Vervolg van
[centraal topic] Israël/Palestina discussie, # 16
De Spelregels:
blijf ontopic, post serieuze inhoudelijke reakties, speel niet op de man/vrouw, post nieuwsberichten en copy/past geen ellenlange elders gevonden "feiten" of plaatjes en probeer herhaling van zetten te vermijden. * Probeer oplossingsgericht te denken en te discussiëren.
Als je terreuraanslagen "gewoon" gaat vinden is er m.i. toch iets mis met je. No offence.
J.
Ik heb geen goed woord over voor wat Sharon doet in "Israel", ik zelf ontken het bestaan van Israël, en velen met mij, simpelweg omdat ik het weiger te verteren dat kinderen worden doodgeschoten door sukkels van het israelische leger die beweren dat stenen "dodelijke" projectielen zijn.....
Israel, ik bedoel de joden moet niet langer het hand boven het hoofd worden gehouden alleen maar omdat supermacht Amerika deze echte terroristenstaat beschermt en helpt bij elke aanval op de onschuldige kinderen en vrouwen, of ze in ieder geval voorziet van de middelen.
Deze Palestijnen waar ik heel veel medelijden mee heb, kunnen zich enkel beschermen en vechten voor de goede zaak door het enige wat ze hebben op te offeren voor de overige palestijnen, het leven, ik kan hier alleen maar respect voor hebben.
Toch ben ik ervan overtuigd dat dit niet tot een oplossing zal lijden, de eerste gang naar oplossing is dat Sharon de bezette gebieden verlaat etc.
Wij, als sterk europese gemeenschap zijn misschien de enigen die dit conflict kan oplossen, vooral omdat wij niet partijdig zijn zoals hond Amerika....:{
Amerika moet tevens stoppen Israel te zien als een soort van sattelietstaat, de 53ste provincie zeg maar....
Dat jongetje op die foto is trouwens door palestijnen vermoord hoor.
quote:Wie kaatst kan de bal verwachten....
Op dinsdag 18 juni 2002 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Trieste post, zeker na de aanslag van vandaag!Dat jongetje op die foto is trouwens door palestijnen vermoord hoor.
Israël heeft al te veel gekaatst. Ik begrijp de aanslagen dus wel, ook die van vandaag. De Palestijnen zitten met een gevoel van onbegrip, de wereld wilt hen niet horen, ze nemen als het ware het heft in eigen handen omdat ze niet langer kunnen toezien hoe "Israël" hen ongestraft onrecht aan doet...
quote:Beter !
Op dinsdag 18 juni 2002 19:18 schreef Strolie75 het volgende:
Van mij mag er een groot hek om die palestijnse gebieden....ow wacht, dat gebeurt nu ook!
quote:Check aub onderstaande site ...
Op dinsdag 18 juni 2002 18:11 schreef Juan Zueco het volgende:
Ja.Als je terreuraanslagen "gewoon" gaat vinden is er m.i. toch iets mis met je. No offence.
J.
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 18-06-2002 19:49]
quote:En voor Joodse vrouwen en kinderen die iedere dag doodsangsten uitstaan als ze in een bus zitten.
Op dinsdag 18 juni 2002 19:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is in ieder geval een stap voorwaarts voor de Palestijnse vrouwen die elke dag doodsangsten uitstaan omdat ze bang zijn verkracht te worden door Joden....
quote:Ja, is een slimme zet, alleen kunnen ze dan geen kosher vlees meer eten, omdat het meeste kosher vlees afkomstig is van de Palestijnen....
Op dinsdag 18 juni 2002 19:28 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En voor Joodse vrouwen en kinderen die iedere dag doodsangsten uitstaan als ze in een bus zitten.
quote:Ha, een "Joden hebben stiekem de touwtjes in handen" artikel geplaatst op een neonazistische site.
Op dinsdag 18 juni 2002 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Check aub onderstaande site ...http://www.stormfront.org/jewish/whorules.html
Goede onafhankelijke bron, ik ben helemaal overtuigd!
quote:Whahahaha, als bron de site van stormfront ? Nu maak je jezelf toch echt belachelijk
Op dinsdag 18 juni 2002 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Check aub onderstaande site ...
http://www.stormfront.org/jewish/whorules.html
quote:Wie is www.ilse.nl ??? Sorry, maar ik ken ze niet, ik kwam die site toevallig tegen...
Op dinsdag 18 juni 2002 19:30 schreef gelly het volgende:[..]
Whahahaha, als bron de site van stormfront ? Nu maak je jezelf toch echt belachelijk
[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 18-06-2002 19:50]
quote:Imbeciel.
Op dinsdag 18 juni 2002 19:26 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Check aub onderstaande site ...
http://www.stormfront.org/jewish/whorules.html
J.
quote:Sure. Je bent nog achterlijker dan ik al dacht. NOFI uiteraard. Kunnen we nu weer ontopic ?
Op dinsdag 18 juni 2002 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Wie is stormfront ??? Sorry, maar ik ken ze niet, ik kwam die site toevallig tegen...
quote:Neo-Nazis
Op dinsdag 18 juni 2002 19:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie is stormfront ??? Sorry, maar ik ken ze niet, ik kwam die site toevallig tegen...
OMG wat een domme koe ben je zeg om zo'n site aantevoeren als "bewijs"
what is next: Mein Kampf ?
ohja wacht eens: dat boek verkoopt al erg goed in de palestijnse gebieden
quote:Onzin en wel een offence.
Op dinsdag 18 juni 2002 18:11 schreef Juan Zueco het volgende:
Ja.Als je terreuraanslagen "gewoon" gaat vinden is er m.i. toch iets mis met je. No offence.
J.
De doorgewinterde nieuwsvolger over deze kwestie die kijkt naar oorzaak en gevolg, kijkt niet meer op van aanslag meer of minder. De naieveling die denkt en hoopt dat het elke keer zomaar uit het niets voorbij is zonder dat er zich ook maar iets voltrekt, heeft er niks van begrepen.
Zolang er niks stuctureels ten goede ( concrete toezeggingen van Israel ) gebeurt aan de situatie moet je geen wonderen verwachten van de partij die zich geheel terecht onderdrukt en achtergesteld voelt, namelijk een einde aan de aanslagen. En dat heeft verder helemaal niks met 'aanvaardbaar zijn' te maken zoals je eerder zei, maar met begrijpen waarom iets gebeurt. Wat weer totaal los staat en niets te maken heeft met 'begrip opbrengen' voor deze extremistische elementen.
quote:Ben ik inderdaad met je eens, check www.jewwatch.com maar eens...
Op dinsdag 18 juni 2002 19:44 schreef BAZZA het volgende:[..]
Neo-Nazis
OMG wat een domme koe ben je zeg om zo'n site aantevoeren als "bewijs"
what is next: Mein Kampf ?
ohja wacht eens: dat boek verkoopt al erg goed in de palestijnse gebieden
Wat in Israël gebeurt is inderdaad geen heldere koek...
quote:Nog zo'n achterlijk site! Ben je echt zo'n mongool of doe je maar alsof?
Op dinsdag 18 juni 2002 19:48 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik inderdaad met je eens, check www.jewwatch.com maar eens...
quote:Hij is wel een Moslim...
Op dinsdag 18 juni 2002 19:50 schreef Strolie75 het volgende:Nog zo'n achterlijk site! Ben je echt zo'n mongool of doe je maar alsof?
quote:Precies, kan die gast eindelijk eens een AN&M ban krijgen ?
Op dinsdag 18 juni 2002 19:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Nog zo'n achterlijk site! Ben je echt zo'n mongool of doe je maar alsof?
Beiden willen geen tot weinig concessies doen en zeker geen compromissen sluiten wanneer het om de heilige grond gaat of andere religieuze punten.
Palestijnen vinden dat ze zich "verdedigen" tegen het terreur van de joden, maar de joden denken hetzelfde...
Het grootste probleem is eienlijk dat het een oneerlijke strijd is die nu gevoerd wordt. Het zijn de stenen tegen de wapens, het is het geld tegen de armoe, het is de wereld tegen de palestijnen...
Niemand lijkt medelijden of zelfs maar begrip te hebben met deze palestijnen...
Er is dus hulp van buitenaf nodig van iemand anders dan Amerika, Amerika is te partijdig hierin, vooral omdat joden zelf belangrijke posten beslaan in het partijdige Amerika.
Misschien dat de VN iets kan betekenen...
De tijd zal het leren...
quote:Heeft ze ook een palestijnse vlag aan over balkon gehangen? Net als die andere domme
Op dinsdag 18 juni 2002 20:15 schreef schatje het volgende:
De vrouw van Tony Blair is vandaag na de aanslag in opspraak geraakt doordat ze zei dat jonge Palestijnen geen enkele hoop hebben op de toekomst en dat ze om die reden zichzelf opblazen.
Het stomme is dat ze haar excuces heeft aangeboden.Met de boodschap dat ze de aanslag veroordeelt en de doden betreurt.Alsof dat niet vanzelfsprekend is.
Ze mag toch wel haar mening verkondigen waar bovendien een kern van waarheid in zit.
Belachelijk gewoon die ophef erover!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |