abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2002 @ 17:27:26 #1
24083 Fragger
Semper Fi !
pi_4529453
Ligt het nou aan mij of word het vreemd gevonden als je op 18 jarige leeftijd okselhaar heb (redelijk bossie) en je het niet wegscheert ? Dus ik vraag niet alleen wat jij ervan vind maar ook wat jij in je omgeving ziet.
We though we were alone...untill one night....they struck. Now we are at war. We must rise to the call [i]above and beyond[/i]. [b][u]-58th Squadron[/b][/u]
pi_4529473
Volgens mij is het niet raar als je 18 jaar bent en okselhaar hebt, maar ik vind wel dat je het netjes moet houden (geen hele pakken shag bij mannen en kaal bij vrouwen). Dit zie ik in mijn omgeving ook het meest (sommige uitzonderingen daargelaten...)
pi_4529483
ja, dat wordt vreemd gevonden, omdat 't modebeeld voorschrijft dat je zo'n beetje al het haar behalve je wenkbrauwen en hoofdhaar weghaalt

dom modebeeld

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_4529495
Mannen bijhouden vrouwen kaal...
pi_4529506
Het is gewoon de mening van mensen. Ik hou er ook niet zo van, maar heb het vaak genoeg gezien hoor. Vooral onder hemdjes ofzo ziet het er niet uit, vind ik.
  maandag 10 juni 2002 @ 17:32:35 #6
24083 Fragger
Semper Fi !
pi_4529525
quote:
Op maandag 10 juni 2002 17:29 schreef the_bbk het volgende:
Volgens mij is het niet raar als je 18 jaar bent en okselhaar hebt, maar ik vind wel dat je het netjes moet houden (geen hele pakken shag bij mannen en kaal bij vrouwen). Dit zie ik in mijn omgeving ook het meest (sommige uitzonderingen daargelaten...)
Neuh, tis bij mij ook niet zo dat ik heel Artis er kan huizen hoor
quote:
Op maandag 10 juni 2002 17:30 schreef Jordy-B het volgende:
ja, dat wordt vreemd gevonden, omdat 't modebeeld voorschrijft dat je zo'n beetje al het haar behalve je wenkbrauwen en hoofdhaar weghaalt

dom modebeeld

Die indruk had ik dus ook, en ik ben absoluut GEEN meeloper...Mijn aankomend borsthaar ? Blijft er lekker zitten Mijn eerste beetje buikhaar ? Blijft ook, lekker zacht Beenhaar ? Blijft ook. Beenhaar, borsthaar enzo wegscheren vind ik eerlijk gezegd een homo-actie
We though we were alone...untill one night....they struck. Now we are at war. We must rise to the call [i]above and beyond[/i]. [b][u]-58th Squadron[/b][/u]
pi_4529619
net als schaamhaar --> kortwieken
x
pi_4529642
Vrouwen en okselhaar = gatverdamme
Mannen en okselhaar = normaal
Mannen en geen okselhaar = trappen in de frustraties van meisjes die zeggen dat je het niet moet doen omdat ze het zelf ook weg moeten halen.
Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  maandag 10 juni 2002 @ 17:42:30 #9
24083 Fragger
Semper Fi !
pi_4529652
quote:
Op maandag 10 juni 2002 17:41 schreef drugsgebruiker het volgende:
Vrouwen en okselhaar = gatverdamme
Mannen en okselhaar = normaal
Mannen en geen okselhaar = trappen in de frustraties van meisjes die zeggen dat je het niet moet doen omdat ze het zelf ook weg moeten halen.
U read my thoughts
  maandag 10 juni 2002 @ 17:44:46 #10
29643 Green
not yellow!
pi_4529678
Zoals de meeste al zeiden: Vrouwen kaal en de mannen bijhouden. Tenminste, zo vind ik het het mooist.
Check mijn [url=http://fotoboek.fok.nl/green]fotoboek[/url]!
pi_4529697
ik zou pas raar op staan te kijken als er jongens zijn die hun okselhaar wel scheren.
net zo goed als dat borsthaar mannelijk is, is okselhaar het ook.

de modewet zegt overigens wel meer, maar of het mooi is is ten tweede.

And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patrie, et fili
pi_4529757
maar okselhaar is evengoed vrouwelijk...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_4529785
quote:
Op maandag 10 juni 2002 17:31 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Mannen bijhouden vrouwen kaal...
mannen et liefst ook kaal.. vind ik dan.. ziet een stuk mooier en verzorgder uit
pi_4529805
quote:
Op maandag 10 juni 2002 17:32 schreef Fragger het volgende:
zitten Mijn eerste beetje buikhaar ? Blijft ook
dat moet ook blijven. dattis mooi, maar okselhaar MOET bijgehouden worden, of et liefst (vind ik dan) weggeschoren..
schaamhaar ook bijhouden, borsthaar ligt eraan hoeveel, beenhaar mag wel blijven zitten
  maandag 10 juni 2002 @ 17:58:48 #15
24083 Fragger
Semper Fi !
pi_4529827
Bijhouden kan ik wel inkomen (heb dat zelf nog niet nodig) maar wegscheren ? Neuh, het hoort erbij.
  maandag 10 juni 2002 @ 18:00:34 #16
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_4529846
okselharen bij mannen hoort en vin ik dan ook niet vies, okselhaar bij vrouwen (ben zelf vrouw) hoort van nature ook maar vin ik wel vies dus moet weggeschoren worden....maar dat is volgens mij ook iets wat er door de jaren heen in is gekomen, dat vrouwen hun okselharen weg moeten scheren.
Ik vin het er in iig niet uitzien bij een vrouw
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  maandag 10 juni 2002 @ 18:01:50 #17
24083 Fragger
Semper Fi !
pi_4529859
quote:
Op maandag 10 juni 2002 18:00 schreef maple-leaf het volgende:
okselharen bij mannen hoort en vin ik dan ook niet vies, okselhaar bij vrouwen (ben zelf vrouw) hoort van nature ook maar vin ik wel vies dus moet weggeschoren worden....maar dat is volgens mij ook iets wat er door de jaren heen in is gekomen, dat vrouwen hun okselharen weg moeten scheren.
Ik vin het er in iig niet uitzien bij een vrouw
Komt denk ik een beetje door het beeld dat een man er wel een beetje 'grof' uit kan zien en een vrouw zeg maar..um...weet ff het woord niet Wie kan mij aanvullen ?
pi_4529876
en tog vinnik et veel mooier als een man et ook weghaat.. kan er best van walgen als een jongen zo'n mouwloos t-shirt aanheeft, en hij zweet een beetje en er hangen dan van die plukken, plakkend, vettig haar tussen zijn armen..

mijn lieffie haalt et gelukkig weg

maandag 10 juni 2002 @ 18:05:18 #19
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_4529905
Mijn okselhaar scheren/knippen??? Ik ben geen mietje. Mijn baardhaar wordt geschoren, de rest blijven we lekker af.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  maandag 10 juni 2002 @ 18:09:56 #20
19357 Punica
Moraalriders on the storm
pi_4529969
hehe, ik moest een keer 1 oksel kaal maken, had 1 of andere bacteriele infectie en mja, toen moest 't eraf, zag er beetje gaar uit, ene oksel wel haar, andere niet maar ach, 'k hou toch meestal me armen omlaag
somewhere, a village in texas is missing it's village idiot...
  maandag 10 juni 2002 @ 18:10:34 #21
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4529989
inderdaad, scheren is voor mietjes!
Later word ik mijzelf in het groot.
pi_4530000
okselhaar is ranzig
pi_4530001
quote:
Op maandag 10 juni 2002 18:10 schreef deurmat het volgende:
inderdaad, scheren is voor mietjes!
waarom??
pi_4530009
quote:
Op maandag 10 juni 2002 18:11 schreef MissX het volgende:
okselhaar is ranzig
precies! EN OOK BIJ MANNEN
  maandag 10 juni 2002 @ 18:15:55 #25
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_4530087
quote:
Op maandag 10 juni 2002 18:11 schreef Jory het volgende:

[..]

precies! EN OOK BIJ MANNEN

Jij bent er dus zo eentje die meehelpt aan het modebeeld van de perfecte man, waar de topicstarter nu slachtoffer van is. Bemoei je met je eigen haar ofzo
Later word ik mijzelf in het groot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')