abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4411106
wat moet je doen als een jongen verliefd op je is, en jij hem afstoot omdat je hem niet mag. en hij zegt allerlei dingen tegen een vriendin van je zodat hij haar kan overtuigen dat je liegt en hem kwetst met weet ik wat?
en die vriendin gelooft hem?

en je wordt kots misselijk van hem?

zaterdag 1 juni 2002 @ 22:50:14 #2
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4411132
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 22:47 schreef Hanneke1983 het volgende:
wat moet je doen als een jongen verliefd op je is, en jij hem afstoot omdat je hem niet mag. en hij zegt allerlei dingen tegen een vriendin van je zodat hij haar kan overtuigen dat je liegt en hem kwetst met weet ik wat?
en die vriendin gelooft hem?

en je wordt kots misselijk van hem?

aangeven dat je dus echt kots misselijk van hem wordt, hem duidelijk maken waar het op staat. Of eens waar die vriendin bij staat vragen daarover en kijken wat hij zegt, misschien krijgt hij wel een knal rood hoofd en weet zij waarschijnlijk ook gelijk waar het om gaat!

En als zij hem geloofd, nou dan is het jou vriendin niet, want als ze zo'n zielige verhaaltjes gelooft....

iig duidelijk maken dat je niet liegt en zeggen waar het op staat!

Succes

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4411142
Die vriendin en die jongen het lekker zelf uit laten zoeken en verdergaan met je leven? Je vriendin komt toch wel achter de waarheid wat betreft zijn verhalen.

vraag je af of het wel een goede vriendin is al ze hem eerder geloofd dan jou

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_4411168
die vriendin zegt dat ze het onfatsoenlijk vind dat ik "zo met mensen omga", terwijl ik niks verkeerds doe! (hij vertelt haar dus dingen die ik zogenaamd doe om hem te kwetsen)

hij prbeert me een schuldgevoel aan te praten met zijn smsjes omdat ik niet met hem wil praten

pi_4411221
plz reageer nog even......
pi_4411227
Sla hem gewoon keihard op zn bek waar zn vrienden bijstaan.
Heb je nooit meer last van m
pi_4411235
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 22:59 schreef Hanneke1983 het volgende:
plz reageer nog even......
Die 2 een keer de waarheid vertellen en als ze daar niet aan willen, dan zijn het geen vrienden. Het zou raar zijn als je vriendin jou niet gelooft en hem wel.
pi_4411250
ik bedoel dus echte serieuze reacties...

ik blijk die vriendin van me niet helemaal over te kunnen halen dat hij uit zijn nek lult

ik heb hem niks gedaan, alleen maar geprobeert te negeren omdat hij te klef wordt

hij doet net alsof ik hem gruwelijk kwets! ik zou niet weten waarmee!!

zaterdag 1 juni 2002 @ 23:02:07 #9
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4411253
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 22:54 schreef Hanneke1983 het volgende:
die vriendin zegt dat ze het onfatsoenlijk vind dat ik "zo met mensen omga", terwijl ik niks verkeerds doe! (hij vertelt haar dus dingen die ik zogenaamd doe om hem te kwetsen)

hij prbeert me een schuldgevoel aan te praten met zijn smsjes omdat ik niet met hem wil praten

Duidelijk niet op ingaan, en wat die net na jou "pleaze nog een keer reacteis..." zei, Klap verkopen met de vlakke hand kan heel goed werken!! Maaruh ja je moet zeker niet op die smsjes in gaan! Hij is gewoon zielig en ik zou zeggen beschouw hem zo en als je vriendin dat vind schrijf je haar af als vriendin want aan zo iemand heb je niks! Stel haar voor de feiten, laat haar die smsjes lezen ofzo!

Succes

[edit] ik zei voor mij, maar ja er waren inmiddels al 3 andere voor me geweest, dus klopte niet.

[Dit bericht is gewijzigd door PizzaGuy op 01-06-2002 23:04]

Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
pi_4411258
Maar iets serieuzer misschien:

Een glas water in zn gezicht smijten in een volle kroeg...
Dan voelt-ie zich behoorlijk voor lul staan, en ik kan het weten want dit heeft een meisje ook een keer bij mij geflikt (was mn eigen schuld overigens..)

pi_4411279
Die jongen is dus gewoon zielig en kansloos, nou als je dat nou gewoon recht in zijn gezicht zegt moet hij het wel begrijpen. (Tenminste zo werkt het bij mij goed )
pi_4411292
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:01 schreef Hanneke1983 het volgende:
ik bedoel dus echte serieuze reacties...

ik blijk die vriendin van me niet helemaal over te kunnen halen dat hij uit zijn nek lult

ik heb hem niks gedaan, alleen maar geprobeert te negeren omdat hij te klef wordt

hij doet net alsof ik hem gruwelijk kwets! ik zou niet weten waarmee!!

Euhm, dat was een serieuze reactie. Als jij die vriendin niet kan overtuigen, so be it. Dat is haar en zijn probleem.
pi_4411297
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:02 schreef PizzaGuy het volgende:

[..]

laat haar die smsjes lezen ofzo!

dat is het em nou juist, zijn smsjes gooi ik altijd meteen weg. waarom? ten 1e omdat ik geen sms van hem in mijn gsm wil hebben (ik walg van hem) en ten 2e omdat er niet zoveel smsjes in mijn gsm kunnen, dus mijn inbox moet schoon blijven als anderen me willen smssen...
pi_4411315
dus NOG duidelijker aan hem laten merken dat ik niks meer met hem te maken wil hebben? Pff,blijf aan de gang zo...
pi_4411396
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:06 schreef Hanneke1983 het volgende:
dus NOG duidelijker aan hem laten merken dat ik niks meer met hem te maken wil hebben? Pff,blijf aan de gang zo...
sommige mannen/jongens willen zoiets niet 1 2 3 geloven. (ik ben helaas ook zo geweest toen ik nog jong *ahum* en onbevangen was maar gelukkig leer je in het leven)

gewoon keihard blijven zeggen, vermoeiend maar het werkt het snelst.

pi_4411406
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:12 schreef ArTiC het volgende:

[..]

sommige mannen/jongens willen zoiets niet 1 2 3 geloven. (ik ben helaas ook zo geweest toen ik nog jong *ahum* en onbevangen was maar gelukkig leer je in het leven)

hij is bijna 29!!
pi_4411424
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:13 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

hij is bijna 29!!

sterkte...

oh my god

pi_4411443
maak het die vent gewoon duidelijk.. zo is de wereld.. niet elke meid waar je gek op bent is ook gek op jou dan...
pi_4411446
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:13 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

hij is bijna 29!!

Zeg dan gewoon dat ie te oud voor je is?
pi_4411458
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:16 schreef StrayDog het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon dat ie te oud voor je is?

al zo vaak gezegt......
pi_4411473
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:16 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

al zo vaak gezegt......

Gewoon zeggen dat je nix met hem wilt.. PUNT.. das toch duidelijk zat???
pi_4411498
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:17 schreef NFA-DK het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je nix met hem wilt.. PUNT.. das toch duidelijk zat???

ook al zo vaak (letterlijk zelfs) gezegt...
pi_4411517
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:19 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

Gewoon grof worden dan: Hej hallow! Ik heb je nu al 100x gezegd dat ik nix met je wil.. wanneer dringt het dan door? NOOIT? IK WIL JE NIET , PUNT UIT!

Klinkt enorm hard, maar moet af en toe...

pi_4411531
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:19 schreef Hanneke1983 het volgende:

[..]

Ja, dan hebben we inderdaad met een triest geval te maken.
Licht fysiek geweld toepassen, is nu je enige overgebleven optie.
Dus toch de klap of glas water in het gezicht.

En dat werkt, zeker weten.

pi_4411535
quote:
Op zaterdag 01 juni 2002 23:20 schreef NFA-DK het volgende:

[..]

Gewoon grof worden dan: Hej hallow! Ik heb je nu al 100x gezegd dat ik nix met je wil.. wanneer dringt het dan door? NOOIT? IK WIL JE NIET , PUNT UIT!

Klinkt enorm hard, maar moet af en toe...

en het erge is dat ie zegt: "wij krijgen wel wat met elkaar,let maar op"(niet zo letterlijk,maar hij zegt het wel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')