Ze begon dus goed...het was ook errug prettig maar door tijd gebrek kon het werk niet afgemaakt worden. Nadat ik haar thuis gebracht had ging ik dus naar de WC en kwam er daar dus achter dat ik een rode plek op mijn eikel had
Maar dit kwam dus gewoon doordat ze een pleister op d'r vinger had en die is de hele tijd over mijn eikel gegaan Inmiddels is die plek al niet zo gevoelig meer, maar zit die rode plek er nog wel....iemand enig id hoe snel dit weg zal gaan???
Al met al was het gister dus niet zo'n geslaagde avond Maar jah...vrijdag gaan we het iets rustiger overdoen en het wat meer tijd gunnen....
Maar heeft iemand dus enig id of die plek vrijdag al weg zal zijn???
Ow ja...en je hoeft niet over SOA's ofzo te beginnen 100% zeker dat het dat niet is....
quote:Gaat zeker lukken
Op dinsdag 21 mei 2002 23:07 schreef thedon het volgende:
is gewoon wat geirriteerd en gaat wel weer snel overveel plezier vrijdag
quote:Yep...ze is pas 15 en ze d8 nogal veel eraan wat andere wel niet zouden denken
Op dinsdag 21 mei 2002 23:07 schreef Riooo het volgende:
Na 4 weken pas het handwerk?
[Dit bericht is gewijzigd door Haanibal op 21-05-2002 23:12]
quote:Je hebt behoorlijk wat gladde praatjes dus?
Op dinsdag 21 mei 2002 23:09 schreef EbA het volgende:[..]
Yep...ze is pas 15 en ze d8 nogal veel eraan wat andere wel niet zouden denken
Maar na wat praten heb ik haar duidelijk kunnen maken dat ze moet doen wat ze zelf wil dus...
quote:Ja
Op dinsdag 21 mei 2002 23:10 schreef Riooo het volgende:[..]
Je hebt behoorlijk wat gladde praatjes dus?
quote:Niet denken maar doen
Op dinsdag 21 mei 2002 23:12 schreef EbA het volgende:[..]
Ja
Nee hoor....de relatie is wel iets serieuzer dat het om meer gaat dan seks...maar ze is best wel gevoelig en denkt daardoor soms nog wel iets teveel over dingen na!
quote:Dat zei ik dus ook tegen haar
Op dinsdag 21 mei 2002 23:12 schreef Riooo het volgende:[..]
Niet denken maar doen
Hoe oud ben jij?
Ik ben 17..over 2 weken 18....
JA DAT WORDT EEN PEDO PASJE Haha...
Maar
quote:Met jou kan ik praten, ook zo iemand met van die gladde praatjes
Op dinsdag 21 mei 2002 23:15 schreef EbA het volgende:[..]
Dat zei ik dus ook tegen haar
Ik ben 17..over 2 weken 18....
JA DAT WORDT EEN PEDO PASJE
Haha...
Maar
Ben jij er zo eentje die weleens licht te rotzooien met vriendinnetjes van je zusje?
quote:Je hebt een verkeerd beeld van me
Op dinsdag 21 mei 2002 23:16 schreef Riooo het volgende:[..]
Met jou kan ik praten, ook zo iemand met van die gladde praatjes
Ben jij er zo eentje die weleens licht te rotzooien met vriendinnetjes van je zusje?
quote:En de waarheid is niet doen maar denken!
Op dinsdag 21 mei 2002 23:19 schreef EbA het volgende:[..]
Je hebt een verkeerd beeld van me
Ik heb niet echt gladde praatjes....zeg gewoon de waarheid!! En nee
ik heb nieteens zusjes
HAHA
Jammer dat je geen zusje hebt
quote:Ja hoor, ik heb wel een idee, een paar dagen. Ik zal je mijn geslachtsdeelblooper waaraan ik deze info te danken heb maar onthouden. trust me: een paar dagen. Hij kan ook even lichtjes gaan vervellen, niet aan de velletjes trekken, gewoon doen wat je altijd al doet, maar voorzichtig, en dan... na een paar daagjes... Gaat ie weer glimmen!
Op dinsdag 21 mei 2002 23:03 schreef EbA het volgende:op d'r vinger had en die is de hele tijd over mijn eikel gegaan
Inmiddels is die plek al niet zo gevoelig meer, maar zit die rode plek er nog wel....iemand enig id hoe snel dit weg zal gaan???
quote:Djeez...sicko
Op dinsdag 21 mei 2002 23:21 schreef Riooo het volgende:[..]
En de waarheid is niet doen maar denken!
Niet rekken maar trekken!Jammer dat je geen zusje hebt
quote:toch jammer dat ik geen zusje heb, scheelt me zo te zien heel wat geklooi!
Op dinsdag 21 mei 2002 23:16 schreef Riooo het volgende:[..]
Met jou kan ik praten, ook zo iemand met van die gladde praatjes
quote:Gun je eikel een nachtje rust
Op dinsdag 21 mei 2002 23:24 schreef EbA het volgende:[..]
Djeez...sicko
Maar ik ga nu maar eens pitten..kijken of er morgenvroeg nog wat relaxte reacties zijn
En of mijn eikel al weer beter is
HAHAHAHA
quote:Idd, je staat er verstelt van wat voor geile vriendinnetjes ze allemaal meebrengt.
Op dinsdag 21 mei 2002 23:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
toch jammer dat ik geen zusje heb, scheelt me zo te zien heel wat geklooi!
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 23:23 schreef Eriksie het volgende:[..]
Ja hoor, ik heb wel een idee, een paar dagen. Ik zal je mijn geslachtsdeelblooper waaraan ik deze info te danken heb maar onthouden. trust me: een paar dagen. Hij kan ook even lichtjes gaan vervellen, niet aan de velletjes trekken, gewoon doen wat je altijd al doet, maar voorzichtig, en dan... na een paar daagjes... Gaat ie weer glimmen!
quote:Stel je niet aan.
Op dinsdag 21 mei 2002 23:26 schreef EbA het volgende:[..]
NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Lekker.....ben ik klaar voor vrijdag? Haha
Lekker vooruitzicht trouwens
VVD
Wees blij dat er geen, <<verzin hier een eng iets>> op je eikel 'groeit', of dat er een prikkel van het prikkeldraad DOORHEEN is gegaan, of dat je piemeltje twee dagen langvastzat in het knoopje van je zwembroekje, of, of, of...
Hier ga ik mijn vriendin nog veeeeeeeel mee pesten
quote:Eigen ervaringen?
Op dinsdag 21 mei 2002 23:28 schreef Eriksie het volgende:[..]
Stel je niet aan.
Wees blij dat er geen, <<verzin hier een eng iets>> op je eikel 'groeit', of dat er een prikkel van het prikkeldraad DOORHEEN is gegaan, of dat je piemeltje twee dagen langvastzat in het knoopje van je zwembroekje, of, of, of...
quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 23:25 schreef Riooo het volgende:[..]
Idd, je staat er verstelt van wat voor geile vriendinnetjes ze allemaal meebrengt.
quote:Dan komt je moeder er aan en knipt je voorhuidje er af
Op dinsdag 21 mei 2002 23:28 schreef Eriksie het volgende:[..]
Stel je niet aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |