Ik moet zeggen, minder.
Ik vond Hard & Zielig, met een Breierdeck, en Trui gewoon beter.
Deze heeft ook wel leuke stukjes; zoals:
- Klein literair cafe
- Jostiband
- Alle vrouwen
- Mars
- Meester van Dijk
Maar de "sprookjesparodieën" zal ik maar zeggen bleven een beetje achterwege, vind ik wel jammer, vooral omdat die echt nergens over gaan. Maarre, toch gewoon kopen (of downloaden) hoor, want hij is altijd nog drie keer zo goed als Freek de Jonge met z'n flauwekul.
Meer mensen de CD (al) ?
Ik schil al mijn eten. Dat doe ik met een zeis. Ik schil mijn bananen, sinaasappels, appels, meloenen, melk schil ik dat karton om heen weg. En weet je wat het moeilijkste is om te schillen? Zout. Ja je denkt dat je weet hoe zout smaakt maar je schilt het niet.
En dat dan een hele tijd, heb het een beetje ingekort je kon mij opvegen
quote:Die staat op Trui. En niet op Dat dan weer wel.
Op maandag 17 juni 2002 22:53 schreef mabit het volgende:
zeg kaboutertje.. WAAAAR IS JOU PUNTMUTS..?!
Er zitten genoeg leuke stukken in, maar het gaat gewoon nergens meer over. Waarschijnlijk hadden de meeste mensen gezegd "matige show" als een nieuwe caberetier de show had opgevoerd.
Hij is gewoon matig. Hard en Zielig was steen goed, Met een breierdeck was goed, Trui was leuk, en Dat dan weer wel is matig.
die typetjes, en compleet achterlijk gedrag is wel een paar keer leuk, maar om er 4 showsmee te vullen. Hopelijk wordt zijn volgende show wat vernieuwender.
vroeger was uiteraard alles beter
Ben dan ook cabaret fan
Mars stukje is gewoon krank...
Is het een snicker? nee een marrrsssssss
quote:Ja geweldig, bij ons heeft ie ongeveer twintig minuten lopen improviseren met het publiek. Dat was wel knap.
Op maandag 17 juni 2002 22:32 schreef Beurlap het volgende:
Ik vind het altijd cool alstie het publiek in gaatBij deze show is dat ook weer zo. echt cool gewoon
ik heb al ze shows op video
(maar dat dan weel weer- die niet), hij was gewoon weer leuk, het was gewoon Hans Teeuwen, zo is tie gewoon!!!
Ik heb meerder shows van Herman Finkers, Freek De jOng, Waardenberg & De Jong, LEbbis en Jansen gezien,
en er komen altijd dingen terug die gewoon bij die gasten horen....
Ik wil deze winter naar De vliegende Panters, en theo MAaasen
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 19:22 schreef B het volgende:
Ik wil deze winter naar De vliegende Panters, en theo MAaasen
quote:Koop verdomme zelf es een keer iets!
Op dinsdag 18 juni 2002 19:24 schreef vosss het volgende:
Iemand een linkje
quote:Foei toch!
Op dinsdag 18 juni 2002 19:24 schreef vosss het volgende:
Iemand een linkje
Nu trui, met een breierbeck en Hard en zielig nog zien te pakken te krijgen. Die zijn hier gvd zo slecht verkrijgbaar..........
quote:Mediamarkt groningen allemaal verkrijgbaar
Op vrijdag 21 juni 2002 21:29 schreef Tovaho het volgende:
Vandaag aangeschaft, en wat ik gehoord heb, erg goed:Nu trui, met een breierbeck en Hard en zielig nog zien te pakken te krijgen. Die zijn hier gvd zo slecht verkrijgbaar..........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |