abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4527851
Gatverdamme! Mijn vriendin draait tegenwoordig de hele dag die onwijs naargeestige Frederiek Spigt. Ik word helemaal depri van die teksten. Naja... ze verkeert ook een beetje in een contemplatieve bui. Komt wel weer goed zegt ze minzaam glimlachend. Ondertussen moet ik Spigt als extra huisgenoot tollereren. Hmm... ik ga toch maar een koptelefoon voor haar kopen denk ik...
I really like you the way you are
pi_4527912
FS
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  maandag 10 juni 2002 @ 16:05:31 #3
28789 Chiwappo
Sperma par tutti
pi_4527954
Misschien is haar muziek wel een beetje naargeestig als persoon is ze wel super lachen. Ik heb haar een tijdje gechauffeurd en ben flink dronken met haar geworden.
En als die muziek niets is.............koop je toch gewoon een cd van de backstreet boys
pi_4527962
Frédérique is haar naam.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_4528190
Vind er wel goed, maar idd zeer depressief.
Nederland heeft een cellentekort. [br] Parttime DnB-Addicts Crew® Promoter.
pi_4528224
Zeikmuziek. Punt.
  maandag 10 juni 2002 @ 16:28:56 #7
14125 Michaeltjuh
Brabant Power!
pi_4528450
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:18 schreef postinggirl het volgende:
Zeikmuziek. Punt.
Haha. Ik ben het voor 1 keer met je eens. Dramaklanken waar heel links-intellectueel Nederland van smult!
Alles boven de rivieren is kut.
  maandag 10 juni 2002 @ 18:20:00 #8
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4530164
Daar wordt Ome IR niet gelukkig van, nee.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4530173
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:28 schreef Michaeltjuh het volgende:

[..]

Haha. Ik ben het voor 1 keer met je eens. Dramaklanken waar heel links-intellectueel Nederland van smult!

Ja...net zoals Spinvis he?
Alle muziek die jij niet mooi vindt en waarvan je niet kan begrijpen dat mensen het mooi vinden lijk je toe te schrijven aan een zogenaamde elite. Waar komt dat toch vandaan jochie? Beetje onzeker over jezelf?
Hmmzz....
pi_4531917
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:05 schreef Lucille het volgende:
Frédérique is haar naam.
Who cares?! Al spel je het Vreederycke... nog steeds word ik er niet vrolijk van Luci.
I really like you the way you are
  maandag 10 juni 2002 @ 20:10:10 #11
253 Meril
AKA Utop
pi_4531974
Frederique rules!
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_4532021
In een woord geweldig

Komend jaar in de kleine komedie in amsterdam live in concert!

You only live once
  maandag 10 juni 2002 @ 20:20:04 #13
253 Meril
AKA Utop
pi_4532171

Ook een knuffel voor de mensen die NOG geen fan zijn.

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  maandag 10 juni 2002 @ 20:28:39 #14
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4532338
Ik kende die 'muziek' nog niet, dus even met Kazaa gezocht. Na 3 seconden de download weer afgebroken.
Jemig wat een grafmuziek zeg! Waar is m'n Prozac?!!?!?!
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  maandag 10 juni 2002 @ 23:09:10 #15
15016 Dreyfuss
Maggik ook FFF?!
pi_4535572
Jongens... breek me de bek niet los. Dat mens van Spigt werd ook door mijn 'ex' geadoreerd. In november is ze die cd-tjes gaan spelen... een kleine drie maanden later ben ik opgestapt.
Nix Frederique roels. 't Is gewoon een potteuze toverkol met kwaadaardige invloed.
Q.E.D.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 00:12:00 #16
15016 Dreyfuss
Maggik ook FFF?!
pi_4536418
(oh mijn got... dit leest ze natuurlijk en dan komen er allemaal flauwe reacties enzo... dat het niet aan die FS lag maar aan mij enzo... ja ja ja... 't zal allemaal wel)

Q.E.D.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 00:37:09 #17
30190 Oberoi
Een decennium lol
pi_4536712
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 00:12 schreef Dreyfuss het volgende:
(oh mijn got... dit leest ze natuurlijk en dan komen er allemaal flauwe reacties enzo... dat het niet aan die FS lag maar aan mij enzo... ja ja ja... 't zal allemaal wel)
Waar maak je je zorgen om man! Wist je trouwens niet eerder dat ze een Spigt-adept was? En daar ben jij ooit mee getrouwd? LOOOOZER!

(Laar r trouwens maar opkomen hier Heb ik ook nog wat te zeggen tegen dr)

en jij moet dat ook doen man

kannet schelen, ze is toch je ex? x=x

Virtutes paganorum splendida vitia
  dinsdag 11 juni 2002 @ 00:54:57 #18
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_4536855
Ik ken twee nummers van haar: Isis en Rotterdam. Isis vindt ik op zich een goed nummer, Rotterdam is inderdaad om van te .
Voor de rest komt ze met interviews e.d. sympathiek op me over.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_4537592
quote:
Op maandag 10 juni 2002 20:28 schreef MSXUser het volgende:
Ik kende die 'muziek' nog niet, dus even met Kazaa gezocht. Na 3 seconden de download weer afgebroken.
Jemig wat een grafmuziek zeg! Waar is m'n Prozac?!!?!?!
Je hart kon het niet meer aan?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Met 'Mijn hart kan dat niet aan' probeerde ze ooit het Eurovisie Songfestival te halen maar helaas voor haar werd ze tweede achter Edsilia.
  dinsdag 11 juni 2002 @ 08:01:33 #20
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4537735
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 06:45 schreef postinggirl het volgende:

Je hart kon het niet meer aan?

Met 'Mijn hart kan dat niet aan' probeerde ze ooit het Eurovisie Songfestival te halen maar helaas voor haar werd ze tweede achter Edsilia.

Gelukkig heeft ze destijds niet gewonnen, anders was het aantal zelfmoorden vast enorm gestegen.
Met mij gaat het intussen wel weer

Eigenlijk moeten op haar CD's waarschuwingsstickers aangebracht worden, in de trend van:

'Deze CD kan bij u of uw omgeving ernstige depressiviteit veroorzaken (soms zijn de eerste klanken al genoeg)
Staat u zelf al op de keukentrap met een strop om uw nek? Verwelken uw bloemen en planten spontaan? Kwijnt uw hond/kat/goudvis weg in een hoekje?
Stop dan direct met het afspelen van deze CD om erger te voorkomen.'

Betere voorstellen zijn welkom...

Als ze mij voor het blok zetten: Of een CD van FS luisteren, of het gehele reportoire van bijv Britney ( ), dan kies ik toch maar voor het laatste.

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  dinsdag 11 juni 2002 @ 15:58:55 #21
14125 Michaeltjuh
Brabant Power!
pi_4544169
quote:
Op maandag 10 juni 2002 18:20 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Ja...net zoals Spinvis he?
Alle muziek die jij niet mooi vindt en waarvan je niet kan begrijpen dat mensen het mooi vinden lijk je toe te schrijven aan een zogenaamde elite. Waar komt dat toch vandaan jochie? Beetje onzeker over jezelf?

Ow jee! Heb ik nu alweer een zichzelf-zeer-intellectueel-vindend-persoon beledigd? Personen met een "verfijnde" smaak vinden zich toch tot een bepaalde elite behoren? Pleh! Top40 pleps. Dat zijn toch altijd domme mensjes.

Muziek moet VOOR MIJ vrolijk en zijn en geen geneuzel over hoe slecht en kut het leven wel niet is. Overigens heb ik nix tegen de persoon FS hoor; alleen haar muziek.

En noem mij geen jochie.....

pi_4544248
Michaeltjuh is een beetje chagerijnig geloof ik....

Maar volgens mij is wel vaker het geval.

(Ergens in Nederland ontploft nu iets of iemand. )

dinsdag 11 juni 2002 @ 16:20:09 #23
253 Meril
AKA Utop
pi_4544605
Ik denk niet dat FS een links-intellectueel publiek heeft.

* Meril is uitzondering op die regel

(Michaeltjuh kotst trouwens bovenmatig veel, maar daar zijn misschien pilletjes tegen)

[Dit bericht is gewijzigd door Meril op 11-06-2002 16:31]

dinsdag 11 juni 2002 @ 16:30:50 #24
14125 Michaeltjuh
Brabant Power!
pi_4544793
quote:
Op dinsdag 11 juni 2002 16:03 schreef postinggirl het volgende:
Michaeltjuh is een beetje chagerijnig geloof ik....

Maar volgens mij is wel vaker het geval.

(Ergens in Nederland ontploft nu iets of iemand. )

Valt wel mee hoor, meisje.
pi_4550954
En ik ben de laatste weken ontiegelijk hemeltergend vrolijk omdat ik verschrikkelijk verliefd ben op de liefste jongen van de wereld, en hij op mij, en we gaan later trouwen en kindjes maken en de Mount Everest beklimmen en oud worden achter de geraniums enzo, en ik word alleen maar heel erg vrolijk van Frédérique Spigt. Toen ik Liefdeselixer voor de eerste keer hoorde ben ik gillend van het lachen door de kamer gestuiterd. Ik had het echt niet meer. 'Onze vader wees gegroet'-WHAHAHAHAHAAA. Ze heeft wel een heel mooie stem, en het achtergrondmuziekje bij Liefdeselixer is ook heel cool.
quote:
'dat is toch te fixen, U kunt het mixen, liefdeselixer'
Nouja, nu ben ik niet helemaal een objectieve beoordelaar, ik zou nog vrolijk worden van iets heel laams als Gigi Agostino, maar stiekum vind ik Frédérique Spigt heel mooi. Ben ik nu een links-lesbische radicaal ?

Hoedanook. Nee. F.S. is wel cool.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')