Verlanglijstje:
De Heideroosjes
Five Horse Johnson
Green Day
Robbie Williams
Within Temptation
ik zie leuke lijstjes, veel voor mij onbekende bands (ook niet allemaal mijn smaak). Ben ik toch niet de enige met deze tic
Bijna alles van:
- Metallica
- Live
quote:Nah, maar bij jou zag ik Blaze compleet ook staan dus waarom niet.
Op maandag 27 mei 2002 20:45 schreef Tokus het volgende:[..]
die 2 zijn nou nie zooo moeilijk hoor
quote:Alle zeshonderd live-albums?
Op maandag 27 mei 2002 21:25 schreef sweek het volgende:
pearl jam
Je had een simpelere artiest kunnen uitkiezen hoor....
John Zorn bijvoorbeeld
Ik heb eigenlijk geen artiest compleet (leg ik even de grens bij > 3 albums, anders is het geen kunst). Iedereen maakt wel eens een slechte schijf...
PS: met Dinosaur Jr. kom ik denk ik aardig in de buurt...
voor de andere verzamelaars: kopen jullie ze chronologisch?
quote:nee
Op maandag 27 mei 2002 22:10 schreef sweek het volgende:
voor de andere verzamelaars: kopen jullie ze chronologisch?
maar ik heb wel een andere tic om, als ik een artiest compleet heb ze achter alkaar in chronologische volorde af te spelen (en dat zijn soms erg lange sessies!)
quote:Maar heb je dan niet de onbedwingbare neiging om die verzameling dan toch maar compleet te krijgen?
Op maandag 27 mei 2002 22:04 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
met Dinosaur Jr. kom ik denk ik aardig in de buurt...
quote:Hmmm, tot op heden had ik die behoefte eigelijk niet echt....
Op maandag 27 mei 2002 22:15 schreef MuadDib het volgende:
Maar heb je dan niet de onbedwingbare neiging om die verzameling dan toch maar compleet te krijgen?
Ik bedoel ze hebben ook gewoon rotzooi gemaakt, wil ik daarmee eigenlijk wel geconfronteerd worden, of laat ik ze de icoon die ze zijn?
Zo kun je het ook benaderen. Er moet een beetje mysterie blijven toch?
(de enige waarheid is natuurlijk dat ik die eerste schijf nog nergens heb mogen aanschouwen )
quote:En dat terwijl Stillmatic juist weer een lichtpuntje in donkere Nas-tijden schijn te zijn! Maar dat is weer een ander topic
Op maandag 27 mei 2002 21:11 schreef ChezMatik het volgende:
alle Nas albums, behalve Stillmatic want zijn cd's worden steeds slechter...
quote:Maar ik heb Blaze compleet op cd en tape!
Op maandag 27 mei 2002 21:58 schreef Seborik het volgende:[..]
Nah, maar bij jou zag ik Blaze compleet ook staan dus waarom niet.
Summoning (duh)
Dimmu Borgir
Suidakra (dit zijn er maar drie, binnenkort vier)
Hellhammer
En heel veel bands die ik bijna compleet heb: Blind Guardian, Emperor, COF, Thyrfing, Therion, My Dying Bride, Amorphis, Abigor, Kyuss etc.
Op het schema staan ook nog: Judas Priest, Iron Maiden, Skyclad, Devin Townsend, Bathory etc.
quote:Ja, ik heb hem op MP3, dat wel. Maar om nou te zeggen, Nas the Poëtic is terug... Nah
En dat terwijl Stillmatic juist weer een lichtpuntje in donkere Nas-tijden schijn te zijn! Maar dat is weer een ander topic
quote:Update:
Op maandag 27 mei 2002 21:27 schreef Tackleberry het volgende:
Acda & De Munnik
Five Horse Johnson
The OffspringVerlanglijstje:
De Heideroosjes
Five Horse Johnson
Green Day
Midtown
Robbie Williams
Within Temptation
Alice in Chains
Asian Dub Foundation
Celestial Season
Cold
Deftones
Everlast
Fun Lovin Criminals
(HED)pe
Incubus
Korn
Kyuss
Leftfield
Machine Head
Pitchshifter
The Prodigy
Queens of the Stone Age
Rage Against the Machine
Raggadeath
Soundgarden
System of a Down
Tool
Op 1 na (bijna dus):
Faith no More
Limp Bizkit
Machine Head
Massive Attack
Moby
Nine Inch Nails
Sixteen Horsepower
quote:Dat noem ik dubbel.
Op maandag 27 mei 2002 23:10 schreef Tokus het volgende:[..]
Maar ik heb Blaze compleet op cd en tape!
Halford is nu compleet btw.
- Deftones
- Limp Bizkit (op dat remix album na , maarja dat is toch geen echt album (niet dat nummers als rollin leuk zijn maargoed )
- System Of A Down
ik moet nog:
- KoRn
en uhm vast nog wel meer
en nog een hele rits groepen die per definitie pas 1 cd uithebben, dus die tellen niet echt.
Ben nog bezig met Motorpsycho compleet te krijgen; ik heb er pas 4. Verder staan ook nog De Kift en Sonic Youth op het verlanglijstje, als ook het eerste album van Autopulver van wat jaartjes terug.
Bijna alles van:
The Corrs
Metallica
voor de rest heb ik van veel bands 1 of 2 cd's.
Five Iron Frenzy (6 cds)
Grammatrain (3 cds)
De Hardheid (3 cds)
van deze wil ik uiteindelijk alles ook hebben
Dream Theater
Yes
U2
MxPx
Beastie Boys
Jamiroquai
"Weird Al" Yankovic
Presidents of the USA
Radiohead
Suzanne Vega
The Living End
van sommige heb ik er nog geeneen...
* edsuit is dus nog wel even bezig
quote:Daar heb ik er 10 van, maar die hebben echt veel spul uit, moeilijk om helemaal compleet te krijgen denk ik (en ik moet nog de helft van die 10 luisteren..
Op maandag 03 juni 2002 12:57 schreef Grobbel het volgende:
Ben nog bezig met Motorpsycho compleet te krijgen; ik heb er pas 4.
quote:Klopt ja, ik kon Trust Us en Blissard nergens in Eindhoven vinden bijvoorbeeld (terwijl Lobotomizer, hun debuut uit '91, hier in meerdere CD winkels ligt), dus had ik ze maar via Internet besteld. Werkt net zo makkelijk en was nauwelijks duurder.
Op maandag 03 juni 2002 16:13 schreef Xhorder het volgende:[..]
Daar heb ik er 10 van, maar die hebben echt veel spul uit, moeilijk om helemaal compleet te krijgen denk ik (en ik moet nog de helft van die 10 luisteren..
)
quote:Ja, die heb ik ook niet..
Op maandag 03 juni 2002 22:03 schreef Grobbel het volgende:
Klopt ja, ik kon Trust Us en Blissard nergens in Eindhoven vinden bijvoorbeeld (terwijl Lobotomizer, hun debuut uit '91, hier in meerdere CD winkels ligt), dus had ik ze maar via Internet besteld. Werkt net zo makkelijk en was nauwelijks duurder.
quote:Gaaf inderdaad! Die zijn er hier in Eindhoven echt veel te weinig, tweedehands CD-winkels die ook wat obscuurdere CD'tjes verkopen (we zullen Motorpsycho maar onder "obscuur" moeten plaatsen helaas). De paar die er zijn hebben een redelijk klein assortiment, en je moet ook maar net geluk hebben of ze datgene hebben wat je zoekt... Ach ja. Lang leve bol.com als alternatief, zullen we maar zeggen.
Op dinsdag 04 juni 2002 01:50 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja, die heb ik ook niet..
Ik had het geluk om 8 Motorpsycho cd's bij de tweedehands cd winkel te vinden, een paar EP's en een paar van hun albums. Best een leuke vondst, was nogal goedkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |