abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 juni 2002 @ 20:31:23 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4611359
Sinds kort herhalen ze op de VARA oeroude afleveringen van Kinderen voor Kinderen (Rond etenstijd). Nu was er deze zaterdag een uitzending van ong. rond 1990/1991 en nu weet ik dat het jaar daarop Kelly/Ferry, aka the dragqueen from Big Brother, daaraan meedeed.(Met een liedje over een Foster Parents-kindje)
Weet niet of ze dan ook net dat stukje uitzenden volgende keer, maar het leek me wel leuk om er screencaps of een mpegje van te maken, omdat Kelly/Ferry toen nog een jongetje was....

Ms kan iemand het eens in de gaten houden? Ik ga dat iig doen..
Het lijkt me wel grappig

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_4611451

Dit is dus ferry.
En eerlijk gezegt vindt ik hem hier er al meer als een kelly uit zien dan een ferry.

pi_4611458
Cool
Alles over de ex-RLS'ers, part deux eventjes een linkje geplaatst misschien krijg je dan meer foto's
  zondag 16 juni 2002 @ 20:40:44 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4611478
HA!

Hmmjaaaa, ik wilde de mensen eigenlijk meer op dat feit attenderen, maar dit plaatje is wel erg grappig iig...

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 16 juni 2002 @ 20:51:53 #5
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_4611598
quote:
Op zondag 16 juni 2002 20:38 schreef DJP het volgende:
[afbeelding]

Dit is dus ferry.
En eerlijk gezegt vindt ik hem hier er al meer als een kelly uit zien dan een ferry.

Inderdaad. Maar dan wel een Kelly zonder siliconen

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zondag 16 juni 2002 @ 21:18:05 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_4611986
Het is ook al een keer bij Life & Cooking geweest, toen Kelly er te gast was. Toen hadden ze ook de hele jaargang uitgenodigd waar Kelly bij had gezeten (inmiddels allemaal volwassen natuurlijk) en gingen ze met zijn allen Op een onbewoond eiland zingen.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 16 juni 2002 @ 23:10:22 #7
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_4613981
quote:
Op zondag 16 juni 2002 21:18 schreef Marble het volgende:
Het is ook al een keer bij Life & Cooking geweest, toen Kelly er te gast was. Toen hadden ze ook de hele jaargang uitgenodigd waar Kelly bij had gezeten (inmiddels allemaal volwassen natuurlijk) en gingen ze met zijn allen Op een onbewoond eiland zingen.
Dat had ik willen zien, ik keek vroeger ook erg vaak K.v.K.
pi_4614149
quote:
Op zondag 16 juni 2002 21:18 schreef Marble het volgende:
Met als top opmerking van Kelly:

"Wat zijn jullie veranderd!!!"

...
pi_15646376
lol, ziet er best vrouwelijk uit
Lachen is gezond :D!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')