Vind het best goed.
quote:neej , ik was beetje aan het surfen
Op maandag 10 juni 2002 18:21 schreef deurmat het volgende:
hoe doe je dat per toeval dan? Een onbewuste klik op de muisknop?
en nu ik het toch over hem heb, om hem even na te doen: ik heb 1 minuut van ze gehoord en ik vond het niks. 13 in een dozijn bandje.
quote:fan of bandlid ?
Op maandag 10 juni 2002 18:45 schreef i_defy het volgende:
Yep, dat was mijn signature!
in voorprog Kittie roelde ze echt helemaal. Op de crossover crash 2 waren ze wat minder, maar dat kwam vooral door de technische problemen denk ik..
quote:Ja ze waren een line check beloofd die uiteindelijk niet door ging, staan we backstage te stemmen, worden we aangekondigd, en die kut melkwegversterker ontplofte!
Op dinsdag 11 juni 2002 07:56 schreef Betse het volgende:
kheb de demo in me cd-kast staan
zegt dat genoeg?in voorprog Kittie roelde ze echt helemaal. Op de crossover crash 2 waren ze wat minder, maar dat kwam vooral door de technische problemen denk ik..
quote:was wel leuk toen ik na een concert in de melkweg een papaiertje kreeg dat Kittie optrad , en daar onder stond Cancelled , die waren dus voorprogramma
Op dinsdag 11 juni 2002 00:25 schreef Frollo het volgende:
Nooit van gehoord. Maar wel een koele bandnaam trouwens, vooral als ze ergens support act zijn. Staat er groot CANCELLED op dat afficheMisschien wel nog leuker dan de band Gratis Bier.
verder best een leuk bandje
quote:You loss, not mine.............
Op dinsdag 11 juni 2002 11:21 schreef Kos het volgende:
Ziet er uit als het zoooooveeeeeeelste crossover, emo-core, nu-metal bandje... ik neem nieteens de moeite om naar ze te luisteren. bah!
quote:Hoe kun je nou over die band gaan oordelen als je ze nog helemaal niet hebt gehoord...
Op dinsdag 11 juni 2002 11:21 schreef Kos het volgende:
Ziet er uit als het zoooooveeeeeeelste crossover, emo-core, nu-metal bandje... ik neem nieteens de moeite om naar ze te luisteren. bah!
--EDIT--
>>Tsja,.. jammer, ook bij deze band weer 'n beetje de standaard/moderne "metal".
"een van de meest veelbelovende bands van eigen bodem. Het zou mij verbazen als deze jongens niet heel groot worden"]
Maar ieder z'n eigen mening natuurlijk!
quote:Van die versterker had ik door ja
Op dinsdag 11 juni 2002 09:21 schreef i_defy het volgende:[..]
Ja ze waren een line check beloofd die uiteindelijk niet door ging, staan we backstage te stemmen, worden we aangekondigd, en die kut melkwegversterker ontplofte!
Concubine was deze keer mijn hoogtepunt. Ben wel aan het wachten op een albumpje van die lui
quote:Wat betekent dat? Dit is geen engels of wel?
Op dinsdag 11 juni 2002 19:06 schreef i_defy het volgende:[..]
You loss, not mine.............
quote:Jawel hoor, dat is gewoon algemeen beschaafd engels, een proverb.
Op woensdag 12 juni 2002 00:32 schreef Kos het volgende:[..]
Wat betekent dat? Dit is geen engels of wel?
bah, zouteloze ruk band
quote:Nee, gewoon slecht engels.
Op woensdag 12 juni 2002 18:08 schreef i_defy het volgende:[..]
Jawel hoor, dat is gewoon algemeen beschaafd engels, een proverb.
quote:Nee hoor! Echt niet!
Op woensdag 12 juni 2002 18:33 schreef Afzeiker het volgende:[..]
Nee, gewoon slecht engels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |