Oh ja, ik drink helemaal geen alcohol...dus ook geen trappistenbier, wodka-jus en dat soort dingen
Waarom ben ik nu van het lijstje van G_E geschrapt Alleen omdat ik geen alcohol drink? Ook zonder alcohol kan ik uit mijn dak gaan hoor gebeurd niet vaak, maar toch En nu ga ik echt douchen
quote:Omdat ik nog kieskeuriger ben dan DennisMoore.
Op maandag 17 juni 2002 19:32 schreef Andyvie het volgende:
Waarom ben ik nu van het lijstje van G_E geschrapt![]()
quote:Ik ga nooit uit m'n dak
Alleen omdat ik geen alcohol drink? Ook zonder alcohol kan ik uit mijn dak gaan hoor gebeurd niet vaak, maar toch En nu ga ik echt douchen
En ik ben heus geen alcoholist, maar ik kan wel heel erg genieten van een lekker glas trappist. Edit: taalfoutje
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 17-06-2002 20:28]
Great_Expectations' Ideale Man:
Karakter: Lief, intelligent, gevoel voor humor en empatisch
Uiterlijk: Slank met een lief intelligent jongensachtig gezicht. Geen harige beer.
Mijn aanvullende eisen en wensen heb ik maar niet vermeld
quote:Ik denk dat ik zak op de aanvullende eisen
Op maandag 17 juni 2002 20:12 schreef Great_Expectations het volgende:
(Sollicitaties kunt u schriftelijk sturen via ICQ of Email)
quote:Dit blijf ik dus vreemd vinden. In het juiste gezelschap overkomt me dit best. En ik drink dus ook niet.
Op maandag 17 juni 2002 19:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar ik vind het zelf minder als ik bijvoorbeeld met iemand gaat eten, waarbij de één steeds vrolijker en geiler wordt terwijl de ander nuchter blijft.
Ander argument: een leven zonder alcohol is een stuk goedkoper.
Nou, mijn ideale man dan
Andyvie's ideale man
Karakter: intelligent, lief, grappig, maar mag ook (heel)soms best wel chagrijnig zijn (ben ik tenslotte ook wel eens). Gewoon een man zeg maar, waar ik mij op mijn gemak kan voelen en die mij ook kan opvangen als ik eens een beetje down ben.
Uiterlijk: Liefst langer dan ik (ik ben 1.84), beetje gespierd, mag ook wel een beetje behaard zijn, maar niet zo heel erg, leuk gezicht.
Zoiets denk ik.
quote:Daar zit wat in. Het is heel mooi dat je uit jezelf losser kan worden. Maar ik vind het ook gewoon lekker om een goed glas wijn of bier te drinken.
Op maandag 17 juni 2002 20:27 schreef NathaN het volgende:[..]
Dit blijf ik dus vreemd vinden. In het juiste gezelschap overkomt me dit best. En ik drink dus ook niet.
Alcohol vermindert je remmingen, maar dat kan ik zelf ook. (soms wat te goed, eigenljk, maar dat terzijde). In goewd gezelschap word je vanzelf losser, omdat je weet tot welke grens je kan gaan.
Volgens mij lijkt het nu alsof ik control-freak ben, en bang ben de controle te verliezen, maar dat is het niet echt. (Al heb ik soms wel een tikje die neigingen.) Meer het idee, als ik het zelf kan, waarom zou ik het kunstmatig willen doen. Het enige dat ik kunstmatig doe is de zonnenbank, en dat is omdat ik meestal geen tijd heb om in de zon te zitten.Ander argument: een leven zonder alcohol is een stuk goedkoper.
Maar ik ga geen poging wagen je te "bekeren" of zoiets. Smaken verschillen Zo zul je mij ook niet snel tegenkomen in de Roze Wolk of hoe al die regenboogkroegen in Utrecht ook mogen heten.
Tenzij ik ooit dat ene lieve vriendje tegenkom die mij aan mijn ehm... arm er mee naar binnensleept.
Maar dat je met ontbloot bovenlijf over straat loopt als je boodschappen gaat doen, dáár knap ik op af Nathan .
quote:Da's een goeie
Op maandag 17 juni 2002 20:34 schreef Andyvie het volgende:
(...) Gewoon een man zeg maar, waar ik mij op mijn gemak kan voelen en die mij ook kan opvangen als ik eens een beetje down ben. (...)
