abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4807325
Nog 10 nachtjes slapen, nog 4 dagen werken en dan is het eindelijk zo ver.. VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

We gaan 9 juli voor 2 weken naar Hurgada. Nog meer fokkers die in die tijd naar Hurgada gaan?

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_4807407
Kon ik maar! Het duiken schijnt daar fantastisch te zijn. Ik neem aan dat jullie daarvoor naar Hurghada gaan?

Veel plezier iig.

[b]Aerodynamics ... is for people who can't build engines[/b] [i]Enzo Ferrari[/i]
pi_4807413
Ech wel!! Lekker duiken!

Kep er super veel zin in.

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 29 juni 2002 @ 12:48:27 #4
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_4807439
ik ga wel in oktober, omdat mijn ouders dan 25 jaar getrouwd zijn, een rondreis door Egypte maken en dan komen we daar ook, maar ik moet dus nog ff langer wachten.
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  dinsdag 2 juli 2002 @ 10:24:28 #5
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_4844397
Lekker pinda's vreten in de Peanutbar...
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
  dinsdag 2 juli 2002 @ 11:24:00 #6
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_4845274
Ik ben benieuwd hoe het is!
Wij willen er in het najaar nog een weekje gaan duiken!
I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_4851521
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 10:24 schreef Frenkyboy het volgende:
Lekker pinda's vreten in de Peanutbar...
Hmm daar is ons hotel ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_4852958
Veel plezier Vicky
b o a r d e n : k i t e / s n o w / w a k e
  dinsdag 2 juli 2002 @ 19:08:34 #9
21170 robbieRdam
Amsterdam waar leg dattan !!
pi_4853166
*edit*

Typering is niet acceptabel in Travel...

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 02-07-2002 19:20]

pi_4868307
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 18:55 schreef Shogen het volgende:
Veel plezier Vicky
Thanx Sebastiaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 september 2002 @ 17:47:09 #11
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_5656029
hoe was het in Hurghada?
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_5673334
Ik ga er elk jaar naar toe om te windsurfen.

Niet in de zomer, want dan is het eigenlijk te warm... maar hoe vond jij het?

pi_5673416
quote:
Op woensdag 04 september 2002 17:47 schreef Mobster273 het volgende:
hoe was het in Hurghada?
Heel erg warm bovenwater maar super lekker onder water! Hebben heel veel mooie visjes gezien in alle kleuren van de regenboog, grote schildpadden, murene, roggen en als klap op de vuurpijl dolfijnen (boven water dan).

Ooit gaan we een keertje terug.

Alleen de mensen vind ik heel irritant. Ze lopen maar aan je kop te zeiken dat je in hun winkeltjes moet komen kijken en als je dan gaat kijken gaat gelijk de deur dicht en proberen ze je van alles te slijten. De taxibusjes zijn verschrikkelijk, buiten het feit dat je verschrikkelijk genaaid wordt toeteren ze de hele dag door...

Maar verder was het prima hoor

♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 5 september 2002 @ 19:27:31 #14
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_5673545
quote:
Op donderdag 05 september 2002 19:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

Heel erg warm bovenwater maar super lekker onder water! Hebben heel veel mooie visjes gezien in alle kleuren van de regenboog, grote schildpadden, murene, roggen en als klap op de vuurpijl dolfijnen (boven water dan).

Ooit gaan we een keertje terug.

Alleen de mensen vind ik heel irritant. Ze lopen maar aan je kop te zeiken dat je in hun winkeltjes moet komen kijken en als je dan gaat kijken gaat gelijk de deur dicht en proberen ze je van alles te slijten. De taxibusjes zijn verschrikkelijk, buiten het feit dat je verschrikkelijk genaaid wordt toeteren ze de hele dag door...

Maar verder was het prima hoor

Kijk hier maar even..... mooier en rustiger en gezelliger!!...voor de volgende keer!!

Duiken in Dahab (Egypte)

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')