Voor een weekje is Kreta leuk. We zaten in Chersonisou, net iets buiten het centrum. Het app. keek uit over het zwembad en de kust.
We hebben wel 2 dagen een scooter gehuurd. Daarmee zijn we naar Knossos gereden en Iraklion. Knossos is gewoon iets wat je daar gezien moet hebben. (opgravingen)
De volg. dag zijn we op de scooter naar Star Beach gereden, want we wilden vooral niet al teveel doen.
We hebben 1 dag een Vitara gehuurd en zijn helemaal van Chersonisou naar Moni Preveli (aan de zuidkust van het eiland, van Rethymnon recht naar beneden door de binnenlanden MOOOOOOIIII!!!) geweest. Prachtig strand, volgens de bevolking bijna 'untouched'. Dat viel nog wel mee, maar wel prachtig. Het was de rit zeker waard.
Wat stappen betreft zijn we niet bij de hollandse tenten geweest, want als ik Hollanders wil ontmoeten blijf ik wel liever thuis. Wel iedere avond stappen naar leuke clubs als Amnesia en Camelot. En diverse terrassen met cocktails.
En verder hebben we vooral gehoneymooned en daar mag je lekker bij denken wat je wilt.
en is het nou anders reizen als getrouwde vrouw??
quote:Tuuk wel! Gister weggebracht, kan ze morgen ophalen.
Op maandag 17 juni 2002 17:02 schreef Lucille het volgende:
Fantastisch reisverslag. Ik wil meteen ook naar Kreta. Zeker ook geen foto's gemaakt?
Geeft niet hoor, het doel was meer de honeymoon, en niet een reisverslag.
quote:
Op maandag 17 juni 2002 17:22 schreef WiSeGuY187 het volgende:Preveli ben ik ook geweest ziet er echt wel mooi uit alleen kwamen wij met een daihatsu versie van een fiat panda op een jeep safari track terecht dus dat was wat minder . Ben je daar nog omhoggelopen langs de rivier die daar uit komt?
quote:
Op maandag 17 juni 2002 17:28 schreef mabit het volgende:
cker zo'n figuur dat helder water alleen kent uit n zwembad..?!
quote:Klaarblijkelijk, je voert ineens niets nuttigs meer uit op zo'n vakantie.
Op dinsdag 18 juni 2002 00:02 schreef KingShakur (FP-Crew) het volgende:hey dutchie wb
en is het nou anders reizen als getrouwde vrouw??
quote:Ben je met Doc getrouwd
Op maandag 17 juni 2002 17:00 schreef dutchie het volgende:
En Kreta it was...
(hoorde net gister dat ie tegelijkertijd op Kreta was)
quote:Eeejj gaaf, da's vlakbij de plek waar ik mijn 4 keer op Kreta heb doorgebracht (Plakias). Ben je de Preveli-kloof nog een beetje ingelopen? Heb je in de directe omgeving nog meer gezien (Plakias, Mirthios, Spili...)?
Op maandag 17 juni 2002 17:00 schreef dutchie het volgende:
We hebben 1 dag een Vitara gehuurd en zijn helemaal van Chersonisou naar Moni Preveli (aan de zuidkust van het eiland, van Rethymnon recht naar beneden door de binnenlanden MOOOOOOIIII!!!) geweest. Prachtig strand, volgens de bevolking bijna 'untouched'. Dat viel nog wel mee, maar wel prachtig. Het was de rit zeker waard.
Ja, dat 'untouched' klopt inderdaad niet echt. Misschien wel meer dan de meeste plekken aan de noordkust, maar er zijn heel wat bus- en boottripjes die het strand aan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |