Puur practisch gaat het als volgt: men steekt een PVC buis een aantal centimeter in de anus en giet volgens de torretjes en weet ik wat ze allemaal gebruiken in de PVC buis (eventueel zou hier ook een trechter gebruikt kunnen worden zodat er niet zo veel naast valt).
Het gevoel dat de diertjes in de anus geven door het bewegen wordt door hen dus als zeer aangenaam ervaren.
Heeft iemand enig idee over de hoeveelheid mensen die zich hier mee bezig houden? en in welke soorten millieus dit het meest voorkomt? Wordt dit ook door hetero mensen gepractiseerd?
-Cliquety
Moet je best wel ziek in je kop zijn om dat te doen
Dat 'Pet shop' ongeveer net zoiets is, alleen dan doen ze een hamster in een plastic zak en schuiven die vervolgens naar binnen...
Daar mag de dierenbescherming nu eens wat tegen doen!
[Dit bericht is gewijzigd door deGVR op 27-05-2002 16:40]
quote:Bah!... 't lijkt me stug dat dit veel gedaan wordt
Op maandag 27 mei 2002 16:39 schreef deGVR het volgende:
Ik had wel een keer zo'n verhaal gehoord dat de Pet shop boys hier oorspronkelijk hun naam vandaan hebben.Dat 'Pet shop' ongeveer net zoiets is, alleen dan doen ze een hamster in een plastic zak en schuiven die vervolgens naar binnen...
Daar mag de dierenbescherming nu eens wat tegen doen!
quote:Mja en Marilyn Manson heeft z'n vriendins oogkassen eruit gerukt om er in te neuken
Op maandag 27 mei 2002 16:39 schreef deGVR het volgende:
Ik had wel een keer zo'n verhaal gehoord dat de Pet shop boys hier oorspronkelijk hun naam vandaan hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door -IDivinity- op 27-05-2002 16:42]
quote:Dan moet je werken en niet hier lullen
Op maandag 27 mei 2002 16:42 schreef Hann21 het volgende:
ik zit hier toevallig in een gay-shop
quote:Move to ONZIN.
Op maandag 27 mei 2002 16:31 schreef Cliquety het volgende:
Gerbilisme, of het plaatsen van kleine diertjes, torren en insecten in de anus is al lange tijd bekend en populair in de gay wereld.
quote:Ik werk hard genoeg hoor (vind ikzelf
Dan moet je werken en niet hier lullen
quote:
Op maandag 27 mei 2002 16:55 schreef Hann21 het volgende:[..]
Ik werk hard genoeg hoor (vind ikzelf
) maar ja, als je de hele dag achter de pc zit kom je toch vanzelf af en toe ff op Fok! terecht
quote:Hmm.. in wiens z'n kont zit ie nou dan?
Op maandag 27 mei 2002 16:48 schreef B03S het volgende:Gadver...
* B03S verloor net de lunch
quote:Bij niemand, ik kon zo snel geen trechter vinden
Op maandag 27 mei 2002 16:56 schreef -IDivinity- het volgende:[..]
Hmm.. in wiens z'n kont zit ie nou dan?
Bovendien zijn er tot noch toe geen serieuze reacties of discussies hierover.
slotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |