These are the 9 musicians (to be confirmed):
Guitars: Arjen Lucassen (Ayreon, Star One, Vengeance)
Drums: Ed Warby (Ayreon, Star One, Gorefest)
Bas: Peter Vink (Ayreon, Finch, Q65)
Keyboards: Joost van den Broek (Sun Caged)
Vocals: Russell Allen (Ayreon, Star One, Symphony X)
Vocals: Damian Wilson (Ayreon, Star One, Threshold)
Vocals: Robert Soeterboek (Ayreon, Star One, Wicked Sensation)
Vocals: Floor Jansen (Ayreon, Star One, After Forever)
Backing Vocals: not confirmed yet
And these are the dates:
28 September: Zoetermeer - Boerderij (Holland)
29 September: Tilburg - 013 (Holland)
30 September: Hamburg - Markthalle (Germany)
01 October: Bochum - Zeche (Germany)
02 October: Aschaffenburg - Colos Saal (Germany)
03 October: Paris - Ellysee (France)
04 October: Antwerpen - Hof ter Loo (Belgium)
05 October: Rijssen - Lucky & Co. (Holland)
I'm really looking forward to finally seeing you all on this tour!
There will be more detailed info later. Right now I'm going to rehearse like crazy! ;O)
Arjen.
Of course we will keep you updated on any news around Star One's upcoming tour. So make sure to bookmark this site and visit us!
Tickets will be available from June 22nd at the large post offices in Holland and through www.ticketservice.nl. You might want to check out the venue sites about this as well!
Op woensdag 19 juni 2002 15:52 schreef Seborik het volgende:
Kaartjes vorige week al gereserveerd.Echt gaaf dat ze gaan touren.
Maar je hebt gelijk, echt super dat ze gaan touren. Wil er ook zoveel mogelijk zien, omdat ik bang bent dat dit éénmalig is.
Hopelijk bevalt het hem, en gaat jij het vaker doen. En nog wel met m'n favo Ayreon/star one zangers
Welke Ayreon songs willen jullie nu horen?
quote:Begreep dat hij tijdens die tour wel ruzie heeft gehad met Eric Noorlander. Ze schijnen het niet uit te kunnen praten, en daarom is de toetsenist van Sun Caged van de partij
Op donderdag 20 juni 2002 12:27 schreef Kipman het volgende:
Hij heb met Lana Lane getoured door Japan. Als 'm dat beviel, dan zou ie ook met Star One touren. En het beviel 'm dus
quote:Hou het maar op een top 10 (in willekeurige volgorde)
Welke Ayreon songs willen jullie nu horen?
1.And The Druids Turned To Stone
1.Into The Black Hole
1.Cosmic Fusion
1.The Awareness
1.Set Your Controls
1.My House On Mars
1.Ayreon's Fate
1.Cold Metal
1.Sandrider
1.Spaced Out (Alternative Version)
Maar het maakt me niet veel uit wat hij gaat spelen. Ik heb hem bij "Vrienden van Amstel" aan het werk gezien, en vind het al super tof dat ik hem nu 2 maal live zal zien !!
quote:Zoveel mogelijk van Star One, vooral Set Your Controls, Intergalactic Space Crusaders en Songs of The Ocean.
Op donderdag 20 juni 2002 12:27 schreef Kipman het volgende:
Hij heb met Lana Lane getoured door Japan. Als 'm dat beviel, dan zou ie ook met Star One touren. En het beviel 'm dusWelke Ayreon songs willen jullie nu horen?
quote:Da's heel mooi, maar ik vroeg om Ayreon songs.
Op donderdag 20 juni 2002 17:16 schreef Seborik het volgende:[..]
Zoveel mogelijk van Star One, vooral Set Your Controls, Intergalactic Space Crusaders en Songs of The Ocean.
quote:*gaat naar Rijsen en Tilbug*
Op zondag 23 juni 2002 15:29 schreef qntal het volgende:
* qntal gaat ook naar De Boerderij
quote:- Isis and Osiris
Op zondag 23 juni 2002 15:37 schreef Kipman het volgende:[..]
Da's heel mooi, maar ik vroeg om Ayreon songs.
Arjen gaat gaat van elke ayreon cd minstens een nummer spelen en er worden meer dan de helft van de Star One cd gespeeld. Vetjes
[edit]
verschillende optredens zijn al bijna uitverkocht, dus haast je voor een kaartje
[Dit bericht is gewijzigd door PM op 18-07-2002 09:30]
En ik ga er zeer zeker heen (013), en hoop dat ze Cosmic Fusion spelen!
quote:Oh die kan wel zeker spelen... www.suncaged.com , denk dat je het wel goed vindt als je dream theater freak bent
Op donderdag 18 juli 2002 10:15 schreef M4SS4CR3 het volgende:
Jammer dat Gary Wehrkamp niet mee gaat, ik hoop maar dat die toetsenist van Sun Caged ook een beetje kan spelen
[edit]
iedereen hier die trouwens nog twijfeld of ze wel of niet moeten gaan, GAAN. wordt supervette avond.
quote:Wordt zeker te gek. Leuk is ook dat meteen na die tour het ProgPower festival in Baarlo is. Hier speelt Joost van den Broek met Sun Caged, en Floor Janssen met After F(lo)orever. Vers uit de Star One-tourbus met hun eigen band het podium op
Op donderdag 18 juli 2002 19:17 schreef PM het volgende:
Joost (toetsenist van sun caged) kan zeker vet spelen. Arjen A. Lucassen was erg enthousiast over zijn kunnen. Het feit dat hij het spelen van "zijn" muziek toe vertrouwd aan hem moet al genoeg zeggen eigenlijk he?[edit]
iedereen hier die trouwens nog twijfeld of ze wel of niet moeten gaan, GAAN. wordt supervette avond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |