quote:Mijn oom en tante hebben een tijd lang in Senegal gewoond, hij werkte voor de VN... Was wel zwaar daar, ze hadden 24/7 bewaking van een paar man... Over het algemeen zijn de mensen héél erg aardig, maar als ze ook maar iets van je kunnen krijgen doen ze het, het is alleen altijd zo hard nodig dat je nooit boos kunt worden als er weer iets (ontwikkelingsgedl, of gewoon privéspullen) worden gejat...
Op zondag 23 juni 2002 21:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Mijn ouders gaan zeer waarschijnlijk naar Zambia verhuizen en nou vroeg ik me af of hier ook mensen zijn die in Zambia, of een van de omringende landen, gewoond hebben of er op vakantie geweest zijn. Ik ben dus vooral geinteresseerd in persoonlijke ervaringen.
quote:Ga jij ook mee verhuizen?
Op zondag 23 juni 2002 21:57 schreef ChillyWilly het volgende:
Mijn ouders gaan zeer waarschijnlijk naar Zambia verhuizen en nou vroeg ik me af of hier ook mensen zijn die in Zambia, of een van de omringende landen, gewoond hebben of er op vakantie geweest zijn. Ik ben dus vooral geinteresseerd in persoonlijke ervaringen.
quote:In eerste instantie ga ik er heen op vakantie, maar als het er leuk is dan zal ik zeker mijn studie voor een jaartje onderbreken.
Op zondag 23 juni 2002 22:18 schreef Vava het volgende:[..]
Ga jij ook mee verhuizen?
quote:Wow, klinkt niet verkeerd! Ik heb helaas geen persoonlijke ervaringen. Maar waarom gaan je ouders in Zambia wonen?
Op zondag 23 juni 2002 22:28 schreef ChillyWilly het volgende:[..]
In eerste instantie ga ik er heen op vakantie, maar als het er leuk is dan zal ik zeker mijn studie voor een jaartje onderbreken.
quote:mijn vader heeft gesoliciteerd voor een baan bij de EU ambassade, en de ambassadeur wil hem daar wel graag hebben.
Op zondag 23 juni 2002 22:52 schreef Vava het volgende:[..]
Wow, klinkt niet verkeerd! Ik heb helaas geen persoonlijke ervaringen. Maar waarom gaan je ouders in Zambia wonen?
quote:Dat is cool, man. Serieus, echt wat doen voor de medemens.
Op maandag 24 juni 2002 10:58 schreef David Letterman het volgende:
Mijn oom en tante hebben met hun gezin jaren in Botswana gewoond. Hij is leraar natuurkunde en heeft daar lesgegeven aan studenten technische studies om leraar te worden en het land meer educated te krijgen. Vaak gaan ze nog terug, om dat traject te blijven volgen.
quote:
Geef een arme man een vis en hij zal die avond geen honger lijden. Leer een man hoe hij moet vissen en hij zal de rest van zijn leven geen honger mee hoeven te lijden.
[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 24-06-2002 11:34]
* diepe buiging maakt *
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |