In een heeeeeeeeeeeeeeeel grijs verleden heb ik deze film op TV gezien en ik vond hem toen supergoed! Op IMDB scoort 'ie een 8.0. Geen slechte film dus! Wie kent deze film? Een typisch voorbeeld van cult...
Hij's trouwens goedkoop te krijgen bij: www.large.nl (¤ 28)
quote:noem je dat "goedkoop"?? das eerder een standaard prijs voor een dvd.
Op maandag 10 juni 2002 18:13 schreef 100% Tukker het volgende:
maar goed, ff on-topic: ja wel toffe film. Ik moet 'm ook nog 's aanschaffen op dvd.
quote:Brrr... *toevoegt aan erge-woorden-lijstje*
rockumantery
de gitarist heeft een versterker die harder kan dan alle andere gitaristen: zijn volumeknop gaat tot 11 en die van de rest maar tot 10.
Ook geweldig: hun optreden tijdens de Freddie Mercury Tribute met het nummer "The Majesty of Rock". Wat heb ik toen gelachen
quote:kheb de dubbel dvd uitgave, erg kewle film inderdaad! Let vooral op de intro voor menu gedeelte! Op de comments van de bandleden
Ik verwacht deze DVD morgen op de deurmat!Het is een rockumantery van een rockband (Spinal Tap) met de nodige dosis humor.
In een heeeeeeeeeeeeeeeel grijs verleden heb ik deze film op TV gezien en ik vond hem toen supergoed!
Op IMDB scoort 'ie een 8.0. Geen slechte film dus! Wie kent deze film? Een typisch voorbeeld van cult...
GLG
quote:WHHAAAAhahahahah!!!!
Op donderdag 13 juni 2002 14:04 schreef Vampier het volgende:
ik heb sinds 1989 in de waan geleefd dat spinal tap een echte band was.... mijn collega heeft me net heel hard zitten uitlachen!!
Maar goed, je hebt een goed excuus. Het hele 'Spinal Tap' gebeuren is gewoonweg erg goed opgezet en uitgespeeld.
(spoiler alert: klik niet op deze link als je de illusie van de rockumentary wilt behouden.)
quote:Wat zeg je?
Op dinsdag 11 juni 2002 00:28 schreef Verbal het volgende:
Lick My LovepumpV.
quote:offie langer is weet ik niet, maar er zit heeeeeeeeeeeeeeel veel bonusmateriaal bij de DVD
Op donderdag 13 juni 2002 15:09 schreef Zander het volgende:
Is het trouwens waar dat de DVD-versie veel langer is dan de originele film? Ik heb een videoband van Spinal Tap die ik van TV heb opgenomen, maar als er veel extra materiaal bij zit, dan moet ik die DVD ook maar eens aanschaffen. Het blijft een topper en super-herkenbaar voor mensen die zelf in bandjes spelen (vooral dat stukje waarin de vriendinnen van de bandleden zich met de muziek gaan bemoeiien)
V.
quote:Ik ook een aantal weken. Jammer dat dat ding niet Nederlands ondertiteld is, maar het blijft een top-dvd.
Op zaterdag 19 oktober 2002 01:20 schreef Verbal het volgende:
Ik heb hem inmiddels ook alweer een paar weekjes in bezit, en het blijft idd een juweeltje.V.
Ik word nu toch wel errug lekker gemaakt...
quote:http://www.playserver3.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=2074
Op zaterdag 19 oktober 2002 09:44 schreef 100% Tukker het volgende:
Helaas hadden die rukkers van Large hem niet meer op voorraad. Binnenkort maar 'es bestellen...Ik word nu toch wel errug lekker gemaakt...
quote:Kan me niet voorstellen dat de gemiddelde TMF/MTV-kijker hier ook maar iets mee kan.
Op vrijdag 18 oktober 2002 19:43 schreef lzandman het volgende:
Heb 'm gisteren weer ff gekeken. Wat een funny movie is dat toch. Raar dat 'ie eigenlijk niet vaker op TV is. Bij TMF of MTV ofzo...
quote:Klopt. Wij hebben wel eens meegemaakt dat we allevier vast kwamen te zitten in onze cocons
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:00 schreef pazuzu het volgende:
Kan uit ervaring vertellen dat de realiteit vaak nog veel absurder is...
quote:Don't you hate it when that happens?
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:13 schreef lzandman het volgende:
Klopt. Wij hebben wel eens meegemaakt dat we allevier vast kwamen te zitten in onze cocons
quote:
Op zaterdag 19 oktober 2002 14:13 schreef lzandman het volgende:[..]
Klopt. Wij hebben wel eens meegemaakt dat we allevier vast kwamen te zitten in onze cocons
our amp goes to eleven - legendarische woorden
Ik had meer verwacht.
Misschien nog maar een keertje kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |