quote:begin maar, zou ik zeggen
Op 18 augustus 2000 13:47 schreef Joe Gain het volgende:
Graag wat ervaringen aub....
quote:LOL
Op 18 augustus 2000 16:15 schreef bixister het volgende:
er zit meestal zo'n maand of 9 tussen, vandaar misschien?
ik denk dat ze bedoelen het moment waarop die 9 maanden in gaan bixister.... maar dan zijn we ook nog wel benieuwd of je je nog steeds hetzelfde voelt na die 9 maanden....
quote:duh...
Op 18 augustus 2000 16:15 schreef bixister het volgende:
er zit meestal zo'n maand of 9 tussen, vandaar misschien?
quote:Wees gerust, die krijgen ze ook niet vol.
Op 18 augustus 2000 17:49 schreef teigetje het volgende:
Mnah, echt vies smaken vind ik het niet, maar nou ook weer niet zo lekker dat ik er glazen van achterover zou slaan..
quote:dan doe je toch iets fout.....
Op 18 augustus 2000 17:53 schreef Manono het volgende:
Wees gerust, die krijgen ze ook niet vol.
(en ik maar denken dat het topic ahv de topictitel gaat over zaaddonoren)
quote:Fabeltjes kindje, niets dan stoere mannen verhalen. Hooguit een eettlepel per losbeurt. Zelfs met een frequency van 5 tot 8 keer per dag krijg je geen glas vol. Ja of je moet een paar weken sparen en om de schimmeltjes heen willen drinken natuurlijk.
Op 18 augustus 2000 18:06 schreef Bijou het volgende:
dan doe je toch iets fout.....
quote:*zucht*
Op 18 augustus 2000 18:16 schreef Manono het volgende:
Fabeltjes kindje, niets dan stoere mannen verhalen. Hooguit een eettlepel per losbeurt. Zelfs met een frequency van 5 tot 8 keer per dag krijg je geen glas vol. Ja of je moet een paar weken sparen en om de schimmeltjes heen willen drinken natuurlijk.
Wat betreft sperma over me heen laten komen...ach daar ben ik ook niet vies van
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 18-08-2000 23:41]
quote:* Danny denkt dat 'ie knor maar 's mee naar bed gaat sleuren
Op 18 augustus 2000 23:40 schreef Knorretje het volgende:
Vindt het beslist niet vies smaken...er zijn altijd avonden dat het wat minder smaakt..bv als er veel alcohol is gedronken in de uren/dagen ervoor...maar slik het gerust door.Wat betreft sperma over me heen laten komen...ach daar ben ik ook niet vies van
quote:Euhmmm...
Op 18 augustus 2000 23:53 schreef Danny het volgende:
* Danny denkt dat 'ie knor maar 's mee naar bed gaat sleuren
Slaap lekker allen....
P.S. je had toch bier op ?? (om de JD maar even te verwaarlozen...)??
quote:Kom op meis... FF door de zure appel heenbijten so to speak
Op 18 augustus 2000 23:55 schreef Knorretje het volgende:
P.S. je had toch bier op ?? (om de JD maar even te verwaarlozen...)??
quote:Hmm gaan we zo beginnen..bij nader inzien ga ik nog ffies verder het forum doorspitten...
Op 18 augustus 2000 23:56 schreef Danny het volgende:
Kom op meis... FF door de zure appel heenbijten so to speak
ff ontopic (moet wel het goede voorbeeld geven) Het is best lekker om ffies te kliederen met sperma, het lekker over je heen laten komen, het uit smeren etc..etc..
En naderhand gewoon saampjes heerlijk onder de douche (biedt gelijk weer een aanzet tot...(vul zelf maar in )
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-08-2000 00:01]
En als de man het over je lichaam spuit....mn rug en billen...errug geil....maar mn borsten en buik is ook erg leuk...lekker smeren!!!
quote:Ik zou dat niet slikken hoor!
Op 18 augustus 2000 18:22 schreef sweetie het volgende:
dat ging dus altijd goed tot vorige week
Ik heb overigens eens een gangbangvideo gezien waar 350 mannen klaarkwamen in 1 vrouw, waarna de condoom werd geleegd in een beker (zo een die Ajax 10 jaar terug voor het laatst heeft gewonnen) en toen dronk mevrouw het alsof het Yakult was.
quote:Nou ik ook niet, maar ik heb wel eens ergens gelezen dat sommige bodybuilders regelmatig hun eigen kwakkie doorslikken omdat er zoveel proteine inzitten. Net zoveel als in een flinke biefstuk geloof ik. En het ligt natuurlijk niet zo zwaar op de maag als ze nog moeten trainen. Smakelijk!
Op 20 augustus 2000 15:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik zou dat niet slikken hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |