Er zijn vele redenen waarom ik stop met Fok!
Om te beginnen kan ik het thuis niet meer verkopen. Mijn vrouw heeft er gewoon moeite mee dat ik vaak ergens mee bezig ben waar zij totaal geen inzicht in heeft. Sinds de bevalling van ons kind heeft zij het enorm moeilijk en heeft zij een enorm tekort aan zelfvertrouwen en ziet FoK! op dit moment gewoon als een bedreiging. De angst bestond bij haar dat ik straks naar meetings zou willen en dat ik een te grote band met bepaalde personen zou krijgen. Ik heb getracht haar te betrekken bij Fok!, maar ze kan het niet begrijpen, en dat respecteer ik.
De andere reden is mijn werk. Ik ben directeur/eigenaar van een bedrijf wat gerunt moet worden. Ik betrap mezelf er te vaak op dat wanneer we met serieuze dingen bezig moeten zijn, ik toch even mijn ogen langs FoK! laat glijden. Ook deze combinatie gaat dus gewoon niet samen.
Ik blijf af en toe lurken omdat het gewoon fascinerend is om sommige topics te volgen. Ik heb echt een fantastische tijd gehad en vind het dus ook echt jammer om te stoppen.
Ik wil Dave, DarkElf, Matthijn en natuurlijk niet te vergeten Amber bedanken voor de fantastische tijd. Ook de andere users waarvan er teveel zijn om op te noemen wil ik bedanken!
Groeten en wie weet tot ziens,
SignOTheTimes
Grapje, jammer maar begrijpelijk.
het ga je goed
Ik zal je soms een vuile lurker noemen, maar dat moet je maar negeren.
Succes!
Da's effe 'schrikken'! We begonnen je al te missen.
Succes in je verdere leven! En geef Suzanne een knuffel van me!
Wie weet tot ooit, als je je niet kunt bedwingen nog een keer te komen kijken!
Dave
Laat nog eens wat van je horen SoTT, en succes met je werk en je gezin ofcourse...
grtz Matthijn
Succes met alle andere dingen waarmee je je bezig houdt en gaat houden
*naar mellowdy wijst*
there is no escape from fok!
Jammer dat je dit besluit hebt moeten maken!
Wel goed van je dat je dit besluit heb genomen!
Succes en laat nog is wat horen!
Mvg
jeroen
Het is toch gewoon een hobby? En je kunt ook nieuwe mensen leren kennen tijdens werktijd, tijdens het winkelen, in de sportschool of als je in de videotheek staat om een film te huren.
En wat je werk betreft, jij kunt als directeur vast wle de discipline opbrengen minder te fokken.
Nouja, imho denk ik dat je er nog wel op terugkomt. Het gaat toch knagen. En dan bedoel ik niet alleen Fok.
Je doet net of je gaat afkicken van dope ofzow... tis maar Fok hoor.
quote:Makkelijk praten met je 116 posts, ik vraag het je nog weleens als je 10336 posts hebt gehaald
Op woensdag 29 mei 2002 11:05 schreef Chief het volgende:
tsss, wat een vertrouwen....meetings, banden met andere mensen wat eeeerrrruuugggg....Je doet net of je gaat afkicken van dope ofzow... tis maar Fok hoor.
quote:Makkelijk praten met je 5783 posts!
Op woensdag 29 mei 2002 11:06 schreef vosss het volgende:
Makkelijk praten met je 116 posts, ik vraag het je nog weleens als je 10336 posts hebt gehaald
quote:Makkelijk praten met je 9029 posts!
Op woensdag 29 mei 2002 11:08 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Makkelijk praten met je 5783 posts!
quote:Tuurlijk klinkt het onredelijk.. maar als vrouwen net van een baby zijn bevallen razen de hormonen door hun lichaam en kunnen ze overal emotioneel van worden.. misschien denkt ze er over een paar maanden weer heel anders over.
Op woensdag 29 mei 2002 10:56 schreef SunChaser het volgende:
Vind je het zelf nou niet een heel klein beetje overdreven? Je mag niet meer posten van je vrouw (ze heeft het liever niet, maar dat is hetzelfde) maar je blijft wel lezen. Wat een onzin, je kan dan toch evengoed zo nu en dan iets posten? Je doet er niemand kwaad mee, je kunt je ei kwijt, of gewoon lekker een uurtje ontspannen. Het is net zoiets als dat je vrouw zou zeggen: je leest wel erg veel boeken, en ik niet. Straks ontwikkel je je verder dan ik doe, zou je je misschien willen beperken tot de Donald Duck?Het is toch gewoon een hobby? En je kunt ook nieuwe mensen leren kennen tijdens werktijd, tijdens het winkelen, in de sportschool of als je in de videotheek staat om een film te huren.
En wat je werk betreft, jij kunt als directeur vast wle de discipline opbrengen minder te fokken.
Nouja, imho denk ik dat je er nog wel op terugkomt. Het gaat toch knagen. En dan bedoel ik niet alleen Fok.
Check mijn userid (=90) en dan weet je dat ik hier lang genoeg kom om te weten waar ik het over heb.
quote:Tssss. Die kutwijven ook.
Op woensdag 29 mei 2002 11:09 schreef jerney het volgende:[..]
Tuurlijk klinkt het onredelijk.. maar als vrouwen net van een baby zijn bevallen razen de hormonen door hun lichaam en kunnen ze overal emotioneel van worden.. misschien denkt ze er over een paar maanden weer heel anders over.
quote:Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat SOTT zich hierin laat meeslepen. Nu is het Fok, morgen gaat ze misschien vier keer per dag bellen waar hij is.
Op woensdag 29 mei 2002 11:09 schreef jerney het volgende:misschien denkt ze er over een paar maanden weer heel anders over.
Het lijkt me dat SOTT er ook een stem in heeft. Het is een forum. Dat Mevrouw Of The Times niks heeft met Fora betekent toch niet dat hij dit zich moet laten welgevallen? Ik hoop voor haar dat ze ook haar eigen bezigheden heeft/had/zal hebben. Het is een forum, waar SOTT veel plezier aan beleeft. Ze mag blij zijn dat hij gewoon thuis lekker bezig is, ik ken mannen genoeg die 's avonds even een uurtje of wat naar de kroeg gaan.
quote:Tuurlijk heeft SOTT er ook een stem in.. ik denk ook wel dat hij er goed over heeft nagedacht. Het blijft zijn beslissing.
Op woensdag 29 mei 2002 11:13 schreef SunChaser het volgende:[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat SOTT zich hierin laat meeslepen. Nu is het Fok, morgen gaat ze misschien vier keer per dag bellen waar hij is.
Het lijkt me dat SOTT er ook een stem in heeft. Het is een forum. Dat Mevrouw Of The Times niks heeft met Fora betekent toch niet dat hij dit zich moet laten welgevallen? Ik hoop voor haar dat ze ook haar eigen bezigheden heeft/had/zal hebben. Het is een forum, waar SOTT veel plezier aan beleeft. Ze mag blij zijn dat hij gewoon thuis lekker bezig is, ik ken mannen genoeg die 's avonds even een uurtje of wat naar de kroeg gaan.
Bedankt voor de leuke tijd en het ga je goed.
Nog een laatste keer dan maar:
quote:Welk stukje van
Op woensdag 29 mei 2002 11:13 schreef SunChaser het volgende:
quote:Snap je niet?
Op woensdag 29 mei 2002 10:22 schreef SignOTheTimes het volgende:Er zijn vele redenen waarom ik stop met Fok!
[..]
De andere reden is mijn werk.
[..]
Ik betrap mezelf er te vaak op dat wanneer we met serieuze dingen bezig moeten zijn, ik toch even mijn ogen langs FoK! laat glijden.
quote:Uiteraard. Maar omdat hij er een topic over opent, mogen er ook wel kanttekeningen bij geplaatst worden. Ik zal er een moment wakker van liggen of SOTT wel of niet post. Maar de reden waarom vind ik niet kloppen.
Op woensdag 29 mei 2002 11:16 schreef jerney het volgende:Het blijft zijn beslissing.
Begrijp me niet verkeerd, er zijn meer Fokkers geweest die na het krijgen van een duurzame relatie gestopt zijn met Fok!, maar zover ik weet was dat altijd uit vrije wil, omdat ze tijd wilden steken in hun ega. Dit is geen vrije wil, en dat is jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |