quote:welkom dan maar
Op donderdag 27 juni 2002 09:46 schreef Miesjaa het volgende:
Deze....Maar er zullen r nog wel meer komen..
quote:
Op donderdag 31 mei 2001 23:22 schreef Roonaan het volgende:
* Roonaan moest even opnieuw reggen, maar is er ook weer (sorry)
quote:Dit was mijn eerste post op 29/11/2001, was trouwens op de frontpage. Wel grappig om te lezen, ik was best wel pissig toen ik het schreef...
AnYa (en Koelele),Ik heb het idee dat jullie geen flauw idee hebben van wat jullie schrijven. Er is bijvoorbeeld een verschil tussen Marine, Mariniers, en de landmacht.
Ik zal niet pretenderen alles te weten, maar laat ik jullie even een paar feiten voorschotelen:
feit 1: De Mariniers trainen o.a. samen met de Navy SEALS, en zijn meer dan gelijkwaardige tegenstanders.feit 2: De nederlandse soldaten in Srebrenica hadden al een jaar weg moeten zijn toen de boel werd ingenomen.
feit 3: De moslim-legereenheden die het gebied rond Srebrenica controleerden, vertrokken zodra de Serviërs in de buurt kwamen.
feit 4: Amper 500 Nederlandse VN-soldaten stonden tegenover 20000 Serviërs.
feit 5: De Nederlandse VN-soldaten wierpen op strategische punten blokkades op om de tegenpartij klem te zetten, en vroegen luchtaanvallen aan om de zaak plat te gooien. Deze luchtaanvallen zijn nooit uitgevoerd (politiek).
feit 6: De Koninklijke Marine is verhoudingsgewijs de grootste ter wereld, en beschikt over materieel waar zelfs de Amerikaanen jaloers op zijn (goalkeeper).
Ik kan nog wel even doorgaan, maar wat ik wil zeggen is: onderbouw wat je zegt met argumenten of hou je kop!
http://forum.fok.nl/showtopic.php/10029/1/25
Daar ergens, maar de eerste kan ik dus écht niet vinden
ARCEEEE help
quote:Mijn eerste post op de frontpage volgens de search...
Door MaxiTitan - donderdag 7 februari 2002 @ 09:39 (+1 - Normaal)
Beter laten ze de nukes achterwege anders krijgen we weer een 'tjernobyl alerts' (overtrekkende stralingswolken enz.)
[ Dit bericht is gewijzigd door MaxiTitan ]
quote:Mijn eerste post in het forum volgens de search...
Op zaterdag 02 februari 2002 19:36 schreef MaxiTitan het volgende:
Het komt door dat het vaak geassocieerd wordt met de dood...
Alhoewel sommige vormen besteden/genezen kunnen worden door een aantal methoden, is het geen garantie dat het echt weg is / weg blijft (dat zeggen de doctoren waarschijnlijk ook).Voor mensen die een familielid/vriend(in) hebben met kanker, en onder behandeling staan is het geen pretje (zowel voor de familie als het persoon zelf).
Zeker niet als je genezen verklaard wordt, en een paar maanden later te horen krijgt dat er niets meer gedaan kan worden door uitzaaïngen... en bij ons werd er gewoon over gepraat.
Maar het ligt bij sommige mensen emotioneel wat gevoeliger...
Ik vind het geen taboe maar ik vind niet dat men het als scheldwoord moet gebruiken...just my 2cents...
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 13:27 schreef r8ality het volgende:
vreemde kleur voor een tepel
quote:deze dus
Door appelsientje - zondag 25 maart 2001 16:14--------------------------------------------------------------------------------
ik zou kiezen voor de Ethernet
het is veel stabieler dan de USB variatie
snelheid maakt niks uit, maar het is voor de helpdesk ook makkelijker als mensen een ethernet modem hebben hehe en ik kan het weten werk zelf op de helpdesk van mxstream bij Planet Internet
en zeker als je ISDN hebt moet je een ethernet modem hebben trouwens als je voor 31 maart inschrijft krijg je 3 maanden geld terug (abonee kosten
quote:Weetje....
Op vrijdag 19 oktober 2001 19:55 schreef Slarioux het volgende:
Jammer dat ie niet weet waarin :p
http://frontpage.fok.nl/poll.fok?id=216&page=2#reacties
Ctrl-F op Slarioux en je vindt hem
quote:Handig Rickmans
Op donderdag 27 juni 2002 14:52 schreef rickmans het volgende:
Dit is mijn eerste post
De meeste onder ons hebben geen leestoegang tot dit forum (admins?)
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 09:35 schreef Kayuk het volgende:
Ik denk erover een Freeler account te nemen, maar wil eigenlijk eerst weten hoe hun dienstverlening c.q. helpdesk is. Ze schijnen nu ook een "doe het zelf" nummer te hebben waar de meest voorkomende problemen in worden uitgelegd. Heeft iemand daar ervaring mee?
zie hier mijn eerste post
quote:Ik zou het ECHT niet meer weten.
Op woensdag 26 juni 2002 16:18 schreef Bolletje... het volgende:
dit was die van mij
[..]Dit ging overigens nog over het veronica BB forum,dat ludo en ik een beetje verziekt hadden
quote:Tss echt niet
Op zaterdag 29 juni 2002 02:47 schreef MrWilliams het volgende:
achterhaal het maar.....
quote:Mijn eerste post als Barbie (14 oktober 1999):
Ondertussen al weer wat beter. In de winter in ondergoed en een strak hempje. In de zomer naakt.
quote:SUPERKRIMI!!!
Voor het eerst in ruim 20 dagen was er eens iets leuk in huize BB!. Snap niet waarom jullie dit bagger vonden, beter dan ellelange zucht verhalen over het leven van de bewoners, toch?
quote:Ik weet niet waar het over gaat, maar het is nu zomer.
Op maandag 01 juli 2002 17:22 schreef Barb het volgende:
Mijn eerste post als Barb (27 april 2000):... In de zomer naakt ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |