Erg gaaf allemaal !
Ik zit nu trouwens op het Staunton Island (eindelijk) en ik vind het nog steeds een leuk spel... Ik moet nog steeds grijnzen als ik iemand uit z'n auto sleur (bij voorkeur zo'n oud omaatje met paars haar in een Cheetah ) en dan ervandoor scheur....
En voor de volledigheid: alle andere topics over GTA3 gaan op slot met een verwijzing naar deze
Dit spel roeleert!
Ik heb af en toe moeite om een bepaalde oprit te vinden op Staunton Island.
Dan moet ik bv naar de airport en dan kom ik in Portland terecht.
quote:Inderdaad, dit spel is mooi en leuk genoeg en verschaft genoeg uren speelplezier om het gewoon te kopen.
Op maandag 10 juni 2002 12:57 schreef Passione het volgende:
als je de game koopt zit er een kaart bij..
trouwens, die kaart in het boekje heb je niet echt veel aan,
quote:Tijn of Raven misschien is het handig om naar de GTA3 FAQ te verwijzen in het eerste bericht van een GTA3 topic, dat voorkomt een hoop onnodige vragen.
Op maandag 10 juni 2002 12:08 schreef Tijn het volgende:
Vrolijk verder in deel 3 over dit geweldige spel!En voor de volledigheid: alle andere topics over GTA3 gaan op slot met een verwijzing naar deze
quote:nou ja, die wapenwinkel wist ik eerst niet te vinden. Wel handig als je het even kan opzoeken
Op maandag 10 juni 2002 13:13 schreef extreme het volgende:
na drie dagen rondrijden weet ik alles wel redelijk te vinden op de drie eilanden,trouwens, die kaart in het boekje heb je niet echt veel aan,
quote:Hoe kun je de wapenwinkel nou niet vinden? Die wordt toch meteen aangegeven op je "radar"?
Op maandag 10 juni 2002 13:24 schreef Passione het volgende:[..]
nou ja, die wapenwinkel wist ik eerst niet te vinden. Wel handig als je het even kan opzoeken
quote:Raven is op vakantie (over 2 weken terug), maar ik zal even kijken. In principe is dit een tijdelijk topic, dus om nou elke keer de FAQ aan te passen is ook zo wat. En bovendien zijn er niet echt problemen mee, het aantal geopende GTA3-topics is minimaal.
Op maandag 10 juni 2002 13:17 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Tijn of Raven misschien is het handig om naar de GTA3 FAQ te verwijzen in het eerste bericht van een GTA3 topic, dat voorkomt een hoop onnodige vragen.
Maar desalniettemin zal ik er vanavond even een balletje over opgooien
quote:In het begin wel ja, maar na een poosje niet meer hoor
Op maandag 10 juni 2002 13:35 schreef Chevalric het volgende:[..]
Hoe kun je de wapenwinkel nou niet vinden? Die wordt toch meteen aangegeven op je "radar"?
quote:Thnx ! Erg origineel idee is het niet, heb het afgekeken van GoT daar hebben ze ook zo'n mooi GTA3 topique !Maar het is wel handig. Maar idd het is hier een stuk rustiger wat dat betreft en de hoeveelheid vragen is ook een stuk minder.
Op maandag 10 juni 2002 13:41 schreef Tijn het volgende:[..]
Raven is op vakantie (over 2 weken terug), maar ik zal even kijken. In principe is dit een tijdelijk topic, dus om nou elke keer de FAQ aan te passen is ook zo wat. En bovendien zijn er niet echt problemen mee, het aantal geopende GTA3-topics is minimaal.
Maar desalniettemin zal ik er vanavond even een balletje over opgooien
Ik heb: P III 1GHZ 256Ram Geforce 2mx 32mb
maar ik kan de resolutie van het spel niet veranderen en zit nu dus de hele tijd op 640x480 te spelen
Voor de rest speelt het spel wel soepel. Maar met 640x680 ziet het er nou niet echt fraai uit.
Ik weet dat je die instelling alleen kan veranderen als je dat aan het begin van het spel doet maar dan lukt het ook niet.
p.s ik heb de nieuwste drivers
quote:Kan je doen maar ik raad het je af, heb zelf een P4 1,5GHz met 512Mb RDRAM en een GF2 MX400 64Mb en ik speel hem ook op 640x480. Ik ga maar een GF 4 Ti4200 128Mb kopen daar loopt ie als een trein op !!!!
Op maandag 10 juni 2002 14:32 schreef PLAE@ het volgende:
ja misschien ziet dat er niet beter uit bij 800x600 maar ik kan het niet eens daarop zetten
quote:Wat trouwens niet misstaat is gewoon een link, dat is zowiezo handig
Op maandag 10 juni 2002 14:07 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Thnx ! Erg origineel idee is het niet, heb het afgekeken van GoT daar hebben ze ook zo'n mooi GTA3 topique !Maar het is wel handig. Maar idd het is hier een stuk rustiger wat dat betreft en de hoeveelheid vragen is ook een stuk minder.
Weet je wat je zoekt het maar uit![]()
Voor veelgestelde vragen (en antwoorden daarop) over GTA3, neem eens kijkje in De officieële GoT GTA3 FAQ !
quote:Het lijkt wel of die tweakers alleen geinteresseerd zijn in het vliegen met die dodo
Op maandag 10 juni 2002 14:50 schreef Tijn het volgende:[..]
Wat trouwens niet misstaat is gewoon een link, dat is zowiezo handig
Voor veelgestelde vragen (en antwoorden daarop) over GTA3, neem eens kijkje in De officieële GoT GTA3 FAQ !
quote:is dat omdat je niet weet hoe je een resolutie kunt kiezen en bevestigen of omdat de selectie niet wordt geaccepteerd?
Op maandag 10 juni 2002 14:22 schreef PLAE@ het volgende:
maar ik kan de resolutie van het spel niet veranderen en zit nu dus de hele tijd op 640x480 te spelen![]()
Je moet namelijk na het kiezen van de resolutie op ENTER raggen.
quote:probeer 't eens met de scrollknop...
Op maandag 10 juni 2002 14:32 schreef PLAE@ het volgende:
ja misschien ziet dat er niet beter uit bij 800x600 maar ik kan het niet eens daarop zetten
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 10-06-2002 19:24]
quote:Nieuwe kun je niet downloaden en standaard staan ze gewoon op je Game-CD
Op maandag 10 juni 2002 18:53 schreef Hypno het volgende:
Waar kan ik de radio stations downloade?
Overigens kun je wel je eigen MP3's toevoegen. Maar kvind de standaard radio-stations eigenlijk behoorlijk grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |