abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 juni 2002 @ 17:00:08 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4623244
En Kreta it was... We zijn vanochtend teruggekomen.
Goh, nou ben ik dus het type dat erg graag reisverslagen leest en ook altijd zich voorneemt toch wat actiever de vakantie door te brengen.
Nou... enneuh... *schaamt*
Eigenlijk hebben we geen zak uitgevoerd daar op Kreta
* dutchie kijkt voorzichtig om zich heen
Erg hč voor zo'n Travelmod.
NEway, het was erg fijn en we hebben 'echtgenoten'.

Voor een weekje is Kreta leuk. We zaten in Chersonisou, net iets buiten het centrum. Het app. keek uit over het zwembad en de kust.

We hebben wel 2 dagen een scooter gehuurd. Daarmee zijn we naar Knossos gereden en Iraklion. Knossos is gewoon iets wat je daar gezien moet hebben. (opgravingen)
De volg. dag zijn we op de scooter naar Star Beach gereden, want we wilden vooral niet al teveel doen.

We hebben 1 dag een Vitara gehuurd en zijn helemaal van Chersonisou naar Moni Preveli (aan de zuidkust van het eiland, van Rethymnon recht naar beneden door de binnenlanden MOOOOOOIIII!!!) geweest. Prachtig strand, volgens de bevolking bijna 'untouched'. Dat viel nog wel mee, maar wel prachtig. Het was de rit zeker waard.

Wat stappen betreft zijn we niet bij de hollandse tenten geweest, want als ik Hollanders wil ontmoeten blijf ik wel liever thuis. Wel iedere avond stappen naar leuke clubs als Amnesia en Camelot. En diverse terrassen met cocktails.

En verder hebben we vooral gehoneymooned en daar mag je lekker bij denken wat je wilt.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_4623297
Fantastisch reisverslag. Ik wil meteen ook naar Kreta. Zeker ook geen foto's gemaakt?
Geeft niet hoor, het doel was meer de honeymoon, en niet een reisverslag.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 17 juni 2002 @ 17:22:48 #3
11029 WiSeGuY187
goodfella 4 life
pi_4623561
Preveli ben ik ook geweest ziet er echt wel mooi uit alleen kwamen wij met een daihatsu versie van een fiat panda op een jeep safari track terecht dus dat was wat minder . Ben je daar nog omhoggelopen langs de rivier die daar uit komt?
you know that film ? what's it called ... the oklahoma kid... well i'm the oklahoma kid
pi_4623647
cker zo'n figuur dat helder water alleen kent uit n zwembad..?!
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  dinsdag 18 juni 2002 @ 00:02:18 #5
4605 KingShakur
back.... really...
pi_4630544
hey dutchie wb

en is het nou anders reizen als getrouwde vrouw??

A beginning is the time for taking the most delicate care that the balances are correct.
  dinsdag 18 juni 2002 @ 08:54:11 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_4633515
quote:
Op maandag 17 juni 2002 17:02 schreef Lucille het volgende:
Fantastisch reisverslag. Ik wil meteen ook naar Kreta. Zeker ook geen foto's gemaakt?
Geeft niet hoor, het doel was meer de honeymoon, en niet een reisverslag.

Tuuk wel! Gister weggebracht, kan ze morgen ophalen.
quote:
Op maandag 17 juni 2002 17:22 schreef WiSeGuY187 het volgende:

Preveli ben ik ook geweest ziet er echt wel mooi uit alleen kwamen wij met een daihatsu versie van een fiat panda op een jeep safari track terecht dus dat was wat minder . Ben je daar nog omhoggelopen langs de rivier die daar uit komt?

Ja lachen, we zagen ook diverse Twingootjes gestrand en verward staan, zo van: Dit kan toch niet de goede weg naar het strand zijn?
We zijn er een klein stukje langs de rivier gelopen.Door
quote:
Op maandag 17 juni 2002 17:28 schreef mabit het volgende:
cker zo'n figuur dat helder water alleen kent uit n zwembad..?!

Schijnbaar ken je mij dan niet en heb je mijn post niet goed gelezen.
quote:
Op dinsdag 18 juni 2002 00:02 schreef KingShakur (FP-Crew) het volgende:

hey dutchie wb
en is het nou anders reizen als getrouwde vrouw??

Klaarblijkelijk, je voert ineens niets nuttigs meer uit op zo'n vakantie.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_4637045
quote:
Op maandag 17 juni 2002 17:00 schreef dutchie het volgende:
En Kreta it was...
Ben je met Doc getrouwd

(hoorde net gister dat ie tegelijkertijd op Kreta was)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_4813042
quote:
Op maandag 17 juni 2002 17:00 schreef dutchie het volgende:
We hebben 1 dag een Vitara gehuurd en zijn helemaal van Chersonisou naar Moni Preveli (aan de zuidkust van het eiland, van Rethymnon recht naar beneden door de binnenlanden MOOOOOOIIII!!!) geweest. Prachtig strand, volgens de bevolking bijna 'untouched'. Dat viel nog wel mee, maar wel prachtig. Het was de rit zeker waard.
Eeejj gaaf, da's vlakbij de plek waar ik mijn 4 keer op Kreta heb doorgebracht (Plakias). Ben je de Preveli-kloof nog een beetje ingelopen? Heb je in de directe omgeving nog meer gezien (Plakias, Mirthios, Spili...)?

Ja, dat 'untouched' klopt inderdaad niet echt. Misschien wel meer dan de meeste plekken aan de noordkust, maar er zijn heel wat bus- en boottripjes die het strand aan doen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')