Ik bedoel, als je bezig bent dan zweet je al vrij snel.
Nu is dat bij sommige mensen sowieso erger dan bij anderen, maar die bakken zweet die er nu vrijkomen zijn extreem.
Jammer dat we geen toegang hebben tot een koelcel.. Wellicht was dat een oplossing geweest.
Wie heeft hier nog meer last van? En better yet: Wie heeft een geschikte oplossing?
quote:glijd zo lekker he
Op dinsdag 18 juni 2002 17:20 schreef extreme het volgende:
ik hou wel van een beetje zweet
ik denk altijd maar van boeie. me vriendin vind het niet heel erg. ik heb jammergenoeg geen oplossing. ja behalve dan met open raam en deur wordt het in elkgeval iets kouder.
uhh, ventilator aan zetten.
Plafondventilator.
tof man dit weer!
Dus hier is sex met warm weer geen probleem
Jammer dat m'n vriendje er nu alleen niet is
quote:Hmmm ja... dat brengt nog een klein probleem met zich mee...
Op dinsdag 18 juni 2002 17:27 schreef Pablo82 het volgende:
't Is toch juist lekker? Lekker in in het hoge gras of graanveld, deken mee en dan gezellig "pick-nicken". Maar wel veel drinken meenemen, want je verliest liters! Lekker zwemmen in elkaars lichaamsappen, lekker glibberen jam jam! En je krijgt nog een bruintintje ook! Is toch de ideale oplossing?
Te bang om betrapt te worden (ook al zitten we op een uitgestorven strand aan de andere kant van de oceaan vorige zomer)
quote:terwijl juist buiten in de natuur een feest is, mits de temperatuur het toelaat
Op dinsdag 18 juni 2002 17:37 schreef WarMaster het volgende:[..]
Hmmm ja... dat brengt nog een klein probleem met zich mee...
Mijn vriendin wil buiten geen sex hebben.Te bang om betrapt te worden (ook al zitten we op een uitgestorven strand aan de andere kant van de oceaan vorige zomer)
quote:en dan hooikoorst hebben
Op dinsdag 18 juni 2002 17:27 schreef Pablo82 het volgende:
't Is toch juist lekker? Lekker in in het hoge gras of graanveld, deken mee en dan gezellig "pick-nicken". Maar wel veel drinken meenemen, want je verliest liters! Lekker zwemmen in elkaars lichaamsappen, lekker glibberen jam jam! En je krijgt nog een bruintintje ook! Is toch de ideale oplossing?
quote:Gewoon een zomerstop inlassen... De voetballers gaan toch ook nie voetballen als het te koud is
Op dinsdag 18 juni 2002 17:15 schreef WarMaster het volgende:
Nu heb ik het altijd al vrij snel warm, maar nu is sex gewoon ONMOGELIJK.Ik bedoel, als je bezig bent dan zweet je al vrij snel.
Nu is dat bij sommige mensen sowieso erger dan bij anderen, maar die bakken zweet die er nu vrijkomen zijn extreem.Jammer dat we geen toegang hebben tot een koelcel.. Wellicht was dat een oplossing geweest.
Wie heeft hier nog meer last van? En better yet: Wie heeft een geschikte oplossing?
Maaru, no sjit, gewoon doen lekker in de zee ofzo
quote:We hebben zo weinig zee in de buurt van Arnhem
Op dinsdag 18 juni 2002 21:16 schreef portier het volgende:[..]
Gewoon een zomerstop inlassen... De voetballers gaan toch ook nie voetballen als het te koud is
Maaru, no sjit, gewoon doen
lekker in de zee ofzo
quote:Dat wilde ik nou net opmerken...
Op dinsdag 18 juni 2002 17:21 schreef Jantje171282 het volgende:[..]
glijd zo lekker he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |