quote:
Op dinsdag 21 mei 2002 20:24 schreef Forno het volgende:
Ik vind Qyroz wel een echte FOK-bikkel.Wanneer is die geweldige vent niet online
quote:
Op woensdag 01 mei 2002 14:06 schreef Mister_Puke het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
quote:Ik lig nog steeds in een deuk van deze
Op dinsdag 21 mei 2002 20:27 schreef Myster_E het volgende:[..]
quote:Ja, fenomenaal!
Op dinsdag 21 mei 2002 20:29 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Ik lig nog steeds in een deuk van deze
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 17:49 schreef Sop het volgende:
Free Willy
Tijdens een JeugdVakantieWeek in de woonplaats van mijn ouders kwam een jongetje naar de leiding toe (waaronder ik). Het kereltje was een jaartje of 6 en had zo'n schattige zwemslip aan met een touwtje. Hij keek alleen een beetje beteutert. Na 10 minuten vragen wat er aan de hand was bleek zijn piemeltje in de knoop te zitten met het touwtje.
En dat al een flinke poos. Hij had namelijk al een uurtje doorgebracht met het zelf oplossen van zijn probleem. Na al dat gefrunnik en getrek was het allemaal heel erg vast gaan zitten en hij was ook nog in het water geweest, wat ook niet hielp.
Een van de leidsters heeft toen met een ontzettende rooie kop een kwartier zitten frunniken.
En wij maar roepen: "probeer het is met je tanden"
Uiteindelijk hebben we het met een schaartje en chirurgische precisie weten op te lossen.
Ik was hiervoor een topic in het sex-forum aan het lezen met een link naar dit topic
Ik dacht eerst dat dit topic "Genitiaale quotes" heette
ik vatte de quotes al niet
quote:whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahhahaha
Op dinsdag 11 juni 2002 10:57 schreef MAY-be het volgende:[..]
Als die geest nou uit enkel die schaduw zou bestaan, waar die geest is absorbeert hij de lichtenergie ofsow....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |