Ik zwem twee keer per week baantjes in het zwembad (duhhh).
Maar ik kan me zo irriteren aan die vrouwen die dan met z'n drieen naast elkaar voor je gaan zwemmen en dan hele tijd met elkaar kletsen. Je kan er niet eens meer door!!!!en als je dan te hard spettert tijdens het inhalen, wordt je ook nog eens kwaad aangekeken om dat hun haar nat wordt AAARGGGG
Ook irritant zijn mensen die zonodig overdwars willen zwemmen of in de breedte ipv de lengte van het zwembad.
AGRRR Ik weet wat je door moet staan!
Sterkte!
grrrrr... ik kom helemaal los... veel opgekropte zwembad ergernissen blijkbaar
quote:Hahahaha, die is leuk!
Op woensdag 19 juni 2002 13:35 schreef EyE het volgende:
...traag drijvende bankstellen...lol
quote:Mischien hebben ze het idee dat ze dan afvallen, voor hun is het snel hoor, 0,001 km per uur.....
Op woensdag 19 juni 2002 13:39 schreef zwijntje het volgende:
Ik vraag mezelf ook wel eens af waarom die trage klets vrouwen eigenlijk gaan zwemmen. Kletsen kun je veel beter op een terrasje, lijkt me. Met 0,001 km/u zwemmen doet ook niets voor je conditie of lijn....Ook irritant zijn mensen die zonodig overdwars willen zwemmen of in de breedte ipv de lengte van het zwembad.
of nog beter, vin zwemmen
Kunnen zie niet in een of ander zoutwater-bassin gaan zwemmen ofzo
quote:Dan moet baan 1 wel breder zijn dan baan 2 tot en met 6. Want drie nijlpaarden naast elkaar...
Op woensdag 19 juni 2002 13:56 schreef Saskatchewan het volgende:
De oplossing kan volgens mij zo simpel zijn... je kan toch het zwembad opdelen. Baan 1 is voor de bankstellen, wat oploopt tot baan weet ik hoeveel, 6 ofzo, waar de crawlers zwemmen. En de badmeester moet in de gaten houden of iedereen in de juiste baam zwemt...
quote:Goh! Trees, volgens mij zijn we in het bubbelbad aan het zwemmen!!....
Op woensdag 19 juni 2002 14:00 schreef EyE het volgende:
Kun je er niet onderdoor, ze schrikken zich rot, en als je weer boven komt draai je even op je rug, zodat je ze aan kunt kijken, en je zegt gewoon beleefd dat je er anders niet langs kon.
quote:Nee, ze moeten maar achter elkaar gaan zwemmen. En als ze dat niet leuk vinden dan blijven ze gewoon weg.Het is tenslotte een zwembad, geen kletsbad.
Op woensdag 19 juni 2002 14:00 schreef rscp1 het volgende:[..]
Dan moet baan 1 wel breder zijn dan baan 2 tot en met 6. Want drie nijlpaarden naast elkaar...
quote:oh ja, shit, straks vinden ze 't nog lekker ook, dat was nou net niet de bedoeling.
Op woensdag 19 juni 2002 14:01 schreef rscp1 het volgende:
Goh! Trees, volgens mij zijn we in het bubbelbad aan het zwemmen!!....
quote:Dat maakt toch niet uit... Als jezelf maar zonder ergernis kan zwemmen lijkt mij....
Op woensdag 19 juni 2002 14:00 schreef rscp1 het volgende:[..]
Dan moet baan 1 wel breder zijn dan baan 2 tot en met 6. Want drie nijlpaarden naast elkaar...
[ontopic]
Ik heb hetzelfde probleem als ik ga zwemmen, ik vind uberhaupt dat als je gaat zwemmen je hoort te douchen AND THAT INCLUDES THE NASTY HAIR! Nix geen geouwehoer met droog haar. En mensen horen een beetje netjes voor elkaar opzij te kunnen gaan als men de weg verspert.
[/ontopic]
quote:Effe dimmen he...Niet zo over je zus praten
Op woensdag 19 juni 2002 13:53 schreef rscp1 het volgende:
Ja. Mijn zus zit daar ook altijd zo over te kankeren. Waardoor ik ook weer helemaal gek word... eigenlijk is dat dus weer de schult van die dames...Kunnen zie niet in een of ander zoutwater-bassin gaan zwemmen ofzo
En wat dacht je van dat parfum! Zelfs in het zwembad ruik je dat op kilometers afstand.
quote:Waarschijnlijk zit er bij ons teveel chloor in't water om dat parfum nog te ruiken maar dat lijkt me idd ook vrij nasty jahz. Maar goed, als je je haar droog wil houden moet je niet gaan zwemmen, ik veronderstel dat ze toch ook wel eens zullen douchen en hun haren wassen of niet dan?
Op woensdag 19 juni 2002 14:26 schreef Luus het volgende:
Je hebt helemaal gelijk. Dat gezeik over dat HAAR!!!Gewoon douchen dus!En wat dacht je van dat parfum! Zelfs in het zwembad ruik je dat op kilometers afstand.
quote:Hier zijn maar 4 banen, dus dan nemen ze het hele bad in beslag
Op woensdag 19 juni 2002 13:56 schreef Saskatchewan het volgende:
De oplossing kan volgens mij zo simpel zijn... je kan toch het zwembad opdelen. Baan 1 is voor de bankstellen, wat oploopt tot baan weet ik hoeveel, 6 ofzo, waar de crawlers zwemmen. En de badmeester moet in de gaten houden of iedereen in de juiste baam zwemt...
Trouwens, bij ons kan je ook niet even aan de kant hangen om uit te rusten, want daar hangen die bankstellen ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |