abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 juni 2002 @ 20:00:56 #1
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4433399
Wegens groot suc6 hier het vervolg!
The truth was in here.
  maandag 3 juni 2002 @ 20:05:32 #2
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4433478
Oja. Ik zei dat voor mij gameplay veel belangrijker was dan graphics.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  maandag 3 juni 2002 @ 20:07:37 #3
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_4433516
ps2 voor mij iig..
  maandag 3 juni 2002 @ 20:16:56 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_4433685
mijn eigen computertje..
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_4433768
De Gamecube en PS2 zijn kut
  maandag 3 juni 2002 @ 20:21:05 #6
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4433782
Oh ja. Ik heb ze, en de XBox is de beste.
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  maandag 3 juni 2002 @ 20:26:39 #7
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_4433888
Ik moet zeggen dat de xbox superieur is aan de PS2 qua hardware. Als de PSX de eerste generatie is en PS2 de tweede, dan is xbox/gamecube een derde generatie.

En het argument dat de PS2 meer games heeft gaat natuurlijk niet op omdat hij al veeeel langer uit is.

Persoonlijk denk ik dat geen van de 3 'uit zal sterfen' zoals de dreamcast, daarvoor is de aanhang en de steun vanuit de industrie voor alle drie gewoon te groot.

Persoonlijk ben ik erug gecharmeerd van de xbox, 8 GB HD voor al je save games, reatime DD 5.1 , 100 Mb ethernet voor online gamen heerlijke spellen en nog meer op komst.

Gamecube is ook een top machinetje, mist wel het een en ander, maar is dan ook goedkoper dan de andere twee. Bovendien komen daar weer de typische Nintendo spellen op, die een groot publiek hebben, waar ik niet toe behoor btw.

PS2, heeft veel goeie spellen, en nog zeker genoeg potentie voor leuke spellen. Maar ze moeten het wel hebben van een aantal exclusieve titel. Vallen deze weg, dan is de keuze voor de xbox/gamecube snel gemaakt.

Mijn voorkeur gaat dan ook zeker uit naar de XBOX.

God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
  maandag 3 juni 2002 @ 20:35:08 #8
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_4434057
Gamecube & ps2, xbox ook een mooi apparaatje alleen het is zo ziek om ze alledrie te hebben
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  maandag 3 juni 2002 @ 20:41:58 #9
8372 Bastard
Persona non grata
pi_4434194
quote:
Op maandag 03 juni 2002 20:21 schreef Vibromass het volgende:
Oh ja. Ik heb ze, en de XBox is de beste.
Nee hoor
The truth was in here.
pi_4434288
Ik heb een Xbox met Amped, International Superstar Soccer 2 en Dead or Alive 3

En een PS2 met Gran Turismo 3, Pro Evolution Soccer en SSX Tricky.

Ik moet zeggen dat de Xbox duidelijk veel meer power heeft. Vergelijk een game zoals Tekken maar eens met Dead or Alive 3. Op dit gebied wint de Xbox duidelijk.

Echter, als je kijkt naar de games van de Xbox vind ik dit op het moment nogal tegenvallen. Halo vond ik niks aan, Amped valt zwaar tegen en ISS2 heb ik 2x gespeeld en nu al spijt van dat ik 'm heb gekocht. Deze game is gewoon niet te vergelijken met PES op PS2, die is zooooooveel beter. Misschien dat het met PES2 op de Xbox wel goed komt...?

Voorlopig hou ik het er op dat de Xbox nog te weinig goede games heeft om de strijd aan te kunnen gaan.

PS Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik meer voor Arcade games ga dan voor games die lang duren. Ik heb weinig tijd om te gamen, wil dus lekker af en toe een potje tegen vrienden kunnen gamen ... and that's it

pi_4434372
XBOX

Ben nogal verslaafd aan Halo :p

En daarbij is ie toch het krachtigst met de beste games in het vooruitzicht ( Metal Gear Solid X , GP4 ).

[url=http://www.bernhardklinkers.tk]Bernhardklinkers[/url]
  maandag 3 juni 2002 @ 21:05:58 #12
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_4434615
quote:
Op maandag 03 juni 2002 20:46 schreef MOBILERINGTONEZ.
PES2 op de Xbox
Komt ie ook op de xbox dan?
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 3 juni 2002 @ 23:03:32 #13
28156 qbus
Walk of fame.
pi_4436764
quote:
Op maandag 03 juni 2002 20:46 schreef MobileRingtonez het volgende:
Ik heb een Xbox met Amped, International Superstar Soccer 2 en Dead or Alive 3

En een PS2 met Gran Turismo 3, Pro Evolution Soccer en SSX Tricky.

Ik moet zeggen dat de Xbox duidelijk veel meer power heeft. Vergelijk een game zoals Tekken maar eens met Dead or Alive 3. Op dit gebied wint de Xbox duidelijk.

Echter, als je kijkt naar de games van de Xbox vind ik dit op het moment nogal tegenvallen. Halo vond ik niks aan, Amped valt zwaar tegen en ISS2 heb ik 2x gespeeld en nu al spijt van dat ik 'm heb gekocht. Deze game is gewoon niet te vergelijken met PES op PS2, die is zooooooveel beter. Misschien dat het met PES2 op de Xbox wel goed komt...?

Voorlopig hou ik het er op dat de Xbox nog te weinig goede games heeft om de strijd aan te kunnen gaan.

PS Dit komt waarschijnlijk ook omdat ik meer voor Arcade games ga dan voor games die lang duren. Ik heb weinig tijd om te gamen, wil dus lekker af en toe een potje tegen vrienden kunnen gamen ... and that's it

Het is nogal persoonlijk welke console jou het meest trekt. Ik denk dat je juist bij de Xbox (zeker in de toekomst) aan het goede adres bent wat betreft chille games om ff lekker snel te spelen. Bij de PS2 is dit ook het geval maar (eerlijk is eerlijk) de gameplay is momenteel gewoon beter als bij de Xbox door de jarenlange ervaring van Sony en co. Echter: De Xbox overtroeft binnen een half jaartje ook dit punt ruimschoots door met toptitels op de markt te komen die door bedrijven als Tecmo,EA en Sega gemaakt zijn.Kan me trouwens herinneren dat er ook nogal wat schortte aan de 1e generatie PS2 spellen.

Xbox= the future .

dinsdag 4 juni 2002 @ 00:00:22 #14
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_4437836
quote:
Het is nogal persoonlijk welke console jou het meest trekt. Ik denk dat je juist bij de Xbox (zeker in de toekomst) aan het goede adres bent wat betreft chille games om ff lekker snel te spelen.
De aantrekkelijke xbox games zullen waarschijnlijk sterke pc titels zijn als Operation flashpoint, splinter cell en gp4. Voor chille games om ff lekker te spelen (arcadegames) ben je denk ik beter bij nintendo af:

Namco Limited, Sega Corporation and Nintendo Co., Ltd. today announced they have joined forces to develop a 3D computer graphics board for next-generation arcade game system applying the architecture of Nintendo's all-new home video game console, Nintendo GameCube(TM).

Dubbed "TRIFORCE," the system board of Next Generation Arcade Game is designed to improve graphics performance and enhance overall arcade game play. Through their alliance, Namco and Sega will seek to expand the arcade game market, create a cost-effective environment for arcade game developers and establish a wholly new fun-game system to bridge the home and game arcade entertainment experience. A prototype will be shown at the AOU 2002 Amusement Expo in Makuhari, Japan on February 22nd.

Here is a translation of the Japanese press release:

Namco Limited, Sega Corporation and Nintendo Co. Ltd. have reached an agreement to jointly develop the 3D computer graphic board for next-generation arcade machines applying the architecture of the home video game console Nintendo GameCube (Triforce board).

In September 2001, Namco Ltd. And Sega Corp. entered into an agreement to develop an amusement-based business. The companies agreed to collaborate on the development of a 3D computer graphics board for next-generation arcade machines. With Nintendo's involvement, it assures this plan to be put into definite shape.

The goals of this agreement are: to expand arcade video game market; to create a cost-effective environment for arcade video game development; and to establish a totally new game system that will bridge game play between the home and amusement facilities.

Triforce, the mother board for next generation arcade machines, will be developed jointly by Namco Ltd., Sega Corp. and Nintendo. It utilizes the applied architecture of the Nintendo GameCube. With the high computer graphics performance of Nintendo GameCube, software developers will have a very cost effective development environment. In addition, the technology is user friendly and allows not only end users but also amusement facility operators to enjoy the advantages of the product. As a result, the companies expect to see more arcade software developed and increased investment efficiencies.

With the Triforce board acting as a hub of business, Namco Ltd., Sega Corp. and Nintendo are aiming at synergy to take effect in the field of parties' technology and business know-how. Also, by the vitalization of both amusement and consumer video game markets, we propose new game play that nobody has experienced before.

So far, the technical collaboration has been making good progress in terms of hardware design and the creation of software development environment under this agreement. We are planning to show a prototype with video output capability at upcoming AOU 2002 - Amusement Expo held at Makuhari Messe on February 22.

[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 04-06-2002 00:07]

Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:08:23 #15
28156 qbus
Walk of fame.
pi_4437939
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:00 schreef HAL9000S het volgende:

De aantrekkelijke xbox games zullen waarschijnlijk sterke pc titels zijn als Operation flashpoint, splinter cell en gp4. Voor chille games om ff lekker te spelen (arcadegames) ben je denk ik beter bij nintendo af:

Hmmmm......
Hoogst opmerkelijk dat er nou niet bepaald veel chill-titels beschikbaar waren bij de introductie van de cube.De enige keuzes zijn tot nog toe: Tony hawk,waverace en Crazy taxi.Die laatste bracht overigens totaal niks nieuws in vergelijking met het gedateerde dreamcast-exemplaar. Daarbij zijn de graphics van Waverace ronduit slecht te noemen als je kijkt naar wat de Cube aankan. De cube is gewoon wat meer van de platform/tactiek spellen

Dan de XboX: DOA3,Amped,pch-racing en nog vele, vele andere chill-titels.

dinsdag 4 juni 2002 @ 00:15:14 #16
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_4438021
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:08 schreef qbus het volgende:

[..]

Hmmmm......
Hoogst opmerkelijk dat er nou niet bepaald veel chill-titels beschikbaar waren bij de introductie van de cube.De enige keuzes zijn tot nog toe: Tony hawk,waverace en Crazy taxi.Die laatste bracht overigens totaal niks nieuws in vergelijking met het gedateerde dreamcast-exemplaar. Daarbij zijn de graphics van Waverace ronduit slecht te noemen als je kijkt naar wat de Cube aankan. De cube is gewoon wat meer van de platform/tactiek spellen

Dan de XboX: DOA3,Amped,pch-racing en nog vele, vele andere chill-titels.

Super MOnkey Ball was relaxed, Tony Hawk was een poort, net zoals op de Xbox en Crazy Taxi is gewoon kut. En bij de Xbox was Ampted geen toptitel, DOA 3 ziet er geweldig uit, maar heeft niet echt een diepgaande gameplay (speel liever Virtua Fighter 4) verder Max Paine die ook al wat ouder is, maar ook kutspellen zoals abe's oddysey en dat Legacy of kain spel (kan nu ff niet op de naam komen). Maar dat zie je bij iedere consule je hebt slechte en goede titels, en ik vind het sowiezo onzin om een consule op zijn launchtitels te beoordelen. Mijn bovengaande reactie was gericht op de bewering dat de Xbox de toekomst voor arcadegames was, terwijl Nintendo het vooral daarvan moet hebben, je bent het toch met me eens dat de Xbox meer PC related titels zal krijgen...
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:26:38 #17
28156 qbus
Walk of fame.
pi_4438150
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:15 schreef HAL9000S het volgende:

En bij de Xbox was Ampted geen toptitel,

Dat zei ik toch ook niet . Het is alleen wel een typisch Launche-spel.
quote:
DOA 3 ziet er geweldig uit, maar heeft niet echt een diepgaande gameplay
Dat ben ik niet met je eens: Doa bied als je het wat langer speelt uitgebreide mogelijkheden en een zeer hoge speelbaarheidsgraad waar bijvoorbeeld een tekken zich beperkt tot button-bashing.
quote:
Maar dat zie je bij iedere consule je hebt slechte en goede titels,
Absoluut!.
quote:
en ik vind het sowiezo onzin om een consule op zijn launchtitels te beoordelen. Mijn bovengaande reactie was gericht op de bewering dat de Xbox de toekomst voor arcadegames was,
Wie heeft het over arcade-titels
Een chill-spel hoeft dus ab-so-luut niet per-se een arcadespel te zijn. Daarbij: de titels van Nintendo die ooit in de arcade hebben gestaan zijn op 2 handen te tellen. Dat Nintendo bezig is met zo"n triforce-board zegt niks over hun arcade-kwaliteiten in de toekomst.
quote:
terwijl Nintendo het vooral daarvan moet hebben, je bent het toch met me eens dat de Xbox meer PC related titels zal krijgen...
Nee dat ben ik niet. De Xbox combineert de grafische kracht en snelheid van een PC met de verfijning en playability van een console. Het feit dat Sega een van de grotere jongens achter de Xbox-titels is zegt wat dat betreft genoeg.

[Dit bericht is gewijzigd door qbus op 04-06-2002 00:30]

dinsdag 4 juni 2002 @ 00:26:47 #18
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_4438153
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:15 schreef HAL9000S het volgende:

[..]
maar ook kutspellen zoals abe's oddysey

Hey! Munch's Oddysee is een erg lachen spel, dude. Speelt prima en lekker grimmige humor
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
pi_4438192
quote:
Op maandag 03 juni 2002 23:03 schreef qbus het volgende:

[..]

Xbox= the future .

X-box= the future? Denk jij dat alleen de x-box de ultieme ervaring is?Think again.Ik blijf dit lauwe opmerkingen vinden,kan me niet schelen wat je ervan vind.Sommige zeggen dat ze de x-box(x-box fanboys)de beste vinden.Wat is zijn dit voor opmerkingen dan?!Dat kan je pas na jaren weten als dat ding geen games produceert.Een beste console zal NOOIT bestaan.Alleen hele goede.
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_4438211
quote:
Op maandag 03 juni 2002 20:50 schreef Angel_Fire het volgende:

En daarbij is ie toch het krachtigst met de beste games in het vooruitzicht ( Metal Gear Solid X , GP4 ).

Niet om je droompjes nu meteen de grond in te boren maar na de schokkerige GFX van EAsports F12001 en F12002 op de Box zou ik niet bepaald mijn geld zetten op high-speed race games voor de Xbox.

Ik durf de weddenschap wel aan dat ook GP4 aan flinke framerate-trubbels gaat lijden. Hij heeft gewoon te traag geheugen voor de GF3 die erin zit. Niet geschikt voor fill-rate intensieve high-speed games van het pretentieuze next-gen niveau zoals GP4 en andere moderne race-games dat willen laten zien. Project Gotham heeft er ook al sporadisch last van en die beweegt zich nou ook niet bepaald voort op een flitsende race impressiesnelheid.

De Xbox is wel uitermate geschikt voor normale sport, vecht en allerlei andere genres van spellen vind ik. Maar dat hebben die andere 2 merken ook.

"When the last tree is cut, the last river poisoned, and the last fish dead, we will discover that we can't eat money."
pi_4438238
Metal Gear X....Mgs2 kraken ze af en zodra die op de box komt vinden ze het opeens tof...blijft triest.

[Dit bericht is gewijzigd door Ker_Plunk op 04-06-2002 00:38]

α & Ω
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:38:00 #22
28156 qbus
Walk of fame.
pi_4438241
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:32 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

X-box= the future? Denk jij dat alleen de x-box de ultieme ervaring is?Think again.Ik blijf dit lauwe opmerkingen vinden,kan me niet schelen wat je ervan vind.Sommige zeggen dat ze de x-box(x-box fanboys)de beste vinden.Wat is zijn dit voor opmerkingen dan?!Dat kan je pas na jaren weten als dat ding geen games produceert.Een beste console zal NOOIT bestaan.Alleen hele goede.

Tis ook meer een persoonlijke inschatting hoor.

Microsoft is nou eenmaal een van de machtigste bedrijven ter wereld die als het op diepe zakken aankomt kan knokken als een tijger. Aangezien dit product het meest geavanceerde is dat momenteel verkrijgbaar is,de grootste en beste developpers zijn aangetrokken en de programmering een pease of cake is, zal de Xbox over een paar jaar zijn wat de Playstation nu is.

dinsdag 4 juni 2002 @ 00:41:42 #23
28156 qbus
Walk of fame.
pi_4438273
Leuk voorbeeldje van bovenstaande is trouwens netscape,dat totaal van de markt is verdrongen door I-explorer.
pi_4438313
Geavanceerder betekent niet beter,leer dat maar eens een keer.Microsoft beslist niet of de box goed verkoopt,dat doet de consument nog altijd.Denk niet dat er geen goede developers alleen op box produceren,veel is multi-platform.Sony&Nintendo hebben nou eenmaal goede namen,iets waar M$ heel wat moet aan doen.X-Box zoals Playstation?Waar baseer jij dat op?Toekomst is onzeker en niet te voorspellen door M$.Al hebben ze $100.000 miljard,al wordt er niks verkocht is het over.Sony & Nintendo zijn simpelweg niet meer weg te denken uit de console wereld en dat zal ook nooit gebeuren,daar hebben ze te veel voor opgebouwd(vooral Nintendo).
α & Ω
  dinsdag 4 juni 2002 @ 00:51:51 #25
28156 qbus
Walk of fame.
pi_4438370
quote:
Op dinsdag 04 juni 2002 00:45 schreef Ker_Plunk het volgende:
Geavanceerder betekent niet beter,leer dat maar eens een keer.Microsoft beslist niet of de box goed verkoopt,dat doet de consument nog altijd.
Absoluut!
quote:
Denk niet dat er geen goede developers alleen op box produceren,veel is multi-platform.Sony&Nintendo hebben nou eenmaal goede namen,iets waar M$ heel wat moet aan doen.X-Box zoals Playstation?Waar baseer jij dat op?Toekomst is onzeker en niet te voorspellen door M$.Al hebben ze $100.000 miljard,al wordt er niks verkocht is het over.
Dan heb ik nieuws voor je: De verkopen van de Xbox schieten op steeds meer plaatsen in de wereld als paddestoelen de lucht in omdat mensen toch graag geavanceerdere shit met meer mogelijkheden kiezen dan een gedateerd systeem.
Daarbij brengen Sony en nintendo natuurlijk ook gewoon goede titels uit.
quote:
Sony & Nintendo zijn simpelweg niet meer weg te denken uit de console wereld en dat zal ook nooit gebeuren,daar hebben ze te veel voor opgebouwd(vooral Nintendo).
Dat dacht men een paar jaar terug ook met Sega,ooit marktleider op het gebied van Consoles. We weten allemaal hoe het met de Dreamcast is afgelopen. Zoiets zal Microsoft niet gebeuren omdat ze daar gewoon TE groot voor zijn,ze kunnen het zich niet veroorloven een product te laten floppen en zullen knokken tot ze marktleider zijn. Tig voorbeelden bekend waaronder Hotmail en eerder genoemde I-explorer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')