Aanvulling: Hij moet mijn goede eigenschappen waarderen en mij helpen met mijn slechte eigenschappen .
Dat probeer ik zelf tenslotte ook
quote:Ow, ik wil ook zeker niet zeggen dat je niet mag drinken als je het lekker vindt. Meer dat het niet moet zijn dat je zonder niet jezelf/losser durft te zijn.
Op maandag 17 juni 2002 20:37 schreef Great_Expectations het volgende:
Daar zit wat in. Het is heel mooi dat je uit jezelf losser kan worden. Maar ik vind het ook gewoon lekker om een goed glas wijn of bier te drinken.
(Of port... of whisky)
quote:Ik ga je dan ook niet nog een keer uitnodigen
Maar ik ga geen poging wagen je te "bekeren" of zoiets. Smaken verschillenZo zul je mij ook niet snel tegenkomen in de Roze Wolk of hoe al die regenboogkroegen in Utrecht ook mogen heten.
Tenzij ik ooit dat ene lieve vriendje tegenkom die mij aan mijn ehm... arm er mee naar binnensleept.
quote:Ow, het is niet zo dat ik dat standaard doe, maar meer dat het me weinig kan schelen. Bovendien is dat vaak de enige tijd dat ik een beetje echte zon te zien krijg
Maar dat je met ontbloot bovenlijf over straat loopt als je boodschappen gaat doen, dáár knap ik op af Nathan.
Als een jongen rookt, dan houdt het voor mij echt direct meteen op. Maar als iemand niet van alcohol houdt of het gewoon niet drink, mwah, daar zou ik heel goed mee kunnen leven. (Als ik maar mag blijven genieten van m'n glas La Trappe)
quote:Je bent niet de enige
Op maandag 17 juni 2002 21:30 schreef Andyvie het volgende:
Zucht, en ik heb weer eens Dawson's Creek zitten kijken en daar raak ik altijd depri van...Al die liefdes die opbloeien en zo...dat wil ik ook...ik wil ook wel eens wat plezier maken en gezellig met vrienden uitgaan.
quote:Ik zou nooit iemand van zijn eigen gewoontes af willen brengen. Waarom zou iemand iets niet mogen doen als ik het niet leuk vind...
Op maandag 17 juni 2002 21:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou zijn er andere dingen (wel/niet roken bijvoorbeeld) die voor mij doorslaggevender zijn dan wel of niet drinken.Als een jongen rookt, dan houdt het voor mij echt direct meteen op. Maar als iemand niet van alcohol houdt of het gewoon niet drink, mwah, daar zou ik heel goed mee kunnen leven. (Als ik maar mag blijven genieten van m'n glas La Trappe)
Enne, die relaties in Dawsons Creek e.d. gaan vaak genoeg mis, dus zo heel jaloers hoef je er niet op te zijn. Bovendien, de hele wereld geniet mee. Ik hoop zelf op iets meer privacy.
quote:Ja, weet ik wel, maar toch raak ik er gedeprimeerd van... Nou ja, het gaat alweer een stuk beter hoor
Op maandag 17 juni 2002 22:58 schreef NathaN het volgende:
Roken is voor mij een grensgeval. Ik zal iemand er niet direct op afwijzen, maar het is wel een minpunt.Enne, die relaties in Dawsons Creek e.d. gaan vaak genoeg mis, dus zo heel jaloers hoef je er niet op te zijn. Bovendien, de hele wereld geniet mee. Ik hoop zelf op iets meer privacy.
quote:Op zich mag je er nu best het laatste van maken...Ik zweet nu al weer mijn kleren uit
Op dinsdag 18 juni 2002 07:14 schreef Dave het volgende:
Mogge Andyvie. Of moet ik er Andryvie van maken. ()
quote:De ventilator begint hier ook te helpen.
Op dinsdag 18 juni 2002 08:56 schreef Dave het volgende:
Oh, het is hier nu lekker koel.
En vannacht ook weinig last gehad van de hitte.
quote:Ook onderweg weinig last gehad. Mijn airco deed het wel namelijk.
Op dinsdag 18 juni 2002 08:59 schreef Andyvie het volgende:[..]
Het was alleen weer niet uit te houden in de bussen en treinen (airco deed het weer eens niet volgens mij)
Ach, na vandaag is het weer gebeurd geloof ik. Helaas.
Ik hoopte op lekker weer aanstaand weekend, maar het ziet er niet zo goed uit volgens www.deweerkamer.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |