Ik wou zaterdag naar Eurodisney gaan. Weet iemand of ik rond deze tijd van het jaar moet reserveren, of dat ik gewoon aan de kassa kan betalen. Ik heb al op de site gekeken van eurodisney, maar die vind ik behoorlijk onduidelijk daarover.
Ik zag ook niets van prijzen staan. Als iemand deze weet...
Heeft nog iemand romantische ideen voor Parijs?
Alvast bedankt...!
Teonanacatl
quote:ennuh, quanta costa?
Op vrijdag 24 mei 2002 09:58 schreef Teonanacatl het volgende:
Voor zover ik weet kun je daar altijd gewoon aan de kassa betalen. Dus geen reserveringen, helemaal zeker weet ik het niet. Ik ben er nu al 4 keer geweest en iedere keer gewoon aan de kassa betaald, ook in het hoogseizoen.Teonanacatl
quote:- avondwandeling in het bois du bologne
Op vrijdag 24 mei 2002 09:55 schreef U-lerZzZ het volgende:Heeft nog iemand romantische ideen voor Parijs?
- uit eten/drinken in de studentenwijk
- zonsondergang sacre coeur of eifeltoren
- overdag lekker zonnen in parc jardin du luxembourg
- wandelen van museum(met die piramide ingang) naar arc du triompf
trek iig schoenen aan waar je lang op kan staan/wandelen
We zijn met de Thalys gegaan, dat was 160 gulden p.p.
Het hotel was rond de 500 gulden, voor 4 nachten..
Euro Disney is een vrij prijzig gebeuren... Wij hebben treinkaartjes gekocht bij zo'n metroloket en daar kon je tevens ook entreekaarten kopen.. Als ik me het goed kan herinneren was het rond de 200 gulden met z'n tweeen..
Doordat het echt zo ontzettend koud was, heb ik 'r niet echt hele goede herinneringen aan.. om het uur gingen we ergens binnen koffie drinken en in Euro Disney was het ondanks het weer hartstikke druk... Wachttijd bij attracties was over de 45 minuten.. nou dan zijn inmiddels je tenen eraf gevroren.. en als je dan wat wilde gaan eten of drinken stond je weer uurtje in de rij..en dan was het eten ook nog eens koud en niet te eten.. Neej, niet echt mijn ideale dag uit dat Euro Disney..
Maar goed, m'n moeder werkt nu op de Thalys, dus ik kan bijna elke dag naar Parijs of Euro Disney.. en dan hoef ik ook geen toegang te betalen De winkeltjes in Euro Disney zijn namelijk wel heel leuk..
quote:
Op vrijdag 24 mei 2002 10:07 schreef spaceben het volgende:
- wandelen van museum(met die piramide ingang) naar arc du triompf
Louvre...
quote:En
Op vrijdag 24 mei 2002 10:13 schreef Qarinx het volgende:
Leuke dingen om te doen in Parijs...??
Ik verheug me nu al op Parijs..en eurodisney al helemaal.
Het is toch een schatje he..dat vriendje van mij!
Bedankt alvast schat
quote:Nee ik ga eerlijk gezegd ook liever ergens anders heen :/
Op vrijdag 24 mei 2002 10:24 schreef Qarinx het volgende:
Persoonlijk vind ik Parijs trouwens niet echt een geweldige stad, tis niet echt een stad waarvan ik dacht "Wow!". Rome bijv., heeft veel meer indruk op me gemaakt..
quote:en dan naar de arc le Defense ofzo?
Op vrijdag 24 mei 2002 10:51 schreef spaceben het volgende:[..]
oja! dat is em.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |