Bedankt iedereen die hieraan heeft bijgedragen.
quote:Muziek is een serieus levensonderdeel!
Op zaterdag 25 mei 2002 22:30 schreef Vampier het volgende:
#muziek is ook een serieus kanaal
quote:Zo is het maar net! Om Frank Zappa maar eens te quoten: "Without music to decorate it, time is just a bunch of boring production deadlines or dates by which bills must be paid"
Op zaterdag 25 mei 2002 22:32 schreef ChezMatik het volgende:
Muziek is een serieus levensonderdeel!
[Dit bericht is gewijzigd door Zander op 25-05-2002 22:33]
quote:Die zien we dan maar even door de vingers.
Op zaterdag 25 mei 2002 22:31 schreef Zander het volgende:
Nou ja, als we 'Wat draai je nu' en het Associatiespel niet meerekenen, dan zou Muziek toch wel ietsjes lager eindigen, denk ik. Evengoed toch een mooie prestatie!
quote:BEWIJZEN!
Op zaterdag 25 mei 2002 22:29 schreef Seborik het volgende:
Muziek is vanavond het grootste serieuze subforum van Fok! geworden na eindelijk General Chat te zijn voorbijgegaan.Bedankt iedereen die hieraan heeft bijgedragen.
quote:Kijk eens in de index...
Op zaterdag 25 mei 2002 22:41 schreef zodiaque het volgende:[..]
BEWIJZEN!
quote:General Chat: 7932 topics, 240893 posts
Op zaterdag 25 mei 2002 22:41 schreef zodiaque het volgende:
BEWIJZEN!
General Chat heeft dus wel nog meer topics, maar in dit tempo passeren we dat ook nog wel een keer.
quote:preciess
Op zaterdag 25 mei 2002 22:43 schreef Zander het volgende:[..]
General Chat: 7932 topics, 240893 posts
Muziek: 7361 topics, 241116 postsGeneral Chat heeft dus wel nog meer topics, maar in dit tempo passeren we dat ook nog wel een keer.
ik kan je beattape niet downlooien trouwens Zander
Over een jaar weer.
quote:Nee, daar hebben meer mensen last van... ik snap het zelf ook niet. Ik heb 'm gewoon in mijn shared-directory gezet en de hele dag m'n Sattelite aan laten staan. Stuur maar een mailtje met je adres naar plink_plonk@hotmail.com, dan stuur ik 'm voor nix gewoon op een cdtje naar je toe.
Op zaterdag 25 mei 2002 22:49 schreef DeF2K het volgende:ik kan je beattape niet downlooien trouwens Zander
quote:
Op zaterdag 25 mei 2002 22:52 schreef Zander het volgende:[..]
Nee, daar hebben meer mensen last van... ik snap het zelf ook niet. Ik heb 'm gewoon in mijn shared-directory gezet en de hele dag m'n Sattelite aan laten staan. Stuur maar een mailtje met je adres naar plink_plonk@hotmail.com, dan stuur ik 'm voor nix gewoon op een cdtje naar je toe.
quote:Ik wilde zojuist een foto van mijzelf sturen waarin ik mijzelf aftrek in een panty met de benen wijd naar de camera en een bordje met 'Zander
Op zaterdag 25 mei 2002 22:52 schreef Zander het volgende:[..]
Nee, daar hebben meer mensen last van... ik snap het zelf ook niet. Ik heb 'm gewoon in mijn shared-directory gezet en de hele dag m'n Sattelite aan laten staan. Stuur maar een mailtje met je adres naar plink_plonk@hotmail.com, dan stuur ik 'm voor nix gewoon op een cdtje naar je toe.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiaque op 25-05-2002 22:56]
Gha, het bewijs. Muziek is tegenwoordig belangrijker dan ze denken.
quote:Gelukkig heb ik mijn spam-filter op 'max' staan... yuck bah yech...
Op zaterdag 25 mei 2002 22:55 schreef zodiaque het volgende:
Ik wilde zojuist een foto van mijzelf sturen waarin ik mijzelf aftrek in een panty met de benen wijd naar de camera en een bordje met 'Zander'. Ik hoop dat je dat niet erg vindt?
Def2K: Kijk anders maar of je een leuk verzamelcdtje of tapeje voor me kunt maken, maakt niet uit welke stijl muziek. In tegenstelling tot wat sommige mensen beweren is er nog steeds een hoop muziek die ik nog niet ken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |