You're help is much appreciated!
Vahlto & Witchfynder
quote:ik voel me mans, mag dat ook?
Op donderdag 13 juni 2002 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Voor een project op school van Jeugdkunde zoek ik een aantal mensen tussen de 15 en de, hm, 25 die zich tot een subcultuur rekenen die een magere 22 vraagjes willen beantwoorden.
Het zijn geen moeilijke vragen, ze worden niet te persoonlijk en zijn veel minder vervelend dan een CU2-ding.
Dus, mensen; voel je je Metalhead, punker, rapper of weet ik het, meld je dan alsjeblieft aan. Ik meel je dan de vragenlijst die je in enkele minuten kan invullen, die meel je terug en de antwoorden worden anoniem verwerkt. Het liefst hebben we de antwoorden vóór maandag al binnen.You're help is much appreciated!
Vahlto & Witchfynder
quote:Uh, nee.
Op donderdag 13 juni 2002 20:57 schreef firstwollie het volgende:[..]
ik voel me mans, mag dat ook?
quote:ik zal het anders formuleren: ik ben mans
Op donderdag 13 juni 2002 20:59 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Uh, nee.
vandaag bij ons op school voor een filmopname voor hele maan ofzwoe
quote:Omdat je graag moderators in hun eigen forum wilt opnaaien?
Op donderdag 13 juni 2002 21:12 schreef firstwollie het volgende:
weet je waarom?
quote:ik behoor volgens velen toe aan een apparte subcultuur uit Duitsland met een eigen muziek-stijl en band ( www.miasma-online.de)
Op donderdag 13 juni 2002 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Voor een project op school van Jeugdkunde zoek ik een aantal mensen tussen de 15 en de, hm, 25 die zich tot een subcultuur rekenen die een magere 22 vraagjes willen beantwoorden.
Het zijn geen moeilijke vragen, ze worden niet te persoonlijk en zijn veel minder vervelend dan een CU2-ding.
Dus, mensen; voel je je Metalhead, punker, rapper of weet ik het, meld je dan alsjeblieft aan. Ik meel je dan de vragenlijst die je in enkele minuten kan invullen, die meel je terug en de antwoorden worden anoniem verwerkt. Het liefst hebben we de antwoorden vóór maandag al binnen.You're help is much appreciated!
Vahlto & Witchfynder
quote:je kan gewoon niet hebben dat ik beroemd wordt
Op donderdag 13 juni 2002 21:14 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Omdat je graag moderators in hun eigen forum wilt opnaaien?
quote:mag dat ook ??
Op donderdag 13 juni 2002 21:15 schreef Sitethief het volgende:[..]
ik behoor volgens velen toe aan een apparte subcultuur uit Duitsland met een eigen muziek-stijl en band ( www.miasma-online.de)
quote:ah joh ga toch weg
Op donderdag 13 juni 2002 21:17 schreef Sitethief het volgende:[..]
mag dat ook ??
quote:Ah.
Op donderdag 13 juni 2002 21:15 schreef Sitethief het volgende:[..]
ik behoor volgens velen toe aan een apparte subcultuur uit Duitsland met een eigen muziek-stijl en band ( www.miasma-online.de)
quote:Tenzij je een hanekam hebt of Brainpower himself raad ik aan dat jij ff opzout uit mijn topic.
Op donderdag 13 juni 2002 21:18 schreef firstwollie het volgende:[..]
ah joh ga toch weg
quote:en je anticipeert er ook nog op?
Op donderdag 13 juni 2002 21:18 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ah.
Dus je wilt meewerken?
en mij zo'n beroemd iemand als ik die vandaag alle filmsterren van nederland heeft gezien laat je links liggen?
quote:yepz , noem die subcultuur maar een soort nieuwe vorm van hardrock , er is ook maar een band met dat genre en echt veel mensen met deze stijl lopen er niet rond .
Op donderdag 13 juni 2002 21:18 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ah.
Dus je wilt meewerken?
quote:ik heb wel zo mijn netwerken.......
Op donderdag 13 juni 2002 21:19 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Tenzij je een hanekam hebt of Brainpower himself raad ik aan dat jij ff opzout uit mijn topic.
quote:Hey, definiëer je subcultuur en je kan meewerken, maar ik wil wel enkel serieuze reacties hebben. Ik heb ook ooit Katja Schuurmans en menig internationaal bekende muzikanten ontmoet, maar dat alleen maakt mij nog niet speciaal.
Op donderdag 13 juni 2002 21:20 schreef firstwollie het volgende:[..]
en je anticipeert er ook nog op?
en mij zo'n beroemd iemand als ik die vandaag alle filmsterren van nederland heeft gezien laat je links liggen?
quote:Close enough. Ik meel de lijst naar het adres in je profiel. Alvast bedankt.
Op donderdag 13 juni 2002 21:20 schreef Sitethief het volgende:[..]
yepz , noem die subcultuur maar een soort nieuwe vorm van hardrock , er is ook maar een band met dat genre en echt veel mensen met deze stijl lopen er niet rond .
quote:ik ben aanhanger van de zeilcultuur, zeil veel, zie je terug in mijn kleding......... etc.
Op donderdag 13 juni 2002 21:21 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Hey, definiëer je subcultuur en je kan meewerken, maar ik wil wel enkel serieuze reacties hebben. Ik heb ook ooit Katja Schuurmans en menig internationaal bekende muzikanten ontmoet, maar dat alleen maakt mij nog niet speciaal.
jammer genoeg in het Duits
seit der bandgründung im sommer 1997 gehört miasma ohne frage zu den umtriebigsten und erfolgreichsten bands der norddeutschen musikszene.
ihr herausragendes talent konnten die fünf jungen musiker bereits mit dem 1999er debüt-album "...and poetry remains" eindrucksvoll unter beweis stellen. mit dem neuesten werk "e:motion" konnten sich miasma noch einmal deutlich steigern. besonders auffällig: "e:motion" kann in punkto professionalität und songmaterial locker mit charterprobten bands mithalten.
miasma verarbeiten in ihren Songs einflüsse von gothic bis rock mit starker pop-tendenz. aus dieser vielfalt an musikalischen einflüssen lassen miasma eine melange aus derbe rockenden und dennoch emotionalen songs entstehen. die stücke sind allesamt elektronisch geprägt und zeichnen sich durch ein hohes maß an eigenständigkeit aus. genau aus diesem grund passt die musik von miasma in keine schublade. "will man die musik von miasma beschreiben, braucht man drei worte: electronic, emotion und groove im sinne von bewegung, also "motion". klar, dass sich diese kombination nur schwer in eine der gängigen rock-ecken drängen lässt", erklärt daniel v.g, also musste für miasma eine neue schublade in die musik-kommode gezimmert werden:
der e:motion rock.
"eigentlich ist es ganz einfach: electronic + emotion + groove = e:motion rock = miasma", meint gitarrist daniel b, und die rechnung scheint aufzugehen: die fünf miasmaten haben inzwischen weit über 100 konzerte gegeben. darunter in so bekannten locations wie der cd kaserne celle, dem b58 in braunschweig, dem bremer schlachthof oder den hamburger clubs logo, fabrik und große freiheit 36.
13) Zet de volgende begrippen in de volgorde, zoals jij ze het belangrijkst
vindt:
uitgaan/vrije tijdsbesteding – studeren/scholing – geld
verdienen – vrienden – trouwen/gezin stichten – seks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |