Help me
quote:Ik zou wel willen, maar heb geen idee. Echt twee keer zo groot? Zolang het geen pijn doet, trouwens, zou ik nog niet gaan huilen. In het geval van iets met het geslachtsdeel, twijfelde ik niet zo lang of ik ging naar de dokter, als ik jou was...
Op woensdag 22 mei 2002 10:43 schreef een_oog_Bart het volgende:Help me
quote:Hij zei 'help me', niet: staar en knipper.
Op woensdag 22 mei 2002 10:45 schreef JaJoah het volgende:
quote:HET DOET GEEN PIJN OF ZO MAAR HET ZIE ER VREEMD UIT
Op woensdag 22 mei 2002 10:46 schreef Eriksie het volgende:[..]
Hij zei 'help me', niet: staar en knipper.
quote:Het is wel normaal dat je ballen iets zwellen, vooral even voordat je klaarkomt, maar twee keer zo groot is wel ehm, apart..
Op woensdag 22 mei 2002 10:43 schreef een_oog_Bart het volgende:
Elke man weet dat als je opgewonden bent dat er iets groeit(de penis) maar bij mij groeien mijn ballen ook. Ze worden twee keer zo groot. Mij vriendin vind dit vreemd, omdat dit bij haar vorige vriend niet was. Ook word de huid bobbelig (net kippevel). Ik wilde ff weten of meer mensen dit probleem hebben ????Help me
Geen 'last' van dus..
wel als mijn vriedin me behoorlijk geil maakt, en ik kom dan niet klaar, heb ik echt last van mijn zak.. maar da's pzig wel logisch lijkt me..
vast niets aan de hand..
quote:Dat zijn 'blauwe ballen'.
Op woensdag 22 mei 2002 10:53 schreef MaffiaInc het volgende:
en ik kom dan niet klaar, heb ik echt last van mijn zak.. maar da's pzig wel logisch lijkt me..
Maar ballen die in opgewonden toestand twee keer zo groot worden? Dat lijkt me in ieder geval niet gangbaar.
quote:Ik heb eigenlijk niet zoveel verstand van piemels, behalve van die van mezelf... misschien moeten we eens te rade bij mensen die meerdere piemels hebben gezien?
Op woensdag 22 mei 2002 10:53 schreef MaffiaInc het volgende:
ik denk dat de zaad productie direct hard aan de gang gaat, 't lijkt me niet slecht ofzowh, maar wel apart.. ik ken het niet..wel als mijn vriedin me behoorlijk geil maakt, en ik kom dan niet klaar, heb ik echt last van mijn zak.. maar da's pzig wel logisch lijkt me..
vast niets aan de hand..
quote:Ja Dave vertel is
Op woensdag 22 mei 2002 10:55 schreef Eriksie het volgende:[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel verstand van piemels, behalve van die van mezelf... misschien moeten we eens te rade bij mensen die meerdere piemels hebben gezien?
FF ontopic....
Weet echt niet wat dat is, maar waarom ga je voor de zekerheid niet ff langs de dokter ofzo ?
quote:
Op woensdag 22 mei 2002 10:55 schreef Eriksie het volgende:Ik heb eigenlijk niet zoveel verstand van piemels, behalve van die van mezelf... misschien moeten we eens te rade bij mensen die meerdere piemels hebben gezien?
Nouja... 't blijft iig geen slap bungelend zakje met 2 balletjes erin...
quote:Ja, maar ik schaam me er een beetje voor, want jullie zeggen zelf "het is niet normaal" bwa nu weet ik helemaal niet wat ik moet doen
Op woensdag 22 mei 2002 10:58 schreef Makster het volgende:[..]
Ja Dave vertel is
FF ontopic....
Weet echt niet wat dat is, maar waarom ga je voor de zekerheid niet ff langs de dokter ofzo ?
quote:Hey als andere mensen zeggen: je bent niet normaal, wil dat niet zeggen dat je ook niet normaal bent hoor. Het zit toch niet in de weg bij het vrijen of wel?
Op woensdag 22 mei 2002 11:02 schreef een_oog_Bart het volgende:[..]
Ja, maar ik schaam me er een beetje voor, want jullie zeggen zelf "het is niet normaal" bwa nu weet ik helemaal niet wat ik moet doen
quote:bel anders je huisarts eventjes op.. die zal het wel weten en anders moet je ff bij m lang sgaan
Ja, maar ik schaam me er een beetje voor, want jullie zeggen zelf "het is niet normaal" bwa nu weet ik helemaal niet wat ik moet doen
quote:Met dit soort kwesties kun je inderdaad beter even een huisarts raadplegen denk ik.
quote:Nou ja ik hoor mijn vriendin niet klagen !! dus dat is wel positief!!!
Op woensdag 22 mei 2002 11:08 schreef Eriksie het volgende:[..]
Hey als andere mensen zeggen: je bent niet normaal, wil dat niet zeggen dat je ook niet normaal bent hoor. Het zit toch niet in de weg bij het vrijen of wel?
Misschien is het juist lekker?
quote:Hoe werkt dat nou bij de huisarts trouwens?
Op woensdag 22 mei 2002 11:09 schreef Dave het volgende:Met dit soort kwesties kun je inderdaad beter even een huisarts raadplegen denk ik.
"Goed, doet u de broek maar naar beneden en maak 'm even stijf, dan zullen we eens kijken..."
Eerder zal die blij zijn dat je belt, want als het wel iets blijkt te zijn en je doet niets kan het erger worden.. Geen idee wat het zou kunnen zijn trouwens.
quote:Bwa ik moet er niet aan denken
Op woensdag 22 mei 2002 11:23 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Hoe werkt dat nou bij de huisarts trouwens?
"Goed, doet u de broek maar naar beneden en maak 'm even stijf, dan zullen we eens kijken..."
quote:Dit is een serieus topic, maar ik wil hier toch even hartelijk om lachen!
Op woensdag 22 mei 2002 11:23 schreef DennisMoore het volgende:
quote:Ik neem aan dat de huisarts het een en ander kan visualiseren eigenlijk...
quote:Ik denk het niet. Waarschijnlijk blijft het alleen bij vragen stellen.
quote:Nou ja ik zal het er wel eens met mij vriendin over hebben
Op woensdag 22 mei 2002 11:33 schreef Grijs het volgende:[..]
Ik denk het niet. Waarschijnlijk blijft het alleen bij vragen stellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |