quote:VV is juist de plek bij uitstek om steun te vinden bij je problemen, veel mensen hebben hier alleen al door de warmte van de mensen hier een geestelijke oppepper gehad. Ik hoop dat jij dat ook krijgt.
Maar dank jullie wel allemaal voor de knuffels. En al zijn ze virtueel en al "helpen" ze niet in de letterlijke zin van het woord, het voelt wel fijn. Als ik iets heb geleerd in mijn 28-jarige leven is het dat hulp en vriendschap die uit de meest onverwachte hoeken komt, vaak het meeste goed doet.
quote:*knuffel geeft*
Op vrijdag 07 juni 2002 19:52 schreef NFA-DK het volgende:
Uhm... mooie titel.....Meen ik wel maar toch
quote:Is ie een beetje te triest??
Op vrijdag 07 juni 2002 19:52 schreef NFA-DK het volgende:
Uhm... mooie titel.....Meen ik wel maar toch
quote:mijn proefwerk is dinsdag...
Op vrijdag 07 juni 2002 19:52 schreef Barb het volgende:
Succes Hanneke!(weer een overeenkomst, ik heb woe. mijn laatste tentamen voor diploma, lekkere timing Barb)
quote:Jij kan toch nix aan die timing doen joh!
Op vrijdag 07 juni 2002 19:52 schreef Barb het volgende:
Succes Hanneke!(weer een overeenkomst, ik heb woe. mijn laatste tentamen voor diploma, lekkere timing Barb)
quote:Nee. Ik heb erover begonnen, samen hebben we er over gepraat en samen hebben we besloten dat het niet meer werkt. Er is geen ruzie, geen irritatie en zeker geen vermindering van onze liefde voor elkaar. Soms werken dingen gewoon niet zoals je graag zou willen. Dit was er simpelweg 1 van.
heeft hij het uitgemaakt? zo ja; wat voor (slap) excuus had hij?
quote:Hij is prima.
Op vrijdag 07 juni 2002 19:53 schreef Ole het volgende:[..]
Is ie een beetje te triest??
quote:Nah haalt dingen boven thats all
Op vrijdag 07 juni 2002 19:53 schreef Ole het volgende:[..]
Is ie een beetje te triest??
quote:Euh .. *kuch* ...
Op vrijdag 07 juni 2002 19:54 schreef NFA-DK het volgende:
Jij kan toch nix aan die timing doen joh!
tja... hier kan ik zelf niet (echt) over meepraten...
heb ooit eens vijf weekjes gehad met een meid die daarna weer verliefd werd op een ander, en de hele 'verkering' stelde nog eens niets voor ook...
quote:zo'n raar gevoel he...je houd van elkaar...maar je stopt ermee, en dan mag je ineens elkaar niet meer echt aanraken
Op vrijdag 07 juni 2002 19:54 schreef Barb het volgende:[..]
Nee. Ik heb erover begonnen, samen hebben we er over gepraat en samen hebben we besloten dat het niet meer werkt. Er is geen ruzie, geen irritatie en zeker geen vermindering van onze liefde voor elkaar. Soms werken dingen gewoon niet zoals je graag zou willen. Dit was er simpelweg 1 van.
[Dit bericht is gewijzigd door Hanneke1983 op 07-06-2002 19:56]
quote:OKe hoe verduidelijk ik dit.. als een relatie stuk loopt ligt het niet aan 1 van beide... het werkt dan vaak gewoon niet meer.. nah ik ben slecht in uitleggen...
Op vrijdag 07 juni 2002 19:55 schreef Barb het volgende:[..]
Euh .. *kuch* ...
quote:*mee eens is*
Op vrijdag 07 juni 2002 19:54 schreef Otherside het volgende:[..]
Ik vind hem goed hoor.
Ook al is het geen vrolijke titel, hij is wel toepasselijk.
Het kan ook niet altijd Veest zijn.
quote:
Op vrijdag 07 juni 2002 19:54 schreef Barb het volgende:[..]
Nee. Ik heb erover begonnen, samen hebben we er over gepraat en samen hebben we besloten dat het niet meer werkt. Er is geen ruzie, geen irritatie en zeker geen vermindering van onze liefde voor elkaar. Soms werken dingen gewoon niet zoals je graag zou willen. Dit was er simpelweg 1 van.
I know how much it hurts.
Heel veel sterkte Barb.
En als je een schouder nodig hebt, die staan er zat voor je klaar, hier ook.
quote:OK dan.. bedoelde eik meer te zeggen in de trant van vriendschappen... was te weinig ruimte (dus niet 'gaan' in de zin van overlijden!) zag het net te laat dat ie wat dubbel was!
Op vrijdag 07 juni 2002 19:57 schreef NFA-DK het volgende:[..]
*mee eens is*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |