abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juni 2002 @ 17:39:09 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_4641550
De trieste, meest recente ontwikkelingen, geven helaas weer aanleiding tot verdere discussie.

Vervolg van
[centraal topic] Israël/Palestina discussie, # 16

De Spelregels:
blijf ontopic, post serieuze inhoudelijke reakties, speel niet op de man/vrouw, post nieuwsberichten en copy/past geen ellenlange elders gevonden "feiten" of plaatjes en probeer herhaling van zetten te vermijden. * Probeer oplossingsgericht te denken en te discussiëren.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 18 juni 2002 @ 17:41:07 #2
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_4641598
ik wordt een beetje ziek dat elke keer in het nieuws die bomaanslagen zijn... het is tegenwoordig geen nieuws meer... het is natuurlijk wel heel erg wat daar gebeurd, maar ze kunnen beter elke maand 1 keer een overzicht geven van de bomaanslagen... of zeg ik nu weer iets heel vreemds
  dinsdag 18 juni 2002 @ 18:11:54 #3
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_4642167
Ja.

Als je terreuraanslagen "gewoon" gaat vinden is er m.i. toch iets mis met je. No offence.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:05:36 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_4642933
Het is triest dat dit heeft moeten gebeuren, het is triest dat kinderen ongeacht welke leeftijd zich met stenen moeten beschermen tegen het barbaarse leger van de zichzelf als Übermensch ziende Sharon de Hond.....

Ik heb geen goed woord over voor wat Sharon doet in "Israel", ik zelf ontken het bestaan van Israël, en velen met mij, simpelweg omdat ik het weiger te verteren dat kinderen worden doodgeschoten door sukkels van het israelische leger die beweren dat stenen "dodelijke" projectielen zijn.....

Israel, ik bedoel de joden moet niet langer het hand boven het hoofd worden gehouden alleen maar omdat supermacht Amerika deze echte terroristenstaat beschermt en helpt bij elke aanval op de onschuldige kinderen en vrouwen, of ze in ieder geval voorziet van de middelen.

Deze Palestijnen waar ik heel veel medelijden mee heb, kunnen zich enkel beschermen en vechten voor de goede zaak door het enige wat ze hebben op te offeren voor de overige palestijnen, het leven, ik kan hier alleen maar respect voor hebben.

Toch ben ik ervan overtuigd dat dit niet tot een oplossing zal lijden, de eerste gang naar oplossing is dat Sharon de bezette gebieden verlaat etc.

Wij, als sterk europese gemeenschap zijn misschien de enigen die dit conflict kan oplossen, vooral omdat wij niet partijdig zijn zoals hond Amerika....:{

Amerika moet tevens stoppen Israel te zien als een soort van sattelietstaat, de 53ste provincie zeg maar....

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_4643037
Trieste post, zeker na de aanslag van vandaag!

Dat jongetje op die foto is trouwens door palestijnen vermoord hoor.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:17:10 #6
13462 BansheeBoy
pi_4643084
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Trieste post, zeker na de aanslag van vandaag!

Dat jongetje op die foto is trouwens door palestijnen vermoord hoor.

Wie kaatst kan de bal verwachten....

Israël heeft al te veel gekaatst. Ik begrijp de aanslagen dus wel, ook die van vandaag. De Palestijnen zitten met een gevoel van onbegrip, de wereld wilt hen niet horen, ze nemen als het ware het heft in eigen handen omdat ze niet langer kunnen toezien hoe "Israël" hen ongestraft onrecht aan doet...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_4643114
Van mij mag er een groot hek om die palestijnse gebieden....ow wacht, dat gebeurt nu ook!
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:24:36 #8
13462 BansheeBoy
pi_4643203
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
Van mij mag er een groot hek om die palestijnse gebieden....ow wacht, dat gebeurt nu ook!
Beter !
Dat is in ieder geval een stap voorwaarts voor de Palestijnse vrouwen die elke dag doodsangsten uitstaan omdat ze bang zijn verkracht te worden door Joden....
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:26:16 #9
13462 BansheeBoy
pi_4643226
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 18:11 schreef Juan Zueco het volgende:
Ja.

Als je terreuraanslagen "gewoon" gaat vinden is er m.i. toch iets mis met je. No offence.

J.

Check aub onderstaande site ...

www.ilse.nl

[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 18-06-2002 19:49]

dinsdag 18 juni 2002 @ 19:28:35 #10
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4643257
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is in ieder geval een stap voorwaarts voor de Palestijnse vrouwen die elke dag doodsangsten uitstaan omdat ze bang zijn verkracht te worden door Joden....
En voor Joodse vrouwen en kinderen die iedere dag doodsangsten uitstaan als ze in een bus zitten.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:30:00 #11
13462 BansheeBoy
pi_4643280
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:28 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

En voor Joodse vrouwen en kinderen die iedere dag doodsangsten uitstaan als ze in een bus zitten.

Ja, is een slimme zet, alleen kunnen ze dan geen kosher vlees meer eten, omdat het meeste kosher vlees afkomstig is van de Palestijnen....
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:30:18 #12
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4643281
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:

http://www.stormfront.org/jewish/whorules.html

Ha, een "Joden hebben stiekem de touwtjes in handen" artikel geplaatst op een neonazistische site.

Goede onafhankelijke bron, ik ben helemaal overtuigd!

pi_4643292
quote:

[..]

Whahahaha, als bron de site van stormfront ? Nu maak je jezelf toch echt belachelijk
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:34:15 #14
13462 BansheeBoy
pi_4643339
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:30 schreef gelly het volgende:

[..]

Whahahaha, als bron de site van stormfront ? Nu maak je jezelf toch echt belachelijk

Wie is www.ilse.nl ??? Sorry, maar ik ken ze niet, ik kwam die site toevallig tegen...

[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 18-06-2002 19:50]

dinsdag 18 juni 2002 @ 19:41:24 #15
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_4643433
quote:

[..]

Imbeciel.

J.

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_4643454
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wie is stormfront ??? Sorry, maar ik ken ze niet, ik kwam die site toevallig tegen...

Sure. Je bent nog achterlijker dan ik al dacht. NOFI uiteraard. Kunnen we nu weer ontopic ?
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:44:03 #17
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_4643476
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:

Wie is stormfront ??? Sorry, maar ik ken ze niet, ik kwam die site toevallig tegen...

Neo-Nazis

OMG wat een domme koe ben je zeg om zo'n site aantevoeren als "bewijs"

what is next: Mein Kampf ?

ohja wacht eens: dat boek verkoopt al erg goed in de palestijnse gebieden

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_4643511
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 18:11 schreef Juan Zueco het volgende:
Ja.

J.

Onzin en wel een offence.

De doorgewinterde nieuwsvolger over deze kwestie die kijkt naar oorzaak en gevolg, kijkt niet meer op van aanslag meer of minder. De naieveling die denkt en hoopt dat het elke keer zomaar uit het niets voorbij is zonder dat er zich ook maar iets voltrekt, heeft er niks van begrepen.

Zolang er niks stuctureels ten goede ( concrete toezeggingen van Israel ) gebeurt aan de situatie moet je geen wonderen verwachten van de partij die zich geheel terecht onderdrukt en achtergesteld voelt, namelijk een einde aan de aanslagen. En dat heeft verder helemaal niks met 'aanvaardbaar zijn' te maken zoals je eerder zei, maar met begrijpen waarom iets gebeurt. Wat weer totaal los staat en niets te maken heeft met 'begrip opbrengen' voor deze extremistische elementen.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:48:20 #19
13462 BansheeBoy
pi_4643527
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:44 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Neo-Nazis

OMG wat een domme koe ben je zeg om zo'n site aantevoeren als "bewijs"

what is next: Mein Kampf ?

ohja wacht eens: dat boek verkoopt al erg goed in de palestijnse gebieden

Ben ik inderdaad met je eens, check www.jewwatch.com maar eens...

Wat in Israël gebeurt is inderdaad geen heldere koek...

dinsdag 18 juni 2002 @ 19:50:31 #20
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4643564
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik inderdaad met je eens, check www.jewwatch.com maar eens...
Nog zo'n achterlijk site! Ben je echt zo'n mongool of doe je maar alsof?
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:52:08 #21
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_4643585
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:50 schreef Strolie75 het volgende:

Hij is wel een Moslim...
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_4643590
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Precies, kan die gast eindelijk eens een AN&M ban krijgen ?
  dinsdag 18 juni 2002 @ 19:59:06 #23
13462 BansheeBoy
pi_4643696
Ik zelf ben van mening dat het oplossen van de problemen en de huidige spanningen in het midden-oosten met "Israël" in het bijzonder veel tijd nodig hebben voordat een echte oplossing gevonden kan worden, vooral doordat de roots van de problemen te vinden zijn in de wortels van hun religie: het jodendom en de islam....

Beiden willen geen tot weinig concessies doen en zeker geen compromissen sluiten wanneer het om de heilige grond gaat of andere religieuze punten.

Palestijnen vinden dat ze zich "verdedigen" tegen het terreur van de joden, maar de joden denken hetzelfde...

Het grootste probleem is eienlijk dat het een oneerlijke strijd is die nu gevoerd wordt. Het zijn de stenen tegen de wapens, het is het geld tegen de armoe, het is de wereld tegen de palestijnen...

Niemand lijkt medelijden of zelfs maar begrip te hebben met deze palestijnen...
Er is dus hulp van buitenaf nodig van iemand anders dan Amerika, Amerika is te partijdig hierin, vooral omdat joden zelf belangrijke posten beslaan in het partijdige Amerika.

Misschien dat de VN iets kan betekenen...

De tijd zal het leren...

dinsdag 18 juni 2002 @ 20:15:46 #24
16715 Mylene
*schatje*
pi_4643981
De vrouw van Tony Blair is vandaag na de aanslag in opspraak geraakt doordat ze zei dat jonge Palestijnen geen enkele hoop hebben op de toekomst en dat ze om die reden zichzelf opblazen.
Het stomme is dat ze haar excuces heeft aangeboden.Met de boodschap dat ze de aanslag veroordeelt en de doden betreurt.Alsof dat niet vanzelfsprekend is.
Ze mag toch wel haar mening verkondigen waar bovendien een kern van waarheid in zit.
Belachelijk gewoon die ophef erover!!
  dinsdag 18 juni 2002 @ 20:17:10 #25
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_4644005
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 20:15 schreef schatje het volgende:
De vrouw van Tony Blair is vandaag na de aanslag in opspraak geraakt doordat ze zei dat jonge Palestijnen geen enkele hoop hebben op de toekomst en dat ze om die reden zichzelf opblazen.
Het stomme is dat ze haar excuces heeft aangeboden.Met de boodschap dat ze de aanslag veroordeelt en de doden betreurt.Alsof dat niet vanzelfsprekend is.
Ze mag toch wel haar mening verkondigen waar bovendien een kern van waarheid in zit.
Belachelijk gewoon die ophef erover!!
Heeft ze ook een palestijnse vlag aan over balkon gehangen? Net als die andere domme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')