, zitten jullie goed??? Op de op 22 januari door de VARA voor het eerst in ons kikkerlandje geïntroduceerde televisie!!!! OOOOOOh je verwacht het niet hé! LANDELIJKE televisie zelfs.... iets wat, voor de onwetenden, betekend dat de uitzendingen op deze eerdergenoemde zender, TMF dus, in het gehele land (Met uitzondering van de Antillen) uitgezonden wordt.
Dus: (Even samenvatten, for the slowminded under us, dat is: voor de traagbegrijpenden onder ons.) Het is mogelijk om een TMFID aan te maken, met je eigen pasfoto, die in beeld verschijnt zodra je een Smsje stuurt naar 2TMF. (2863, 70 eurocent per minuut)
Nou zou je denken.... Dat beltegoed-overschot-hebbend Nederland allemaal hun mooiste pasfoto's up zou loaden.... Maar niets is minder waar... Nu zou het extreem op de man spelend en gemeen zijn om hard te gaan lachen om al de foto's, dus dit laat ik bij deze maar achterwege.... (Al valt het me wel op hoeveel van de meisjes vlechtjes hebben.... schijnt enorm stoer te zijn, misschien moet ik mijn dreads maar uitkammen en door vlechtjes vervangen) Wel heb ik enkele tips voor de SMS2TMFers:
1. Zorg dat je je foto, als je hem in paint knipt/plakt uit een grotere foto, goed resized! op die manier hou je niet een gigantische witruimte over die nogal pathetisch staat.
2. Zorg dat je brakke webcamfotojes je gehele gezicht featuren, dus niet de helft....
3. Zorg dat je er een beetje charmant uitziet... het is misschien wel heel erg stoer dat je tegen je vriendjes kan zeggen met wat voor debiele foto je wel niet op tv bent geweest.... maar doe de mensheid ook eens een lol. ik smeek het je.
4. Kweek een eigen mening.
5. KIJK! NORMAAL!
6. We trappen er niet in... we mogen dan wel allemaal op intellectueel niveau zwaar superieur aan jullie zijn, we zijn NIET ACHTELIJK!! Als je een foto van een 'LieV' teddybeertje of een stoer doodshoofd neemt, hebben we HEUS wel door dat jij dat NIET bent!
Ook niet echt 'flex' zijn de nicknames.... ik zie op Fok en op Got vaak lame nicks, maar in combinatie met het Smsje, de foto en vooral de muziek van TMF is niet echt charmant.... hoeveel 13 jarige kleuters komen wel niet aan met een stoere nickname als (Ik ga niet in op de triestheid galore van mensen die hun leeftijd in hun nick verwerken...) 'Slipknot13' 'weirdo666' 'Devil_666' 'Devillien' (Dit zijn BESTAANDE nicks, dus lamers die denken dat ze van ome nietzman een koel idee voor een nickname krijgen: JAMMER DAN!) en plaatsen berichtjes als 'K-utic is stom en slipknott is koeeeeeelllllll' terwijl op de achtergrond het vrolijke melodietje van dat-ene-badeentjes-nummer-waar-ik-verder-niet-op-in-ga draait en de pasfoto een vrolijk standaard-meeloop (Oei, ik brand mijn vingers aan dat woord....) koppie met bloempotkapsel (Eventueel spikes of de eerder genoemde vlechtjes, die doen het erg goed op het moment) toont.
Uiteraard kunnen jullie denken 'Ja! sukkel! waarom kijk je der nou na!', en, als jullie over een goede oog-handcoördinatie beschikken, kunnen jullie het zelfs, als een reactie, hieronder plaatsen.
Maar ik vind het koel. ik vind het strak. Vet. Heftig. Vet heftig. Enorm 'rauw.' Wreed. Super. 'Plooiing' of wat voor hypewoord dan ook... Ik hoop dat er geen enkel klotenkleutertje, als ze het al kunnen, na het lezen van dit stukje ook maar iets van me aantrekt.... Want: Ik lach me ziek om jullie... Jullie trieste nepdiscussies over de dingen die er echt toe doen in het leven, discussies die niet verder gaan als '*vulhierjeplaatsnaamin* de gekste!' met als reactie: Nee joh! *vulhiereenandereplaatsnaamin* is veel gekker!'
Want wat krijg je dan? (ik doe het een keer voor)
a. Sint Nicolaasga de gekste!
b. Nee joh! Lunjuibroek oan de ysel is veel gekker!
70 eurocent per bericht....
Kan het niet erger dan? Tuurlijk.... Met het geluid van de tv op mute, een winamp playlist die overuren maakt en een stuk karton die de bovenste rand van de tv afschermde heb ik dikke uren lol kunnen beleven.... Zo was er een koter die zo vriendelijk was om ons mede te delen dat hij 10 keer moest smssen voordat zijn smsje op de televisie kwam..... 'iK mO3T 1o kE3r SmzZeN vO0rd4t Ki 0p Tv kOm!!!' om het maar in zijn woorden te verwoorden (Ik ga liever niet op het taalgebruik in)
Reken even mee.... 10x 0,70 eurocent is.... *denkdenk* 7 euro.... 7x 2.20371 = 15,42597..... Zuinig is die jeugd van tegenwoordig niet.... Ik vraag me af hoelang het duurt voordat de eerste 8 jarige SMS2TMF verslaafde omaatjes gaat overvallen om beltegoed voor zijn mobiele telefoontjes te kunnen kopen....
De hoogst intelligente zin: 'iK mO3T 1o kE3r SmzZeN vO0rd4t Ki 0p Tv kOm!!!' bevat 46 tekens, 15,42597 delen door 46 is 33 cent per letter.... En dan heb je nog een redelijk 'lange' zin, ofwel: het toppunt van beschaving onder de TMFid-ers.... Ik wil mijn vingers niet gaan branden aan de mensen die teksten als 'hallo', 'test' of 'blaat' naar 2TMF sturen.
Het genie dat met de vraag kwam of er ook nog 'zinnege' berichten kwamen of dat hij beter de tv uit kon zetten sloeg de spijker op de kop.... (Geen echte spijker natuurlijk, het is bij wijze van spreken.) al zal ik de TV tijdens een uitzending van SMS2TMF nooit uit kunnen zetten.... Al is een mute-knop op je TV sterk aan te raden. Ik lach me teveel kapot om de enorme triestheid van het geheel, een beetje het Staracademy idee.... nog nooit eerder heb ik me om zo'n show zo ongelofelijk de vernieling in kunnen lachen.
Censuur is nodig... daarom heeft men bij TMF een 'Operator' aangesteld. Deze 'nozem' zorgt er voor dat er alleen zinnige berichtjes op TV worden 'gedisplayed,' berichtjes die op wat voor manier niet zo aardig zouden zijn voor TMF, de huidige muziekkeus, eigen meningen, flames, scheldkanonnades ofwel: Al het op wat voor manier dan ook 'daadwerkelijk boeiende' wordt op norse manier gefilterd door deze hedendaagse moraalridder. dit heeft als gevolg dat de berichtjes zelden over het 'X loves Y,' 'I love ... uit Nykerk,' Operator je krijgt een x'je van ons,' 'Ik ben 23 en single' of 'I love sex' niveau heenkomen. Leuk detail is overigens dat de Operator niet naar de pasfoto's kijkt.... ik heb meerdere keren een of andere 'lesbigirl' met een foto van een 'naackte deame' met de beentjes wijd gezien...
Nog zoiets.... de Poll.... voor maar 40 eurocent mag je je stem laten gelden in de wondere wereld die Mac Do SMS2TMF heet.... en dan nog wel over zeer boeiende standpunten (Helaas geen door de crew gesponsorde 'Wat is je favoriete nummer) zoals 'Wat is je favoriete kleur,' 'Hoe vaak ga je vreemd, 'Trek je je iets aan van rages' of 'Vindt jij merkkleding belangrijk.' Stellingen waarbij je weet dat men in 99% van de gevallen gewoon LIEGT, en dan doen vooral de laatste twee vragen het heel erg goed, mensen die merkkleding niet belangrijk vinden, en rages aan de spreekwoordelijke laars lappen, hebben ook wel door dat het niet echt logisch is om 40 eurocent voor het miezerige tekentje '3' uit te geven.
Leuk ook is die stelling over je favoriete kleur.... Je krijgt bij elke poll namelijk drie opties om uit te kiezen.... niet meer en niet minder, en terwijl er voor de rest van de wereld een onbeperkt scala aan verschillende kleuren beschikbaar is, kent de SMS2TMFer er maar drie...
Nog zo'n poll waar goor op gelogen word.... 'Hoe vaak ga je vreemd...' Natuurlijk zijn de SMS2TMFers allemaal zo trouw als makke hondjes.... wat natuurlijk een grove leugen is, aangezien het een algemeen bekend feit dat deze 'weifen' (Zoals het zo mooi door een SMS2TMFer verwoord werd) het huidige vriendje zonder aarzeling dumpen zodra ze iemand met een grotere Scooter zien. Feit. Sim-pel. Geen discussie over mogelijk, want het is gewoon zo.... Ik zeg het toch? Nou dan. Niet zo zeuren.
Maargoed. Ook IK heb een TMFID.... het zou verjeetjeminatoch niet de eerste keer zijn dat een van de pro-kleuterfanclub mijn nickname jat om te gebruiken.... maar ik het dan ook een evâh boeiende ID, net als mijn CU2 account, Lecturele hoogstandjes van het hoogste niveau. (Ik zat eerst te denken aan laagstandjes van het hoogste niveau, of hoogstandjes van het laagste niveau... maar ik denk dat deze bizarre zinspeling nog het dichtst de halve waarheid benaderd, aldus mij)
Verder denk ik maar dat ik een politieke partij op ga richten... en ik zal me vooral sterk maken voor een algemeen censuur op schijtmuziek.... en dan vooral de covers...Ik hoop dat ik niet de enigste ben die schijt en de schijtziek word van het niveau in de top 40, 100, tipparade top 30 of hoe die schijt-tops ook maar mogen heten.
Ik noem een 'Madhouse' die op het moment bezig is om zo ongeveer alle nummers van Madonna te verkrachten. Ik durf zelf een vergelijking te gaan trekken met de Abba-teens.... hetzelfde niveau zo ongeveer.... maar de meute trapt er weer lekker in... goedkope kutmuziek verkoop het best.... het wordt hoog tijd dat ik mijn oude sesamstraat (Tommie en Iniminie uit logeren) en Alfred Joducus Kwak cassettebandjes maar eens op een housebeat ga transplanteren.... succes verzekerd.... zeg nou zelf... als de meute al platgaat voor een schijtnummer met badeentjes...
P.S. Wat is 'Lonsdale?'
koel stukkie zeker met Keroppi om de tafel gezeten
quote:Verdere toelichting:
Op maandag 01 juli 2002 23:34 schreef Rieuwert het volgende:
Leuk stukje, iig is Londsale een kledingmerk.
quote:Voor yuppies
Op maandag 01 juli 2002 23:34 schreef Rieuwert het volgende:
Leuk stukje, iig is Londsale een kledingmerk.
[..]
Verdere toelichting:
Is een merk kleding dat voornamelijk door neo-nazis gedragen wordt. (toch?)
[/quote
Nou nou.... dan moet ik mijn korte broek er van weggooien?
Ach ja dan maar nazi
quote:Mja.. meer wannabe hoor. en dan nog moet je in een bepaalde scene zitten want de meeste (normale) mensen associeren het daar niet mee
Op maandag 01 juli 2002 23:38 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Verdere toelichting:
quote:Nee, maar als je de mythe er in wil houden, dan wel
Verdere toelichting:
quote:[offtopic]
Op maandag 01 juli 2002 23:45 had Slarioux een ondertitel
quote:sinds De TMFID eraan gekoppelt is !
Op maandag 01 juli 2002 23:48 schreef Chakotay het volgende:
Erg koel stukje, ik kende wel die gare sms meuk onder tmf en the box, eerder ook al MTV (toen het nog echt MTV was, die textjes daar hadden soms zelfs nog een klein beetje inhoud...), maar sinds wanneer zitten er fotos bij?
ik heb nog nooit gelezen waar die smsjes over gingen maar die polls wel, dan krijg ik precies hetzelfde idee. prachtig
Verdient een frontpage vind ik ook..
Die TMF sms diensten zijn bijna net zo vermakelijk als Home Shopping Europe.
En aangezien die niet meer uitzenden staat de tv bij mij ook vaak op TMF.
Laatst was er op TMF zon poll, : "Heb jij een mobiele telefoon?"
a. Ja
b. Heb ik niet nodig
c. Alleen voor noodgevallen
En de enige manier om je antwoord door te geven is per SMS
quote:Die heb ik ook gezien, en ongeveer 1/3 zei: heb ik niet.
Op dinsdag 02 juli 2002 00:01 schreef hp22 het volgende:
Leuk stuk!Laatst was er op TMF zon poll, : "Heb jij een mobiele telefoon?"
a. Ja
b. Heb ik niet nodig
c. Alleen voor noodgevallen
quote:Ja! Ik vraag me toch af hoe ze dat gedaan hebben
Op dinsdag 02 juli 2002 00:02 schreef Myster_E het volgende:[..]
Die heb ik ook gezien, en ongeveer 1/3 zei: heb ik niet.
![]()
Kun je zien waar de "jeugd" zich mee bezig houd.
En die ouders maar opwaardeerkaarten schokken... morons!!
Kijk es effe bij www.tmf.nl en *KLIK* op ID... pff
quote:Nee, Longsdale is een "blanke" school in engeland.
Verdere toelichting:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |