quote:Dank je
Op vrijdag 07 juni 2002 02:49 schreef Quenda het volgende:
slijmbal.
P.S. Overigens goed dat jullie het topic 'Topic: Voyeur in een huis vol met dames' gesloten hebben. Mijn reputatie hing aan een zijden draadje.
quote:Topic zegt me niks, maar ik ben de afgelopen tijd dan ook druk geweest met een zwangerschap en bevalling en kleine enzo
Op vrijdag 07 juni 2002 02:57 schreef voyeur het volgende:
En jij ook bedankt (maar dan welgemeend). Ik zal iets vergelijkbaars op GVdD doen.P.S. Overigens goed dat jullie het topic 'Topic: Voyeur in een huis vol met dames' gesloten hebben. Mijn reputatie hing aan een zijden draadje.
quote:Welke gozer van de trouw ???
Op vrijdag 07 juni 2002 02:59 schreef Juul het volgende:
Die gozer van de Trouw
quote:Slap excuus
Op vrijdag 07 juni 2002 03:04 schreef Juul het volgende:
Ja, ik moest ff loggen natuurlijk...
quote:Nooit geweten dat die van de trouw was. Je gaat me niet vertellen dat hij ook dat interview met me gedaan heeft toen ?? *schaam*
en die gozer van de Trouw, Art natuurlijk!
quote:Dat was altijd al kut hoor
Je geheugen is er met de jaren niet op vooruit gegaan
Zie je, dat komt er nou van als je niet betrokken bent bij je lezers
Enneh nee, dat was hij niet volgens mij...
quote:tnx!! ik riep al dat het iets anders was, maar kwam er hier niet uit!
Op vrijdag 07 juni 2002 03:11 schreef Juul het volgende:
Enneh die Screech waar Phileine het over had uit de chat, dat was volgens mij Squeezz of zoiets...
quote:Zullen wij zo eens een dutje gaan doen voordat ons prinsesje ervoor zorgt dat we maar 2 uur slaap hebben vannacht ??
Op vrijdag 07 juni 2002 03:13 schreef Knorretje het volgende:[..]
tnx!! ik riep al dat het iets anders was, maar kwam er hier niet uit!
quote:nu al ?? laat mij nou ook eens genieten. Dit is zo ongelovelijk leuk om te "herleven". Je begint oud te worden!
Op vrijdag 07 juni 2002 03:16 schreef Danny het volgende:[..]
Zullen wij zo eens een dutje gaan doen voordat ons prinsesje ervoor zorgt dat we maar 2 uur slaap hebben vannacht ??
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 07-06-2002 03:17]
En heb oude logs zitten zoeken, helaas is mijn oudste (wel van #fok zelf) van 9 januari 2000 (tot begin februari)
quote:Die is hoofdredacteur van een gerenomeerd kunsttijdschrift.
Op vrijdag 07 juni 2002 03:06 schreef Danny het volgende:Nooit geweten dat die van de trouw was. Je gaat me niet vertellen dat hij ook dat interview met me gedaan heeft toen ?? *schaam*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |