en je wordt kots misselijk van hem?
quote:aangeven dat je dus echt kots misselijk van hem wordt, hem duidelijk maken waar het op staat. Of eens waar die vriendin bij staat vragen daarover en kijken wat hij zegt, misschien krijgt hij wel een knal rood hoofd en weet zij waarschijnlijk ook gelijk waar het om gaat!
Op zaterdag 01 juni 2002 22:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
wat moet je doen als een jongen verliefd op je is, en jij hem afstoot omdat je hem niet mag. en hij zegt allerlei dingen tegen een vriendin van je zodat hij haar kan overtuigen dat je liegt en hem kwetst met weet ik wat?
en die vriendin gelooft hem?en je wordt kots misselijk van hem?
En als zij hem geloofd, nou dan is het jou vriendin niet, want als ze zo'n zielige verhaaltjes gelooft....
iig duidelijk maken dat je niet liegt en zeggen waar het op staat!
Succes
vraag je af of het wel een goede vriendin is al ze hem eerder geloofd dan jou
hij prbeert me een schuldgevoel aan te praten met zijn smsjes omdat ik niet met hem wil praten
quote:Die 2 een keer de waarheid vertellen en als ze daar niet aan willen, dan zijn het geen vrienden. Het zou raar zijn als je vriendin jou niet gelooft en hem wel.
Op zaterdag 01 juni 2002 22:59 schreef Hanneke1983 het volgende:
plz reageer nog even......
ik blijk die vriendin van me niet helemaal over te kunnen halen dat hij uit zijn nek lult
ik heb hem niks gedaan, alleen maar geprobeert te negeren omdat hij te klef wordt
hij doet net alsof ik hem gruwelijk kwets! ik zou niet weten waarmee!!
quote:Duidelijk niet op ingaan, en wat die net na jou "pleaze nog een keer reacteis..." zei, Klap verkopen met de vlakke hand kan heel goed werken!! Maaruh ja je moet zeker niet op die smsjes in gaan! Hij is gewoon zielig en ik zou zeggen beschouw hem zo en als je vriendin dat vind schrijf je haar af als vriendin want aan zo iemand heb je niks! Stel haar voor de feiten, laat haar die smsjes lezen ofzo!
Op zaterdag 01 juni 2002 22:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
die vriendin zegt dat ze het onfatsoenlijk vind dat ik "zo met mensen omga", terwijl ik niks verkeerds doe! (hij vertelt haar dus dingen die ik zogenaamd doe om hem te kwetsen)hij prbeert me een schuldgevoel aan te praten met zijn smsjes omdat ik niet met hem wil praten
Succes
[edit] ik zei voor mij, maar ja er waren inmiddels al 3 andere voor me geweest, dus klopte niet.
[Dit bericht is gewijzigd door PizzaGuy op 01-06-2002 23:04]
Een glas water in zn gezicht smijten in een volle kroeg...
Dan voelt-ie zich behoorlijk voor lul staan, en ik kan het weten want dit heeft een meisje ook een keer bij mij geflikt (was mn eigen schuld overigens..)
quote:Euhm, dat was een serieuze reactie. Als jij die vriendin niet kan overtuigen, so be it. Dat is haar en zijn probleem.
Op zaterdag 01 juni 2002 23:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik bedoel dus echte serieuze reacties...ik blijk die vriendin van me niet helemaal over te kunnen halen dat hij uit zijn nek lult
ik heb hem niks gedaan, alleen maar geprobeert te negeren omdat hij te klef wordt
hij doet net alsof ik hem gruwelijk kwets! ik zou niet weten waarmee!!
quote:dat is het em nou juist, zijn smsjes gooi ik altijd meteen weg. waarom? ten 1e omdat ik geen sms van hem in mijn gsm wil hebben (ik walg van hem) en ten 2e omdat er niet zoveel smsjes in mijn gsm kunnen, dus mijn inbox moet schoon blijven als anderen me willen smssen...
Op zaterdag 01 juni 2002 23:02 schreef PizzaGuy het volgende:[..]
laat haar die smsjes lezen ofzo!
quote:sommige mannen/jongens willen zoiets niet 1 2 3 geloven. (ik ben helaas ook zo geweest toen ik nog jong *ahum* en onbevangen was maar gelukkig leer je in het leven)
Op zaterdag 01 juni 2002 23:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
dus NOG duidelijker aan hem laten merken dat ik niks meer met hem te maken wil hebben? Pff,blijf aan de gang zo...
gewoon keihard blijven zeggen, vermoeiend maar het werkt het snelst.
quote:hij is bijna 29!!
Op zaterdag 01 juni 2002 23:12 schreef ArTiC het volgende:[..]
sommige mannen/jongens willen zoiets niet 1 2 3 geloven. (ik ben helaas ook zo geweest toen ik nog jong *ahum* en onbevangen was maar gelukkig leer je in het leven)
quote:sterkte...
Op zaterdag 01 juni 2002 23:13 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
hij is bijna 29!!
oh my god
quote:Zeg dan gewoon dat ie te oud voor je is?
Op zaterdag 01 juni 2002 23:13 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
hij is bijna 29!!
quote:al zo vaak gezegt......
Op zaterdag 01 juni 2002 23:16 schreef StrayDog het volgende:[..]
Zeg dan gewoon dat ie te oud voor je is?
quote:Gewoon zeggen dat je nix met hem wilt.. PUNT.. das toch duidelijk zat???
Op zaterdag 01 juni 2002 23:16 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
al zo vaak gezegt......
quote:ook al zo vaak (letterlijk zelfs) gezegt...
Op zaterdag 01 juni 2002 23:17 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Gewoon zeggen dat je nix met hem wilt.. PUNT.. das toch duidelijk zat???
quote:Gewoon grof worden dan: Hej hallow! Ik heb je nu al 100x gezegd dat ik nix met je wil.. wanneer dringt het dan door? NOOIT? IK WIL JE NIET , PUNT UIT!
Op zaterdag 01 juni 2002 23:19 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ook al zo vaak (letterlijk zelfs) gezegt...
Klinkt enorm hard, maar moet af en toe...
quote:Ja, dan hebben we inderdaad met een triest geval te maken.
Op zaterdag 01 juni 2002 23:19 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ook al zo vaak (letterlijk zelfs) gezegt...
En dat werkt, zeker weten.
quote:en het erge is dat ie zegt: "wij krijgen wel wat met elkaar,let maar op"(niet zo letterlijk,maar hij zegt het wel)
Op zaterdag 01 juni 2002 23:20 schreef NFA-DK het volgende:[..]
Gewoon grof worden dan: Hej hallow! Ik heb je nu al 100x gezegd dat ik nix met je wil.. wanneer dringt het dan door? NOOIT? IK WIL JE NIET , PUNT UIT!
Klinkt enorm hard, maar moet af en toe...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |