Ik hoor van iedereen een typische vrouwenfilm maar de schrijver is Nick Hornby een van mijn favo uk schrijvers
Heeft iemand hem al gezien??
Een hele leuke film. Stukken beter te verteren dan de films die Hugh Grant normaal gesproken maakt.
quote:Connie Breukhoven?
Op vrijdag 07 juni 2002 11:11 schreef krasje het volgende:
erg geschikt om je gelifde mee naar toe te nemen
opmerkelijk/irritant: bij alle grappen waar ik om moest lachen bleef het stil in de zaal en bij alle flauwe afgezaagde cliche-grappen waar ik van moest begonnen de schaapjes te lachen....
zucht
Leuk detail: dat ventje heeft het er in de film over dat hij graag net zo zou willen zijn als Haley Joel Osment, het kereltje uit the Sixth Sense.
En toevallig wordt zijn moeder gespeeld door dezelfde mevroi die OOK de moeder van Osment speelde in Sixth Sense.
(maar nu in een COMPLEET andere mama-versie)
quote:Cool!
Op woensdag 12 juni 2002 12:52 schreef Smots het volgende:
Zelfs Smots vond 'm goed te doen.
Vooral dat kleine manneke was erg OKLeuk detail: dat ventje heeft het er in de film over dat hij graag net zo zou willen zijn als Haley Joel Osment, het kereltje uit the Sixth Sense.
En toevallig wordt zijn moeder gespeeld door dezelfde mevroi die OOK de moeder van Osment speelde in Sixth Sense.
(maar nu in een COMPLEET andere mama-versie)
Leuk detail
quote:Nee. Toni Collette.
Op woensdag 12 juni 2002 19:05 schreef Argento het volgende:
Is die mama dan Rachel Weisz?
Wel een leuke film maar geen must to see...
quote:Leuke review, maar vond de review op het laatst wat afgeraffeld.
Op zondag 09 juni 2002 23:10 schreef trebel het volgende:
Goede film!
Ik heb me in tijden niet zo vermaakt.. Niet zoveel slijmerige romantiek als zo vaak het geval is in komedies de laatste tijd..
Mochten jullie meer willen lezen.. heb net ff een review geschreven.
De film heb ik gister gezien met mijn ouders en heb me er kostelijk om vermaakt. Leuke film, leuke humor, typisch Engelse film als je het mij vraagt.
quote:hij is nu te huur
Op woensdag 18 december 2002 20:01 schreef Zapper het volgende:
weet iemand wanneer ie op DVD komt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |