abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4707321
WOww, ik luister net weer naar dat nummer van Rahzel - Mortal Combat...
Blijft meesterlijk hoe hij die Wu-beatz beatboxed!
Die man is ook gewoon master...
pi_4734523
quote:
Op donderdag 20 juni 2002 10:33 schreef DimeBag het volgende:
Kennen jullie deze groep nog ? Of zijn ze 'uit' ? Voor mij iig niet ! Ik ga er naar toe in 013.
Wu tang was best vet, maar die sjit die ze nu uitbrengen is echt naar gewoon.. Sorry hoor dit is echt niet normaal meer, die commercieeeeeeel bleh... echt erg..!
I chose not to choose life, I choose something else. And the reasons? There are no reasons, who needs reasons when you've got heroin?
pi_4734667
Ik heb nog 2 cd's van de Wu-Tang Clan uit mijn hiphop-tijdperk.

Ik heb Wu-Tang Forever, die toch best wel erg goed is, moet ik zeggen. Maar ik heb dus ook Wu-Tang Killabeez...:{ Sindsdien heb ik het niet meer zo op de Wu-Tang Clan.

Ik vond Tical van Method Man nog wel sterk.

vrijdag 28 juni 2002 @ 19:17:49 #29
25470 SoSolid
Danke danke
pi_4800088
Yep, ik ben gisteren geweest, super chill concert , prachtige sfeer, op het begin was het niet zo heel ok, maar later kwamen de killa beez pas he . Toen werd het echt vet. Ik vind de Wu-tang clan (met zijn 9enen dus), op zich goed, al zijn het meer een paar nummers en niet alles dat goed is. Met de Killa Beez was alles dik in orde . Had nog ff met Cilvaringz gepraat over zijn nieuwe album (komt iif in 2003 ) en of de clan ook nog naar nederland kwam (waarschijnlijk niet allemaal (binnenkort) maar wel een paar) . Er werd ook nog wat gefreestyled e.d. conclusie: flink vermaakt .
xxx
pi_4800107
wu tang killabeez gezien in de melkweg..

was echt kut.. de helft was er niet, en 3 kwart van de gene die er waren vonden zichzelf echt geweldig..

maar dat waren ze niet.. alleen shabazz en z'n maatje waren wel ok..

vrijdag 28 juni 2002 @ 19:51:43 #31
25470 SoSolid
Danke danke
pi_4800522
Yep Moongod en Shabazz waren chill, ik vond het ook vet dat ze gewoon tussen het publiek gingen staan nadat ze hadden opgetreden (deden er meer) er waren er hier ook een paar niet, maar wel genoeg...
xxx
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')