En morgen is het Waldrock!!!!
Ik hoop dat er zeer weinig regenbuien zijn
En er mist een 'V' in de titel
[Dit bericht is gewijzigd door Kipman op 20-06-2002 13:20]
quote:Voor mij wel, want het feest begint rond een uur of 19.00 uur voor mij daar met Palm en HJ....
Op donderdag 20 juni 2002 13:19 schreef Kipman het volgende:
Overmorgen inderdaad. En morgen is er toch niks te belevenIk hoop dat er zeer weinig regenbuien zijn
En er mist een 'V' in de titel
Als ik kijk naar het weerbericht dan krijgen we toch vrij veel zon....
Wilde te snel, dan zie je gauw dingen over het hoofd....
quote:Neem Tara maar mee, die herken ik wel.
Op donderdag 20 juni 2002 13:20 schreef Evil het volgende:
Maar hoe weet ik dan dat ik Kipman mee naar mn tent neem????![]()
En dit ben ik, maar mijn haar is wel een stuk langer. Die blouse heb ik dan wel aan: http://www.rendo.dekooi.nl/~hartkamp/Rene.jpg
quote:Ja, gelukkig wel. Maar ook af en toe wat buien. We zien wel...
Op donderdag 20 juni 2002 13:22 schreef Evil het volgende:[..]
Als ik kijk naar het weerbericht dan krijgen we toch vrij veel zon....
quote:he, op die foto heb je je sik weer afgeschoren, en geen zonnebril op, zoals in je icon
Op donderdag 20 juni 2002 13:25 schreef Kipman het volgende:[..]
Neem Tara maar mee, die herken ik wel.
En dit ben ik, maar mijn haar is wel een stuk langer. Die blouse heb ik dan wel aan: http://www.rendo.dekooi.nl/~hartkamp/Rene.jpg
quote:Jamaar, die buien vallen in heel NL BEHALVE op de 3 weilandjes in Friesland....
Op donderdag 20 juni 2002 13:25 schreef Kipman het volgende:Ja, gelukkig wel. Maar ook af en toe wat buien. We zien wel...
quote:Da's een oude foto. En ik moet wat bekenne. Ik ben niet die persoon op mijn icon
Op donderdag 20 juni 2002 13:28 schreef Tokus het volgende:[..]
he, op die foto heb je je sik weer afgeschoren, en geen zonnebril op, zoals in je icon
quote:We splitsen waarschijnlijk op in 2 groepen, want Summoner en Ultrawuft blijven nie slapen, denk dat ze dan ook geen 2,50 EURO gaan betalen om de camping op te kunnen....
Op donderdag 20 juni 2002 13:25 schreef Kipman het volgende:Neem Tara maar mee, die herken ik wel.
Maar dat gaat wel goedkomen....
quote:Gelukkig ben jij erg positief ingesteld dit weekend
Op donderdag 20 juni 2002 13:29 schreef Evil het volgende:[..]
Jamaar, die buien vallen in heel NL BEHALVE op de 3 weilandjes in Friesland....
quote:hehhee
Op donderdag 20 juni 2002 13:28 schreef Tokus het volgende:[..]
he, op die foto heb je je sik weer afgeschoren, en geen zonnebril op, zoals in je icon
ik zal ook maar eens wat archiven doorspitten voor een "foto".. is misschien wel net zo makkelijk voor de herkenning op zaterdag
quote:Maar jij hebt je mobiele telefoon bij je? ZO ja, dan moeten we vanavond dan nog even nummers uitwisselen. Da's ook wel zo makkelijk.
Op donderdag 20 juni 2002 13:31 schreef Evil het volgende:[..]
We splitsen waarschijnlijk op in 2 groepen, want Summoner en Ultrawuft blijven nie slapen, denk dat ze dan ook geen 2,50 EURO gaan betalen om de camping op te kunnen....
Maar dat gaat wel goedkomen....
quote:Heb gelukkig goed nieuws vandaag gehoren gekregen, dus ik heb lekker wat te vieren, en dat zal heel goed gevierd worden....
Op donderdag 20 juni 2002 13:31 schreef Kipman het volgende:Gelukkig ben jij erg positief ingesteld dit weekend
quote:TJAKKA.
Op donderdag 20 juni 2002 13:31 schreef Kipman het volgende:[..]
Gelukkig ben jij erg positief ingesteld dit weekend
quote:Volgens mij wordt ik zaterdag het aanspreekpunt van onze groep....
Op donderdag 20 juni 2002 13:32 schreef Kipman het volgende:Maar jij hebt je mobiele telefoon bij je? ZO ja, dan moeten we vanavond dan nog even nummers uitwisselen. Da's ook wel zo makkelijk.
quote:Nou, alleen aanspreekpunt voor de ontmoetingen. Voor de rest gaan we wel onze eigen weg
Op donderdag 20 juni 2002 13:34 schreef Evil het volgende:[..]
Volgens mij wordt ik zaterdag het aanspreekpunt van onze groep....
Heb namelijk na vanavond dan 3 van de 4 nummers in mn bezit....![]()
quote:Wil je ratelband thuis laten????
Op donderdag 20 juni 2002 13:32 schreef Ultrawuft het volgende:TJAKKA.
quote:hehe goed plan
Op donderdag 20 juni 2002 13:35 schreef Evil het volgende:[..]
Wil je ratelband thuis laten????
![]()
quote:Gezallich....
Op donderdag 20 juni 2002 13:35 schreef Kipman het volgende:Nou, alleen aanspreekpunt voor de ontmoetingen. Voor de rest gaan we wel onze eigen weg
quote:Al wat gevonden????
Op donderdag 20 juni 2002 13:31 schreef Ultrawuft het volgende:hehhee
ik zal ook maar eens wat archiven doorspitten voor een "foto".. is misschien wel net zo makkelijk voor de herkenning op zaterdag
Jullie zullen het helaas zonder een foto van mij moeten doen, die wordt namelijk zaterdag gemaakt....
dat is niet zo ontzettend erg, maar het is jammer dat ik motorhead moet missen.... iig overkill/kreator zie ik nog wel.
er is ene kans dat ik btw morgen avond after forever ook nog zie....dat ding waar ik heen moet is op de campus van de ut.. volgens mij speelt after forever morgen ook op de campus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |