quote:Dat ligt er maar aan hoe snel ze kunnen bezorgen.
Op woensdag 19 juni 2002 15:37 schreef suimasen het volgende:
maar klf had ook nog een krom armpje nou daar zit je toch ook niet op te wachten wel soms!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Ik zou niet durven! We houden van je! Want je bent een klein lief onzeker nerdje, dat eigenlijk een heel donzig en pluizig karakter heeft!
Op woensdag 19 juni 2002 15:35 schreef Joker1977 het volgende:
~JIJ PROBEERT OOK OP ALLE MOGELIJKE MANIEREN MIJ TE IRRITEREN HE`
Je vrouwelijke kant heb je in ieder geval goed ontwikkeld!
quote:ik heb het er ook niet meer over
Op woensdag 19 juni 2002 15:37 schreef suimasen het volgende:
ja kroko0611 ze waren echt ok maar nu zijn ze dood maar daar wil hij het liever niet over hebben ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Denk je nog een beetje aan me, Joke1977? Vind je me al aardig?
Op woensdag 19 juni 2002 15:38 schreef Joker1977 het volgende:
ik heb het er ook niet meer over
quote:Als ik een eurocent kreeg voor elke keer dat ik dit aan moet horen, was ik nu miljonair geweest.
Op woensdag 19 juni 2002 15:39 schreef suimasen het volgende:
heee lithion ik snap je niet
[Dit bericht is gewijzigd door Lithion op 19-06-2002 15:40]
quote:Je bent dus níet geil?
Op woensdag 19 juni 2002 15:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Zeggeuh... Houd jij je ook eens aan de feiten in plaats van verzinsels
.
quote:HEBBEN WE ONZE RELNICHT OOK WEER.. HEEFT ER ZELF 6 JAAR OVERGEDAAN OM TEGEN PAPPA EN MAMMA TE ZEGGEN DAT IE HET PIEMELTJE VAN JONGETJES WEL INTERESSANT VINDT.. EN NU LOOP JE WEER DE BOEL TE PROJECTEREN.. AMATEUR, JE KUNT OOK ECHT NIKS GOED.. ZELFS JE POGINGEN OM MIJ TE IRRITEREN SLAGEN NIET
Op woensdag 19 juni 2002 15:38 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ik zou niet durven! We houden van je! Want je bent een klein lief onzeker nerdje, dat eigenlijk een heel donzig en pluizig karakter heeft!
Je vrouwelijke kant heb je in ieder geval goed ontwikkeld!
quote:NOG ZO'N FLIKKER DIE WEER BUITEN Z'N DOMEIN KOMT
Op woensdag 19 juni 2002 15:40 schreef Vlarp het volgende:
WAT EEN GEIL VENTJE IS JOKER...
quote:Zeg je dat altijd ja?
Op woensdag 19 juni 2002 15:41 schreef suimasen het volgende:
hehe lithion ik zeg altijd maar geld maakt niet gelukkig he!!!!!!!!!!!
Dus als ik tegen jou zeg: "Hey domme lul, kijk uit waar je loopt, stomme flikker!"
Dan zeg jij: "Geld maakt niet gelukkig he!!!!!!"
quote:Ik verzin niets man! Ik ga ze er echt niet allemaal bijzoeken maar elke keer als jij Semtex ziet staat er gelijk een slijmpost onder. Begint gewoon op te vallen.
Op woensdag 19 juni 2002 15:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:Ik vind het bijzonder knap dat jij dat meent te zien en/of weten.
Kun je je nu gewoon weer bij feiten houden, in plaats van bij verzinsels? Dank je.
quote:Ik geniet er van anderen te infecteren met mijn sexuele voorkeur, in de hoop dat zo heel de wereld homo wordt.
Op woensdag 19 juni 2002 15:41 schreef Joker1977 het volgende:[..]
NOG ZO'N FLIKKER DIE WEER BUITEN Z'N DOMEIN KOMT
quote:Maar een lekkere kerel in bed wel!!!
Op woensdag 19 juni 2002 15:41 schreef suimasen het volgende:
hehe lithion ik zeg altijd maar geld maakt niet gelukkig he!!!!!!!!!!!
quote:Maar toen kende ik jou nog niet, lieve Joke1977, dan zou alles anders geweest zijn. De manier waarop je naar me kijkt, gewoon schattig!
Op woensdag 19 juni 2002 15:41 schreef Joker1977 het volgende:HEBBEN WE ONZE RELNICHT OOK WEER.. HEEFT ER ZELF 6 JAAR OVERGEDAAN OM TEGEN PAPPA EN MAMMA TE ZEGGEN DAT IE HET PIEMELTJE VAN JONGETJES WEL INTERESSANT VINDT.. EN NU LOOP JE WEER DE BOEL TE PROJECTEREN.. AMATEUR, JE KUNT OOK ECHT NIKS GOED.. ZELFS JE POGINGEN OM MIJ TE IRRITEREN SLAGEN NIET
quote:Wat let je? Het is niet alsof je iets beters te doen hebt.
Op woensdag 19 juni 2002 15:42 schreef Larissa het volgende:
Ik ga ze er echt niet allemaal bijzoeken
quote:Nee, dat is omdat hier geen accenten worden herkend.
Op woensdag 19 juni 2002 15:41 schreef Lithion het volgende:Je typt nogal kut.
quote:Nok eens met dat eeuwige gezeik .. of anders ga je heil zoeken op TMF.nl of zo
Op woensdag 19 juni 2002 15:42 schreef Larissa het volgende:[..]
Ik verzin niets man! Ik ga ze er echt niet allemaal bijzoeken maar elke keer als jij Semtex ziet staat er gelijk een slijmpost onder. Begint gewoon op te vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |