abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juni 2002 @ 00:56:06 #1
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_4756625
Vanavond in de sneak kregen we dus Murder By Numbers voorgeschoteld, de nieuwste film van Sandra Bullock.

Het verhaal gaat over Sandra Bullock die een politie-agente is en een moord op moet lossen. De moord is begaan door twee tieners (zie vrij in het begin van de film, dus het is geen spoiler), die denken de perfecte moord begaan te hebben. Maar hebben ze dat?

Was op zich wel een aardige thriller, alleen een beetje voorspelbaar en soms wat ongeloofwaardig. De muziek was wel aardig, van Clint Mansell, maar tijdens de aantiteling had ik daar meer van verwacht, omdat hij ook de geniale muziek van Requiem For A Dream voor zijn rekening nam. Alleen tegen het einde zit een moment waar die genialiteit weer terug komt.

Maaruh één ding snapte ik niet... waar slaat in godsnaam de titel op

pi_4756672
Heb hem nog niet gezien dus ik kan het je nog niet vertellen. Maarruuh ik wou er wel heen.
knap, rijk, jong en een geweldige fantasie
pi_4756787
Net even op de officiele site gekeken. Volgens mij slaan de nummers op het stappenplan voor de moord.
knap, rijk, jong en een geweldige fantasie
  woensdag 26 juni 2002 @ 01:08:54 #4
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_4756874
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 01:05 schreef SleepingSun het volgende:
Net even op de officiele site gekeken. Volgens mij slaan de nummers op het stappenplan voor de moord.
dat zou idd kunnen... maar dat stappenplan wordt niet egt duidelijk in de film naar voren gebracht, alszijnde een stappenplan, maar dat is idd een redelijke verklaring.

Naja... was gewoon een aardige film... staat wel garant voor een leuk avondje film...

woensdag 26 juni 2002 @ 01:12:16 #5
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_4756949
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 01:08 schreef Gorro het volgende:

[..]

dat zou idd kunnen... maar dat stappenplan wordt niet egt duidelijk in de film naar voren gebracht, alszijnde een stappenplan, maar dat is idd een redelijke verklaring.

Heerlijk, een film waarbij niet alles je voorgekouwd wordt.
Of waar je bepaalde dingen zelf in moet vullen (mits goed uitgevoerd).
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 26 juni 2002 @ 01:14:19 #6
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_4756996
Voor degenen die meer over de film willen weten:
quote:
'Murder By Numbers' is a psychological suspense-thriller that tells the story of a tenacious homicide detective, Cassie Mayweather (Sandra Bullock) and her new partner Sam Kennedy (Ben Chaplin) who become pitted against two malevolently brilliant young men (Ryan Gosling and Michael Pitt) in an ingenious battle of wits as they try to solve a murder case
- van IMDB
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
  woensdag 26 juni 2002 @ 01:15:54 #7
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_4757020
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 01:12 schreef twiFight het volgende:

[..]

Heerlijk, een film waarbij niet alles je voorgekouwd wordt.
Of waar je bepaalde dingen zelf in moet vullen (mits goed uitgevoerd).

nou... dat was het niet egt hoor... vond alleen de titel niet duidelijk... zit helemaal geen dubbele bodem in de film of een open einde ofzo... is juist een hele recht toe recht aan film, maar wel vermakelijk
  woensdag 26 juni 2002 @ 02:24:37 #8
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_4758041
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 01:15 schreef Gorro het volgende:

[..]
is juist een hele recht toe recht aan film, maar wel vermakelijk

duh, Sandra Bullock
pi_4762972
Ik had um al gezien tijdens een voorpremière dag van Warner (werken in de bios roelt) en vond de film een beetje te langdradig worden. Is wel spannend, maar duurt te lang. Voor de rest wel leuke film. Titel slaat trouwens op het stappenplan van beide jongens om zo de ultieme moord te kunnen plegen.
  woensdag 26 juni 2002 @ 14:49:47 #10
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_4763701
quote:
Op woensdag 26 juni 2002 14:01 schreef Klingon het volgende:
Ik had um al gezien tijdens een voorpremière dag van Warner (werken in de bios roelt) en vond de film een beetje te langdradig worden. Is wel spannend, maar duurt te lang. Voor de rest wel leuke film. Titel slaat trouwens op het stappenplan van beide jongens om zo de ultieme moord te kunnen plegen.
Ben het helemaal met je eens... werd aan het einde idd langdradig.
  vrijdag 2 augustus 2002 @ 21:18:07 #11
27922 Stormvogel
Right Now Right Here
pi_5247343
Was halverwege in staat weg te lopen. Echt nul komma nul spanning.
mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine, mine
pi_5247492
Ik had een slechtere film verwacht, na de recensies te hebben gelezen, maar ik vond hem wel okay! Maar duurde best wel lang.......maar kon lekker luid praten, we waren de enigste 2 in de zaal, ahaha
pi_8151074
Goeie rol van Sandra Bullock!!
pi_8158430
Ik vond het wel een leuke film heb em pas geleden gezien en heb me uitstekend vermaakt.

Maar dat ene jochie, met dat wat langere haar? speelde die niet in The Faculty? Ken em namelijk ergens van..

I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_8306195
Ik heb hem net gezien en het is dat ik het zonde vind om een film niet uit te kijken, maar deze kruising tussen silk stalkings en cruel intentions had van mij niet gemaakt hoeven worden.. Dat verhaal rondom die agente met haar ex-man vond ik ook alles behalve interessant.. Nee, deze ga ik niet nogeens kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')