dom modebeeld
quote:Neuh, tis bij mij ook niet zo dat ik heel Artis er kan huizen hoor
Op maandag 10 juni 2002 17:29 schreef the_bbk het volgende:
Volgens mij is het niet raar als je 18 jaar bent en okselhaar hebt, maar ik vind wel dat je het netjes moet houden (geen hele pakken shag bij mannen en kaal bij vrouwen). Dit zie ik in mijn omgeving ook het meest (sommige uitzonderingen daargelaten...)
quote:Die indruk had ik dus ook, en ik ben absoluut GEEN meeloper...Mijn aankomend borsthaar ? Blijft er lekker zitten
Op maandag 10 juni 2002 17:30 schreef Jordy-B het volgende:
ja, dat wordt vreemd gevonden, omdat 't modebeeld voorschrijft dat je zo'n beetje al het haar behalve je wenkbrauwen en hoofdhaar weghaaltdom modebeeld
quote:
Op maandag 10 juni 2002 17:41 schreef drugsgebruiker het volgende:
Vrouwen en okselhaar = gatverdamme
Mannen en okselhaar = normaal
Mannen en geen okselhaar = trappen in de frustraties van meisjes die zeggen dat je het niet moet doen omdat ze het zelf ook weg moeten halen.
de modewet zegt overigens wel meer, maar of het mooi is is ten tweede.
quote:mannen et liefst ook kaal.. vind ik dan.. ziet een stuk mooier en verzorgder uit
Op maandag 10 juni 2002 17:31 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Mannen bijhouden vrouwen kaal...
quote:dat moet ook blijven. dattis mooi, maar okselhaar MOET bijgehouden worden, of et liefst (vind ik dan) weggeschoren..
Op maandag 10 juni 2002 17:32 schreef Fragger het volgende:
zittenMijn eerste beetje buikhaar ? Blijft ook
quote:Komt denk ik een beetje door het beeld dat een man er wel een beetje 'grof' uit kan zien en een vrouw zeg maar..um...weet ff het woord niet
Op maandag 10 juni 2002 18:00 schreef maple-leaf het volgende:
okselharen bij mannen hoort en vin ik dan ook niet vies, okselhaar bij vrouwen (ben zelf vrouw) hoort van nature ook maar vin ik wel vies dus moet weggeschoren worden....maar dat is volgens mij ook iets wat er door de jaren heen in is gekomen, dat vrouwen hun okselharen weg moeten scheren.
Ik vin het er in iig niet uitzien bij een vrouw
mijn lieffie haalt et gelukkig weg
quote:waarom??
Op maandag 10 juni 2002 18:10 schreef deurmat het volgende:
inderdaad, scheren is voor mietjes!
quote:precies! EN OOK BIJ MANNEN
Op maandag 10 juni 2002 18:11 schreef MissX het volgende:
okselhaar is ranzig![]()
quote:Jij bent er dus zo eentje die meehelpt aan het modebeeld van de perfecte man, waar de topicstarter nu slachtoffer van is. Bemoei je met je eigen haar ofzo
Op maandag 10 juni 2002 18:11 schreef Jory het volgende:[..]
precies! EN OOK BIJ MANNEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |