let's have some FUN!!!
quote:if (posts=>3000){return geen newbie?}
Op dinsdag 18 juni 2002 14:32 schreef Vampier het volgende:
Dag ik ben Vampier en hoop nog veel postings te mogen doen op dit mooie forum. Ik voel het als een voorrecht om hier te mogen posten en hoop ook aan zinvolle discussies deel te nemen.
o ja en een: "bla"
lang leve de cro-mags.
Nick : MetalMaupio
Name : Maurice
Hobbys : Heavy Metal/lui zijn/ autootjes sleutelen
Bhorka's the name, enne, vraag maar wat je wil weten enzow
quote:Precies
Op dinsdag 18 juni 2002 14:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hallo, ik ben Toffe_Ellende en ik doe de gemiddelde Fokker na. "blablablaFortuynblablablakut-marokkanenblablablablagezeikgezeikblblablablabalablaYVONNE!?blblbalblablablaneuken??blbalablalablabla"o ja en een: "bla"
Ik ben ook een newbie
Ik lees nu al bijna een jaar fanatiek fok en vond het nu maar eens tijd worden eens te gaan posten
quote:Hmmmmmm.... Verwarring...
Op donderdag 20 juni 2002 10:48 schreef wolliewobbel het volgende:
Hee hoi iedereenIk ben ook een newbie
Ik lees nu al bijna een jaar fanatiek fok en vond het nu maar eens tijd worden eens te gaan posten
quote:Oeps, foutje
Op donderdag 20 juni 2002 10:54 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Hmmmmmm.... Verwarring...
Volgens je profiel ben je een man, maar toch wel groepsleidster? ipv groepsleider?
quote:Hoi meneer e. Heb je nog wat lesbies voor me? he eh
Op donderdag 20 juni 2002 12:02 schreef Myster_E het volgende:
Hoi iedereen die dit leest, ik ben Myster_E, aangenaam.
quote:HA, ik mag nog een week newbie zijn
Op dinsdag 18 juni 2002 14:35 schreef Sjaakman het volgende:[..]
if (posts=>3000){return geen newbie?}
Hallo ik ben Blieblie, ik ben MAN, en heb deze klote naam genomen omdat al mijn eerdere internetnicks bezet waren, en ik uit baldadigheid begon met: bla, boe, bleu, blieblie en voila de laatste was vrij....
Allemaal goed onthouden, ik ben MAN
*Lach mezelf uit*
OK, had ff dit moment van zelfrelativering nodig
'k ben 18 jaar, Belg , internetverslaafd en nog steeds mannelijk. Ja sorry, maar ik heb een trauma opgelopen tijdens de jaarlijkse stel-uzelf-voor-dagen op school, en heb er sindsdien geen zin meer in
Greetz
quote:Mensen met een url als nick worden meestal vrij snel geband, want sjah Fok! is geen commerciele instelling!!
Op woensdag 03 juli 2002 20:38 schreef Nokiaringtone.org het volgende:
Ik hoef niet voorgesteld te worden denk ik*Lach mezelf uit*
OK, had ff dit moment van zelfrelativering nodig
'k ben 18 jaar, Belg
, internetverslaafd en nog steeds mannelijk. Ja sorry, maar ik heb een trauma opgelopen tijdens de jaarlijkse stel-uzelf-voor-dagen op school, en heb er sindsdien geen zin meer in
Greetz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |