abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:02:56 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_4558918
Hallo aan de gene die dit lezen,

Waarschijnlijk zijn hier echt al 1000 topics over, maar ik moet gewoon mijn ei kwijt.
Ik heb een hele goede vriendin, waar ik al jaren echt heel goed mee om ga, ander half jaar geleden kreeg ze een vriend die echt super jaloers was, dus het contact werd minder, we zaggen elkaar nog wel, maar het was wel anders (dezelfde vrienden groep enzo)
Ik zelf ben dus al 3 jaar vrijgezel en opzich bevalt me dat allemaal wel.
Echter 2 maanden geleden ging het uit met haar vriend en we gingen weer beter met elkaar om, veeeeeeeeel beter. Toen opeens besefte ik wat ik 3 jaar lang best gemist heb die warmte en contact het knuffelen met iemand. Langzaam maar zeker begon ik wat meer te voelen voor haar, niet verliefd ofzo maar toch iets heel aparts.
Maar goed ik krijg vanochtend een mailtje dat ze wou praten enzo, dus zijn we net vanmiddag gezellig ergens wat wezen drinken. Nou toen kwam het,
Ze vond het wel lekker allemaal maar ze wou gewoon niet verder gaan, opzich was ik het hier best mee eens. Echt verliefd waren we niet (nog niet dacht ik)
Maar goed toen kwam de klap ze blijkt gewoon verliefd te zijn op mijn beste vriend En ik had al zo'n vermoede maar toch ik wou het niet zien, omdat het teveel pijn zou doen. Maar ze heeft het nu gezegd
Ik gun het haar echt wel want die vriend van me is echt een aardige gast en zij is ook super lief, Maar het doet toch zo pijn
Maar goed ik wil niet jaloers zijn, dat ben ik ook niet maar toch......
Tja ik kan het tegen niemand vertellen van mijn vrienden/innen want die weten waar het meteen over gaat en tja tegen mijn beste vriend natuurlijk ook niet want die weet nog niet dat ze gek op hem is (ik denk trouwens van wel maar goed )

misschien is het een beetje vaag verhaal enzo maar ik moest het gewoon ff kwijt. Zucht

To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:05:33 #2
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_4558969
De aanhouder wint...
Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
pi_4558999
Dus je komt er eigenlijk nu wel achter dat je misschien toch wel verliefd op haar bent?
Had je dat niet tegen haar moeten zeggen?
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:09:57 #4
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_4559062
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:07 schreef David Letterman het volgende:
Dus je komt er eigenlijk nu wel achter dat je misschien toch wel verliefd op haar bent?
Had je dat niet tegen haar moeten zeggen?
Jah misschien wel jah, maar goed, ik weet het zelf ook niet.

En ik heb echt geen zin om het nu te zeggen, zij is echt verliefd op hem. En als ik dan nog eens met mijn verhaal kom maak ik volgens mij meer kapot dan goed.

woensdag 12 juni 2002 @ 15:18:39 #5
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4559222
Ik zou het niet aanraden om wat voor haar te gaan voelen, want je bent diep into de 'broertje' syndroom. Ze houdt van je maar niet in de manier waarop jij denkt dat het is of wilt,... tough luck
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:19:49 #6
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_4559244
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:18 schreef -IDivinity- het volgende:
Ik zou het niet aanraden om wat voor haar te gaan voelen, want je bent diep into de 'broertje' syndroom. Ze houdt van je maar niet in de manier waarop jij denkt dat het is of wilt,... tough luck
Klopt je hebt gelijk dat zij ze ook dat ik meer een broer voor haar ben.
Opzich heb ik voor mezelf ook zoiets van het ik wil niks meer voor haar voelen, maar ja een beetje pijn doet het wel
pi_4559375
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:09 schreef appelsientje het volgende:

[..]

En ik heb echt geen zin om het nu te zeggen, zij is echt verliefd op hem. En als ik dan nog eens met mijn verhaal kom maak ik volgens mij meer kapot dan goed.

Daar heb je wel gelijk in....je zit echt in een moeilijk situatie, ik zou zo 123 geen antwoord voor je weten, sorry!
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 12 juni 2002 @ 15:32:41 #8
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_4559565
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:25 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in....je zit echt in een moeilijk situatie, ik zou zo 123 geen antwoord voor je weten, sorry!

Is ook niet erg, ik wou vooral mijn verhaal kwijt, omdat ik het gewoon tegen niemand van mijn vrienden/innen kan zeggen.
pi_4589610
FOk man begrijp het wel ja... Lijkt me ook klote.. Nu zie je en je vriend waarschijnlijk minder EN je vriendin hehehe. Niet echt een uhmm leuk uitzicht voor in de toekomst mmm...

Nou ja, wat doe je ertegen? Nix dus...

jammer...

I chose not to choose life, I choose something else. And the reasons? There are no reasons, who needs reasons when you've got heroin?
  vrijdag 14 juni 2002 @ 18:56:11 #10
11003 baggio
Hidden Genius.....
pi_4590578
Mark...

=Deze signature is tijdelijk offline=
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')