abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4731958
Ik heb hem net gedownload.Ik heb hem nog niet helemaal gedownload, maar liedje 3 klinkt SUPERVET

[Dit bericht is gewijzigd door EminemRulezz op 24-06-2002 17:30]

Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_4731968
..moah.
To challenge me is to respect chaos, and to respect death!
  maandag 24 juni 2002 @ 16:56:10 #3
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_4732003
quote:
Op maandag 24 juni 2002 16:53 schreef EminemRulezz het volgende:
SUPERVET
.
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  maandag 24 juni 2002 @ 17:00:53 #4
11535 mandark80
Living in Gansta's paradi
pi_4732069
Laat ik ook maar m'n mond houden...
pi_4732108
En waar gedownd... ?
Cuore Sportivo
pi_4732208
southpark qoute : "and now an awnser from somebody who is not a complete retard."

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  maandag 24 juni 2002 @ 17:10:32 #8
12063 Morre
leeft met Twilightzone mee...
pi_4732210
Krijgen we die fruthouse weer....

Download liever Ferry Corsten Worldtour Japan

pi_4732250
Zander wilde deze als luistersessie toch?
  maandag 24 juni 2002 @ 17:15:55 #10
20551 zodiaque
Epibreëer.
pi_4732291
I wasn't supposed to BE here today!
pi_4732351
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:10 schreef daburnd88 het volgende:
southpark qoute : "and now an awnser from somebody who is not a complete retard."

hiermee wordt zeker niet de topic starter bedoeld. neeeeuhhhh, hoe kom je erbij? doh!
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_4732360
Als het zo supervet is, koop het dan
  maandag 24 juni 2002 @ 17:23:28 #13
2889 Zander
He's gone
pi_4732373
BOOOOEEEZIIIE WOOOEEEZIEEEE! Yeeeeeah!

Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  maandag 24 juni 2002 @ 17:24:09 #14
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4732381
Ik haat DJ Boozywoozy.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:27:12 #15
2889 Zander
He's gone
pi_4732407
Ik dacht trouwens eerst dat het een van de Teletubbies was, maar dat is Tinky Winky.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_4732445
Ik heb gezegd dat liedje 3 supervet is niet het hele album LOSERS
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
  maandag 24 juni 2002 @ 17:32:25 #17
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4732478
OKAY, NU EVEN LUISTEREN NAAR PAPA JA

"dj boozy woozy zuigt"
"dj boozy woozy is kiddie house"

Party Affair & Jump Around staan echt mega in tegenstelling tot de rest van het album. ik heb hem geluisterd (JA IK HEB DE MOEITE GENOMEN IN TEGENSTELLING TOT JULLIE DIE ZOMAAR ZONDER ENIGE REDE DAARTOE AL MET VOOROORDELEN KOMEN).
en het album is best lekker,
vooral de tracks
13 (330 to Do Laetitia) , (beetje carnaval achtig met veel drums en een ontzettend lekkere bass intermezzo
15 (Aint Nothing Goining on But A Fuckin Track), een jazzplaat ala klubbheadsstyle...
16 (Groove with Me ), een discoachtig nummer in een 2002 jasje.

wordt zo onderhand ziek van dat geblaat van sommige users

[Dit bericht is gewijzigd door Cybart op 24-06-2002 17:35]

pi_4732494
DiE nIeUwUh vAn BoEzIe WoEzIe Is ZuPahVeT!!!!!!!!!!!!!!!!

KoM jUh OoK vAn HeT wEeKeNd LeKkAaH BrEeZaH zUiPuH?!?!?????

We SpReKuH wEl Af Op Em-Es-En.

c-Ya

respect voor die mensen die altijd zo typen. Wat is dat irritant zeg.

pi_4732503
Jah Ik Heb hem nu ook helemaal gedownload en geluisted, maar vind er geen reet aan op een aantal liedjes na
pi_4732552
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:32 schreef Cybart het volgende:
OKAY, NU EVEN LUISTEREN NAAR PAPA JA

"dj boozy woozy zuigt"
"dj boozy woozy is kiddie house"

Party Affair & Jump Around staan echt mega in tegenstelling tot de rest van het album. ik heb hem geluisterd (JA IK HEB DE MOEITE GENOMEN IN TEGENSTELLING TOT JULLIE DIE ZOMAAR ZONDER ENIGE REDE DAARTOE AL MET VOOROORDELEN KOMEN).
en het album is best lekker,
vooral de tracks
13 (330 to Do Laetitia) , (beetje carnaval achtig met veel drums en een ontzettend lekkere bass intermezzo
15 (Aint Nothing Goining on But A Fuckin Track), een jazzplaat ala klubbheadsstyle...
16 (Groove with Me ), een discoachtig nummer in een 2002 jasje.

wordt zo onderhand ziek van dat geblaat van sommige users

damn jij bent echt net zo erg als mijn broertje. die draait die shit muziek ook al. dus ja, ik weet waarover ik het heb. en dat nummer, net als de rest van cd is gewoon shit. en de samples zijn ook nog eens enorm waardeloos geript.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:42:07 #21
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_4732577
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:33 schreef Citroentje het volgende:
DiE nIeUwUh vAn BoEzIe WoEzIe Is ZuPahVeT!!!!!!!!!!!!!!!!
KoM jUh OoK vAn HeT wEeKeNd LeKkAaH BrEeZaH zUiPuH?!?!?????
We SpReKuH wEl Af Op Em-Es-En.
c-Ya
respect voor die mensen die altijd zo typen. Wat is dat irritant zeg.
  maandag 24 juni 2002 @ 17:43:07 #22
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_4732586
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:38 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

damn jij bent echt net zo erg als mijn broertje. die draait die shit muziek ook al. dus ja, ik weet waarover ik het heb. en dat nummer, net als de rest van cd is gewoon shit. en de samples zijn ook nog eens enorm waardeloos geript.

ten eerste wil jij ff mij gewoon met niemand gaan vergelijken.
jij weet absoluut niet wat ik allemaal in mijn platencollectie heb zitten dus ga daar ook ff geen domme opmerkingen over maken.

ten tweede, de cd is beter als verwacht maar echt geen orgasme album... (daar zijn de cafe del mar cdtjes uitermate geschikt voor dit was puur een resensie

ten derde de 2 singles zijn echt 2 outsiders op het album.

ten vierde nee ik zou dit ook niet kopen hoor

pi_4732636
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:43 schreef Cybart het volgende:

[..]

ten eerste wil jij ff mij gewoon met niemand gaan vergelijken.
jij weet absoluut niet wat ik allemaal in mijn platencollectie heb zitten dus ga daar ook ff geen domme opmerkingen over maken.

ten tweede, de cd is beter als verwacht maar echt geen orgasme album... (daar zijn de cafe del mar cdtjes uitermate geschikt voor dit was puur een resensie

ten derde de 2 singles zijn echt 2 outsiders op het album.

ten vierde nee ik zou dit ook niet kopen hoor

als jij mij met niemand wil vergelijken dan moet je zelf ook niet zo generaliseren. en als je een beetje verstand van muziek zou hebben en zelf ook eens geprobeerd hebt wat te sampelen en in elkaar te zetten dan moet je toegeven dat boozywoozy echt de grootste rip off is die er rond loopt. sommige samples komen gewoon rechtstreeks uit sample reeksen van ejay en music maker. te lame voor woorden dus. daarbij is ie ook nog slecht ook. het klinkt als klote amateur werk. ik zal het niet snel van iemand zeggen. maar van boozywoozy wel, hij is zelfs te slecht om een fatsoenlijke amateur te zijn.
pi_4732659
Die gast maak zijn songs gewoon met Fruityloops:{
Adem Beyer, Speedy J, Chris Liebing.
pi_4732690
quote:
Op maandag 24 juni 2002 17:47 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

als jij mij met niemand wil vergelijken dan moet je zelf ook niet zo generaliseren. en als je een beetje verstand van muziek zou hebben en zelf ook eens geprobeerd hebt wat te sampelen en in elkaar te zetten dan moet je toegeven dat boozywoozy echt de grootste rip off is die er rond loopt. sommige samples komen gewoon rechtstreeks uit sample reeksen van ejay en music maker. te lame voor woorden dus. daarbij is ie ook nog slecht ook. het klinkt als klote amateur werk. ik zal het niet snel van iemand zeggen. maar van boozywoozy wel, hij is zelfs te slecht om een fatsoenlijke amateur te zijn.

Doe het maar eens na dan als het toch zo slecht is enz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')