Vorige week na ruim 2 jaar uitgemaakt met m'n vriendin
Zonder ruzie uit elkaar gegaan. en afgesproken dat ik haar beste maatje blijf.
Maar nu... vakantie is al geboekt (2 weken croatie)
Aan de ene kant wil ik heel graag dat ze mee gaat (thuis situatie is kl*te) Maar aan de andere kant weet ik echt niet wat ik kan verwachten.
Iemand ervaring?
Gegarandeerd ALLEEN maar ruzie.
Afkappen.
quote:WARNING!
Op donderdag 23 mei 2002 10:26 schreef Mielz het volgende:
of je word weer verliefd en gaat weer aan en gaat daarna weeer stuk
Ja of jij wordt verliefd en zij niet... ook mooi!
Of zij wordt verliefd en jij niet.
NIET doen!
Laat haar een vriendin meenemen naar Croatie van jullie tickets, of koop haar uit.
1e dag okay.
2e dag stappen.
3e dag ontmoet ze een of andere gozer. Gaat daarmee vozen (ja het is toch uit?) en jij wordt bloedjelink.
Ruzie, vechten, en aftellen tot de bus weer terug gaat.
NEE!
als een van de twee dat wel is dan zou ik goeie afspraken maken van te voren
quote:Over jaloezie en emoties kan je geen afspraken maken.
Op donderdag 23 mei 2002 10:32 schreef extreme het volgende:
als jullie allebei niet jaloers zijn kan je de vakantie van je leven hebben,als een van de twee dat wel is dan zou ik goeie afspraken maken van te voren
quote:afspraken dat ze allebei niet met anderen gaan lopen rotzooien kunnen ze best maken lijkt me,
Op donderdag 23 mei 2002 10:33 schreef X-Ray het volgende:[..]
Over jaloezie en emoties kan je geen afspraken maken.
maar toegegeven, het is vragen om problemen,
quote:Ja, daar zijn we het wel over eens. Afspraken die moeten gemaakt, worden. (2 weken totale onthouding).
Op donderdag 23 mei 2002 10:32 schreef extreme het volgende:
als jullie allebei niet jaloers zijn kan je de vakantie van je leven hebben,als een van de twee dat wel is dan zou ik goeie afspraken maken van te voren
BTW. We gaan met de auto, en we hadden nooit ruzie, dat is ook niet de reden dat we uit elkaar zijn.
ps: en dat vrienden blijven mooi streven maar meestal geen haalbare zaak
Volgens mij komen er alleen problemen van.
quote:Waar aan irriteerde jij je dan?
Op donderdag 23 mei 2002 10:40 schreef IJskast het volgende:
Ervaring: JA!
Doen: NEE!
Want: je gaat elkaar alleen maar irriteren, je loopt beide op je tenen etc niet doen dus. helaas maar toch.
ps: en dat vrienden blijven mooi streven maar meestal geen haalbare zaak
Vrienden blijven is geen streven is een must.
"Vriendin" vertelt(de) nl. alleen haar problemen aan mij en ik wil niet dat ze weer dat gevoel krijgt dat ze alles alleen moet oplossen.
quote:OOOOOOOOOOOH, je gaat mee als vriend omdat zij niemand anders heeft? En je wilt opzich geen relatie, maar haar wel (blijven) helpen met haar shit?
Op donderdag 23 mei 2002 10:50 schreef Marnickxs het volgende:[..]
Waar aan irriteerde jij je dan?
Vrienden blijven is geen streven is een must.
"Vriendin" vertelt(de) nl. alleen haar problemen aan mij en ik wil niet dat ze weer dat gevoel krijgt dat ze alles alleen moet oplossen.
(Da's best lief van je)
Ik ga ook met mijn ex op vakantie, ik zie het probleem er nog niet echt van in. We hadden 4 jaar verkering en na 2 jaar elkaar niet gezien te hebben spreken we elkaar alweer een poosje. Hij is nu echt een van mijn beste vrienden.
We hebben wel hele duidelijke afspraken over hoe en wat en het gaat allemaal goed.
Als jullie dikwijls ruzie of meningsverschillen hadden lijkt het mij niet zo'n goed plan samen te gaan.
Kunnen de eventuele spanningen zich ff ontladen
Als je allebei weet dat het ECHT uit is en dat je ECHT alleen als vrienden op vakantie gaat, dan kan het. Als één van de twee nog hoopt op een verzoening dan moet je er niet aan beginnen.
Ben vorig jaar met m'n ex een week naar de Dom Rep geweest en op enig moment kregen we wel een stelletjes-ruzie, wat we ons ook meteen realiseerden en waar we toen snel overheen konden stappen. Dit jaar gaan we in september naar de VS (lang verhaal; tickets gewonnen; niemand anders kon mee) maar ik hoop wel dat één van ons voor die tijd geen ander heeft, want dan wordt het lastig, vrees ik (grote kans op jaloezie bij & dus veto van de achterblijver(s)).
quote:U get the point.
Op donderdag 23 mei 2002 10:52 schreef Eriksie het volgende:[..]
OOOOOOOOOOOH, je gaat mee als vriend omdat zij niemand anders heeft? En je wilt opzich geen relatie, maar haar wel (blijven) helpen met haar shit?
(Da's best lief van je)
Heb ook een paar maanden lopen piekeren voor ik het uit maakte, maar op een gegeven moment vreet het te veel aan je.
En hoe langer het duurt des te moeilijker het wordt.
[Dit bericht is gewijzigd door Marnickxs op 23-05-2002 11:21]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |