Warm gevoel, vlinders, heerlijk Ook al weet ik nix zeker ofzow
Nog andere mensen "last" van?
quote:Okee, leg jij Shmoopmuts eens uit wat lauw nou weer betekent.
Op maandag 24 juni 2002 12:59 schreef Frenkie het volgende:
Flirten is gewoon helemaal lauw!
quote:
Op maandag 24 juni 2002 13:00 schreef shmoopy het volgende:[..]
Okee, leg jij Shmoopmuts eens uit wat lauw nou weer betekent.
lauw is bargoens voor te gek, retecool en geil..
quote:Lauw == cool
Op maandag 24 juni 2002 13:00 schreef shmoopy het volgende:[..]
Okee, leg jij Shmoopmuts eens uit wat lauw nou weer betekent.
En lauw is bij ons negertaal, en als een blank het zegt dan is die al snel een fopneger en roept iedereen in koor NOOOOOON!!!! (dat zeggen ze ook vaak )
En ja kben wel flieft en ja thats GOOD!
Enfin, het is weer zomer he (late lentekriebels)
quote:Tss, fopneger
Op maandag 24 juni 2002 13:01 schreef Frenkie het volgende:[..]
ouw taart..!
Okee, bedankt, deze heus nog niet zo ouwe beeb heeft weer wat geleerd.
Tss, jeugd van tegenwoordig...
quote:
Op maandag 24 juni 2002 13:03 schreef shmoopy het volgende:Okee, bedankt, deze heus nog niet zo ouwe beeb heeft weer wat geleerd.
Tss, jeugd van tegenwoordig...
Vroeger, toen jij nog jong was....
quote:
Op maandag 24 juni 2002 13:03 schreef portier het volgende:[..]
Tss, fopneger
![]()
BTW de term is al wat jaartjes oud hoor.. ik ken het nog uit de tijd van arnhemsgewijs.. nou da's al 5 jaar terug ofzo..
quote:En ik maar denken dat het iets met een temperatuur te maken had
Yeppers.. nog erger heb ik het als ik op een feest met een mooi meisje heb staan dansen.. *smelt*
quote:Absoluut geen last van en een prima stimulans en signaal om je lichtje 's, snel, te gaan laten schijnen
Op maandag 24 juni 2002 12:58 schreef portier het volgende:
[..]
Nog andere mensen "last" van?
Hoop ik wel voor je dat ze niet keek naar d'r vriendje die vlak achter je stond. Daar heb ik een enkele keer wel 's last van gehad . Wat trouwens ook wel
leuk is.
quote:Met als bijkomst dat ik da al ffkes voel en dat ik het gevoel van wederzijdse verbondheid heb
Zoals die Coca Cola reclame met die roltrap?
quote:
Op maandag 24 juni 2002 13:10 schreef Vallon het volgende:[..]
Absoluut geen last van en een prima stimulans en signaal om je lichtje 's, snel, te gaan laten schijnen
. Dat heb je toch wel/al gedaan ?
quote:Nee da was niet zo
Hoop ik wel voor je dat ze niet keek naar d'r vriendje die vlak achter je stond. Daar heb ik een enkele keer wel 's last van gehad. Wat trouwens ook wel
leuk is.
quote:Tja als het nou gewoon haar beste vriendinnetje was, had het wel een goede opener geweest (ze lacht iniedergeval wel, als het echt een leuk meisje was en niet een arrogante trut). Als het haar vriendje was, tja dan gaan die meteen bijelkaar, dus contact wordt moeilijk
Op maandag 24 juni 2002 13:14 schreef portier het volgende:[..]
Nee da was niet zo
![]()
Kheb wel eens in de disco gehad dat een leuk meisje naar mij keek, zij zwaaide, ik zwaaide terug, en haar vriendje die achter mij stond ook![]()
quote:U heeft het correct
Op maandag 24 juni 2002 13:16 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
Tja als het nou gewoon haar beste vriendinnetje was, had het wel een goede opener geweest (ze lacht iniedergeval wel, als het echt een leuk meisje was en niet een arrogante trut). Als het haar vriendje was, tja dan gaan die meteen bijelkaar, dus contact wordt moeilijk
Valt mij trouwens op dat het vaak zo depressieve forum ineens opleeft bij dit blije topic Of zie ik dat weer door mijn blije oogjes?
quote:Tja.. en we hebben het nog wel over meisjes, die juist koppijn, stress en een lege bankrekening veroorzaken
Op maandag 24 juni 2002 13:18 schreef portier het volgende:[..]
U heeft het correct
Maar nu was dat glukkig niet zo.
Valt mij trouwens op dat het vaak zo depressieve forum ineens opleeft bij dit blije topicOf zie ik dat weer door mijn blije oogjes?
quote:
Op maandag 24 juni 2002 13:22 schreef Howlin_Mad het volgende:
Werd zelf ook spontaan blij van dit topic te lezen.
Snap der geen hol van, maar voelt wel beter.
I am your Jezus, I bring happyness to the world
Wat doe ik hiertegen? Dat ik me nog een beetje kan concentreren op me tentamen zodat ik in ieder geval nog een redelijke onvoldoende kan halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |