Zijn er nog dingen, faciliteiten of artikelen die in Salou extra duur of goedkoop zijn die ik beter van huis mee kan nemen en dingen die ik echt niet moet vergeten
quote:ik link heen en weer omdat jij zo'n onduld bent
Op zaterdag 01 juni 2002 23:33 schreef krn176 het volgende:
ja je linkt naar m'n oude bericht dis de goeie dacht ik?
Salou is 5 dingen
1) jong nederlands geil grut
2) zon
3) zee
4) snoopy's
5) Casa di Terror ofsow...
niet duurder dan hier....kraanwater is niet drinkbaar, zee warm als pis...... guerdia civile doet nog wel eens een razia.....
Gewoon eén grote BreEzAaH party....net waar jij aan toe bent.....ga nou maar gewoon...de eerste keer met vrienden is toch de beste vakantie van je leven.,......waar je ook zit....of nee de 2e is nog beter
quote:Dit zou mijn topic kunnen zijn
Op zaterdag 01 juni 2002 23:20 schreef krn176 het volgende:
Ik ga dus over 4 weken op vakantie naar Salou met 4 vrienden voor het eerst zonder ouders en we gaan voor 10 dagen en ik vroeg me af hoeveel geld ik ongeveer mee moet nemen naar Salou. Wil wel leuk kunnen uitgaan en veel bier kunnen drinken maar was niet van plan me overdreven te laten gaan ofzo maar vroeg me af of er entree dient te worden betaald voor café's, hoeveel de entree is voor discotheken en hoeveel ik dan gemiddeld kwijt ben voor een drankje.... misschien dat mensen die daar zijn geweest enkele goeie en bekende discotheken weten te noemen waar ze zijn geweest en wat de prijzen daarvan zijn en misschien eventueel een website ervan hebben zodat ik alvast kan kijken wat goeie discotheken zijn....
Ook waren we van plan gewoon veel in de supermarkten te kopen ik hoop dat de prijzen ook een beetje normaal zijn daar dus het zelfde als Dirkson Nederland qua prijzen ongeveer.
Zijn er nog dingen, faciliteiten of artikelen die in Salou extra duur of goedkoop zijn die ik beter van huis mee kan nemen en dingen die ik echt niet moet vergeten
Tis er niet duurder dan in Nederland, behalve in sommige discotheken (pilsje 8 gulden ofzo). Maar voor de rest allemaal heel normaal
Voor café's hoef je dus geen entree te betalen maar discotheken wel. Eigenlijk kun je het gewoon vergelijken met hier allemaal. Je kunt veel zuipen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |