Ik hoorde hem remmen dus ik kon me gelukkig voorbereiden op de impact. Toch was het een flinke knal. Hele achterkant van mijn auto licht in puin
Meneer had natuurlijk geen papieren bij zich, politie erbij gehaald, etc etc.
Dat wordt vanmiddag naar de garage en morgen voor de zekerheid naar de doktor (even naar mijn nek laten kijken).
Was ik maar in bed blijven liggen.
poep gebeurt
Owja, btw het is kut een aanrijding
quote:daar kom ik ook dagelijks langs...als ik niet zou zijn thuisgebleven vandaag dan had ik je kunnen helpen
Op dinsdag 04 juni 2002 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Moet ik vanmorgen voor mijn werk naar Eindhoven, sta ik bij het Evoluon voor een stoplicht te wachten. Knalt er zo'n klootmongool in een Renault 19 achterop me!!!
hehe nee, best broerd, maar beter hij tegen jou dan jij tegen hem
quote:Thanks!
Op dinsdag 04 juni 2002 09:40 schreef Kaalhei het volgende:
daar kom ik ook dagelijks langs...als ik niet zou zijn thuisgebleven vandaag dan had ik je kunnen helpen
Maar ik kon nog gewoon verder rijden. Wel net voor de zekerheid de wegenwacht gebeld om even naar de achteras te kijken. Ik moet immers straks nog naar Maastricht rijden.
-edit- link werkt niet optimaal-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 04-06-2002 14:46]
-edit- link werkt niet optimaal en lay-out wordt opgefokt -edit-
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 04-06-2002 14:48]
Ik ben ook een keer van achteren aangereden, gelukkig had ik toen mijn beruchte surfbus nog (VW Transporter ex PTT) en de dame die zo druk zat te bellen zat gelukkig voor mij in een Suzuki Alto-tje (nieuw). Zij total-loss ikke slechts 1 nieuwe achterdeur en een nieuwe bumper! En toch nog een paar dagen last van nek en rug gehad
kweenie waarom 't zo traag is
Ton, edit a.u.b. je eerste post, want deze pagina laad nu helemaal niet meer in. En de reden dat ie die plaatjes niet inlaad is omdat je geregistreerd moet zijn op dat forum om erop te kunnen kijken
quote:
Opel Forum / Gsi Club Holland Forum
You are not logged in
Register | Login | Stats Back to Opel Forum
You must be registered to view these boards. Register OR Login
[Dit bericht is gewijzigd door 4]-[ Highlander op 04-06-2002 10:05]
quote:Dus...
Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen.
Modje, does mijn post met plaatjes leegmaken
Bedankt.
quote:Ik heb om 16:50 een afspraak bij de doktor om het even te laten nakijken. Dat is ook het eerste waar ik aan dacht, auto boeit niet.
Op dinsdag 04 juni 2002 09:59 schreef T_R_I_P het volgende:
Echt balen man, ik hoop dat je geen last krijgt van je nek of rug!
quote:snie! ze staan op me pc thuis, maar iemand is gta3 van me ftp af aan 't plukken...
En de reden dat ie die plaatjes niet inlaad is omdat je geregistreerd moet zijn op dat forum om erop te kunnen kijken
quote:Auto is inderdaad jammer! Maar wat heb je aan een auto als je er niet in mag rijden omdat je rug of nek in de kreukels ligt?
Op dinsdag 04 juni 2002 10:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik heb om 16:50 een afspraak bij de doktor om het even te laten nakijken. Dat is ook het eerste waar ik aan dacht, auto boeit niet.
Maw verstandig dat je vandaag gelijk ff gaat, waarschijnlijk is het niks maar better safe then sorry!
Die man wees me erop dat de rechterachterflank ook helemaal verwrongen is.
Laat iig WEL even naar je nek en hoofd kijken, die lopen meestal de meeste onopgemerkte schade op.
Zo'n auto is bijzaak
Doetochgoftedommeeensvoorzichtig
quote:Dem, dat zal een leuke kostenpot worden voor de veroorzaker. Ik werd een tijdje geleden ook van achteren aangereden door een kloothommel die zat te bumperkleven en op mij knalde toen ik moest remmen voor een mongool die even besloot voorrang te nemen en vervolgens midden op de weg stil te gaan staan. Aan de buitenkant zag ik helemaal geen schade aan mijn auto, maar toen we hem naar het reparatiebedrijf brachten bleek dat er €600 schade was.
Op dinsdag 04 juni 2002 14:03 schreef Strolie75 het volgende:
Even foto gemaakt.
quote:oh, dat 'licht in puin' moet ik dus letterlijk opvatten.
Even foto gemaakt.
niet gebaseerd op feiten
quote:Mwhaa, nieuw bumpertje en nieuwe achterklep, dat valt nogal mee hoor
Even foto gemaakt.
-edit- ff gekeken:"
Bumpertje: 92,60 euro
Binnenbalk van bumper(mocht ie ook scheef zijn): 13,20 euro
Achterklep: 263,40 euro
Totaal: 396.20 (exclusief spuiten en montage)
Als je zelf een beetje handig bent en die bumper en klep zelf monteert ben je voor minder dan 1000 piek klaar
Kun je van de rest van het verzekeringsgeld iets anders doen
quote:Kijk, en door dit soort personen is mijn verzekeringspremie dus zo hoog!
Op dinsdag 04 juni 2002 16:01 schreef vosss het volgende:[..]
Mwhaa, nieuw bumpertje en nieuwe achterklep, dat valt nogal mee hoor
-edit- ff gekeken:"
Bumpertje: 92,60 euro
Binnenbalk van bumper(mocht ie ook scheef zijn): 13,20 euro
Achterklep: 263,40 euroTotaal: 396.20 (exclusief spuiten en montage)
Als je zelf een beetje handig bent en die bumper en klep zelf monteert ben je voor minder dan 1000 piek klaar
Kun je van de rest van het verzekeringsgeld iets anders doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |