[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 07-08-2000 20:03]
Tijd dat ze weer terug komt....
quote:
Op 07 augustus 2000 20:22 schreef bibi het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar haar foto's, zal lotte die ook met ons delen?
je bent vast terug als je dit leest: hoop dat je het naar je zin hebt gehad.
quote:
Op 07 augustus 2000 20:25 schreef yvonne het volgende:
Ow, ja foto's....on line dus
Ik denk dat er genoeg fokkers zijn, die Lotten en zuslief wel eens willen zien. Ik bedoel ze worden al lekker gemaakt met hun mooie userpics Dus voor de mannelijke fokkers, plaatsen die foto's Lotte.
quote:
Op 07 augustus 2000 20:33 schreef Isabeau het volgende:
en een webcammetje zodat wij ook van de omgeving kunnen genieten
En van Lotte's gekleurde driehoekje
quote:
Op 07 augustus 2000 20:56 schreef Juup© het volgende:
En van Lotte's gekleurde driehoekje
King Shakur moet zijn bronnen op straat nog even goed nalopen en vragen beter op te letten, een webcam hebben ze niet (en ook geen laptop btw) en Juup, Lotte haar driehoekje is al lang niet meer gekleurd, maar gewoon haar oude vertrouwde kleurtje.
[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 08-08-2000 01:40]
quote:
Op 08 augustus 2000 01:39 schreef DIGGER het volgende:
Heb haar vanavond aan de foon gehad en verteld dat het kaartje er inmiddels stond. Maar Bibi en Yvonne moet ik teleurstellen, ze hebben geen fototoestel mee, maken zelf geen foto's maar staan alleen op wat foto's van andere mensen op de camping. En die krijgen jullie lekker niet te zien. puh! (zeiden Lot en ik in koor aan de foon).King Shakur moet zijn bronnen op straat nog even goed nalopen en vragen beter op te letten, een webcam hebben ze niet (en ook geen laptop btw) en Juup, Lotte haar driehoekje is al lang niet meer gekleurd, maar gewoon haar oude vertrouwde kleurtje.
Ze gaan op vakantie en nemen niet mee, een fototoestel? Wat jammer, iemand die zo fotogeniek op foto's staat, daar is het gewoon een misdaad van als ze geen fototoestel meenemen. Namens alle mannelijke fokkers, die nu de foto's van Lotte en Rosa evita in bikini mis lopen
...mooi........
Lotte?
ben je al braun genoeg?
quote:
Op 08 augustus 2000 17:07 schreef De Parasiet het volgende:
weggehaald door die lieve emotiodiertjes van fok..
quote:
Op 08 augustus 2000 17:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat had interpol te zeggen dan?
Interesante dingen
Maar blijkbaar is het normaal, dat er zomaar ineens postingen van users in het niets verdwijnen Ik zou wel eens willen weten wie dat op zijn geweten heeft
Die zien we nooit meer terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |