abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 mei 2002 @ 00:52:33 #1
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_4247737
- Slechte liefdesscenes.

- Goede actie.

- Natalie Portman.

.

Hier verder. .

pi_4247763
die portman keek best wel eng op de cover van de veronicagids...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_4247834
Ben net trug van de 3e keer en ik heb nog een aantal easter-eggs gevonden... IK hoorde dat ze erin zaten, dus heb er ff op gelet:

1. 2 Millenium Falcon's links in beeld op de landingsplaats op Naboo (als Ani en Amidala met de vluchtelingen meereizen)

2. Achmed Best (Jar Jar) 2x in de kroeg, eerst als Anakin voorbij loopt, daarna als Obi-Wan Zam neersabert...

3. Imperial Guard in kantoor van Palpatine, als ze discussieren over het inzetten van de clones..

4. Bijna identieke Rebel-logo op deur van Palpatine... op het moment dat Mace Windu (Jackson) zegt dat ze geen soldaten zijn

5. George Lucas in het senaat rechtsbovenaan, als Jar Jar net heeft het voorstel heeft ingediend, en het voorstel aangenomen werd...

6. Star Wars Episode 1 racer op een beeldscherm links in het cafe

7. Net nadat Anakin begonnen is met afslachten van de Tuskens, zie je Yoda op zn stoeltje. Je hoort allerlei mensen angstig schreeuwen... ook hoor je 2x 'Anakin'. Dit is Qui-Gon die het zegt... op het moment in Episode 1 dat Darth Maul op zn speeder aankomt racen ("Anakin, duck!")

dat was het tot nu toe wel zo'n beetje...

Ook schijn je Anthony Daniels (C3PO) nog te kunnen zien in de bar, en de kinderen van Lucas ook. Die heb ik (nog) niet gevonden...

[Dit bericht is gewijzigd door Retarded op 20-05-2002 01:00]

pi_4247837
ik ben nu wel een rasechte sw fan, maar die "liefdesscenes" vond ik niet slecht hoor, kon misschien beter, pasten ook wel in het verhaal
je mag niet vergeten dat Lucas een verhaal wil vertellen en echt wel niet doelt op oscars of zo

ik vond de film zeer goed
'k wou alleen dat ik al naar ep3 kon kijken

persoonlijk denk ik dat in ep3 veel moet gebeuren, langere film misschien?

pi_4247841
oeps
pi_4247883
quote:
Op maandag 20 mei 2002 00:52 schreef MeneerTim het volgende:
- Slechte liefdesscenes.
Persoonlijk denk ik dat Lucas niet echt volwassen genoeg is voor dit soort liefdesscenes... Hij brengt de aktie en avontuur beregoed, maar de liefde komt niet echt over... de bankscene met Ani en Ami was toch wel heel erg klote geacteerd hoor..
  maandag 20 mei 2002 @ 01:05:42 #7
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_4247940
van die easter eggs heb ik anthony daniels gezien

die zie je echt superduidelijk in dat 'cafe'

verder schijnt ET er ook weer in te zitten volges een vriend van mij

Nobody fucks with The Jesus
  maandag 20 mei 2002 @ 01:08:38 #8
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_4247985
quote:
Op maandag 20 mei 2002 00:59 schreef catfish het volgende:
ik ben nu wel een rasechte sw fan, maar die "liefdesscenes" vond ik niet slecht hoor, kon misschien beter, pasten ook wel in het verhaal
je mag niet vergeten dat Lucas een verhaal wil vertellen en echt wel niet doelt op oscars of zo

ik vond de film zeer goed
'k wou alleen dat ik al naar ep3 kon kijken

persoonlijk denk ik dat in ep3 veel moet gebeuren, langere film misschien?

zoals ik al eerder zei: ik vraag me af hoe Lucas Ep3 aan gaat pakken, er zit teveel tijd tussen 2 en 4

als hij helemaal de wording van darth vader wil laten zien zal er een stuk van de clone wars weggelaten moeten worden

simpelweg door het grote tijdsverschil, volges mij zouden er nog wel 2 films tussen passen.......jammer dat ze nu eenmaal al genummerd zijn (4,5 en 6)

Nobody fucks with The Jesus
pi_4247986
* the_real_MoD gaat hem dit weekend zien
<@Koekepan> Ik vind die nickname enforcement echt de beste slapstick die er is, mensen die klagen over hun verbinding krijgen zo altijd nog een trap na.
pi_4248147
niet echt 'n easter egg, maar Jackson heeft als enige (na lang zeuren tegen Lucas) 'n paars lightsaber...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Redactie Frontpage maandag 20 mei 2002 @ 01:33:42 #11
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4248173
Vanmiddag gezien in De City. Als eerste, wat een kutgeluid. Het was veel te luid, niet om aan te horen.

Verder. Veel eye-candy, teveel naar mijn smaak. Het was te gestyleerd, onwerkelijk soms. De actiescenes waren wel goed, maar de taxisequence kwam uit 5th Element en heel veel decors kwamen rechtstreeks uit de Kronieken van Pandarve, getekend door Don Lawrence.

Toch heb ik me erg vermaakt. De liefdesscenes waren kort, stoorde me niet. Het viel me alleen op hoeveel kleren Amadila steeds bij zich heeft.

Wat me ook op viel was dat dit, niet echt diepgravene verhaal zich afspeelde 10 jaar na TPM. Ik was eigenlijk erg benieuwd naar de verhalen in deze tien jaar.

Anakin vond ik houterig, maar dat was David Prowse ook, dus dat klopt wel. R2D2 en C3PO waren ook erg op dreef, de sequence in de robotfabriek waren adembenedemd (deed me denken aan het spelletje Lemmings) en het Arenagevecht was ook leuk.

Natalie Portman is natuurlijk altijd prima om naar te kijken, Ewan M. en Samuel L.J. waren degenen die volgens mij de meeste lol hadden. En Yoda, die stal de show.

Wat ik alleen niet begreep, faket hij dat mank lopen nu?

En die klonen, zijn dat dezelfde als de klonen van Dart Vader?

Al met al toch een 8, gewoon omdat het een film is die je moet zien als een lekkere achtbaanrit.

[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 20-05-2002 01:34]

FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 mei 2002 @ 01:34:35 #12
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4248182
quote:
Op maandag 20 mei 2002 00:59 schreef Retarded het volgende:
Ben net trug van de 3e keer en ik heb nog een aantal easter-eggs gevonden... IK hoorde dat ze erin zaten, dus heb er ff op gelet:

1. 2 Millenium Falcon's links in beeld op de landingsplaats op Naboo (als Ani en Amidala met de vluchtelingen meereizen)

niet gezien. Morgen 's opletten dan.
quote:
4. Bijna identieke Rebel-logo op deur van Palpatine... op het moment dat Mace Windu (Jackson) zegt dat ze geen soldaten zijn
Rebel logo, zoals ie later is? hmm, interessant.

Wel staat heel duidelijk het logo wat later door the Empire gebruikt wordt op het schip van Obi-Wan, maar goed dat is niet zo vreemd want the Empire vloeit voort uit the Republic, die dus zo te zien hetzelfde logo hebben.

quote:
Ook schijn je Anthony Daniels (C3PO) nog te kunnen zien in de bar, en de kinderen van Lucas ook. Die heb ik (nog) niet gevonden...
die zag ik gelijk al staan. je ziet 'm 2x, heel even, zo na elkaar.

De easter egg die je vergeten bent is de schaduw van Anakin op Tatooine, die nogal erg veel op Darth Vader lijkt.

Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 20 mei 2002 @ 01:35:13 #13
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_4248187
En ik kom net van de film terug en ik moet zeggen dat het er HEEL VET uitziet! Schitterende wezens, schitterende special effects, schitterende casting en waanzinnige actie.
Een waardige film in de episode in tegenstelling tot Phantom Menace. Ben ook erg benieuwd naar deel III, maar voorlopig kan ik nog wel teren op Attack of the Clones.
  maandag 20 mei 2002 @ 01:35:39 #14
10617 Modderman
* heeft het vast niet begrepen
pi_4248192
Ik vond het weer heerlijk starwars-vermaak, al moet ik jullie eerlijk bekennen dat ik ook met name de liefdesscenes slecht geacteerd vond. Over het algemeen vind ik Hayden Christensen in deze film slecht spelen, maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt door Ewan McGregor. Ik ben trouwens weer een beetje verliefder geworden op Nathalie Portman, en gelukkig vindt mijn vriendin het goed.

Al met al een overweldigende film, echt een spektakel en dan heb ik hem ook nog eens gezien in een spiksplinternieuwe bioscoop met een scherm van 17 meter breed. Misschien too much Geweldig!

Zolang ik wakend nu maar oppas en niets laat gebeuren
Mag zich diezelfde droom nog vaak herhalen in mijn slaap
Slaap kent geen ooggetuigen, maar schenkt wel gedroomde lusten!
[Ovidius, Metamorphosen IX; vers 479-481]
  Redactie Frontpage maandag 20 mei 2002 @ 01:36:35 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4248198
Trouwens, in die weiland in de bergen-scene kwam Padme precies zo aanrennen als Julie Andrews in Sound of Music.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 mei 2002 @ 01:38:07 #16
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4248212
quote:
Op maandag 20 mei 2002 01:36 schreef SunChaser het volgende:
Trouwens, in die weiland in de bergen-scene kwam Padme precies zo aanrennen als Julie Andrews in Sound of Music.
dat is inderdaad overduidelijk een homage aan the Sound of Music.
pi_4248433
Heh, ben ik waarschijnlijk een van de weinigen die er niet veel aanvond. Zeer matig acteerwerk van Anakin. Van die opgelezen dialogen (niet alleen Anakin). Aardig wat matige special fx, zeer bekend voorkomende scenes (idd 5th element deja vu in het begin). En nog wat van die dingen... nee, ben er niet echt wakker van.

Moet wel zeggen dat ik in een stuip heb gelegen om die Teenage Mutant Ninja Yoda. Ach, ben ook niet zo'n star wars fan en vond The Phantom Menace ook 3 keer niks Dit trouwens in tegenstelling tot de originele star wars-en.

Zo, dat was mijn wat minder lovende mening.

Catch ya on the flipside...
  Redactie Frontpage maandag 20 mei 2002 @ 02:29:40 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4248592
Boba Fett was toch de zoon/kloon van?

Maar Boba in RotJ leek vast niet op zijn vader in AotC

pi_4248891
Naast de Easter-eggs, is het misschien ook aan te raden om op de 'fouten' te letten. Ze stapelen zich in ieder geval weer op bij movie-mistakes...

http://www.movie-mistakes.com/film.php?filmid=2254

gratis en voor niet
  maandag 20 mei 2002 @ 03:18:55 #20
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_4248937
interessant

morgen even erop letten.

maandag 20 mei 2002 @ 03:26:55 #21
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_4248994
quote:
Op maandag 20 mei 2002 01:33 schreef SunChaser het volgende:
En Yoda, die stal de show.

Wat ik alleen niet begreep, faket hij dat mank lopen nu?

Yoda walks around with a walking stick, so how on Earth does he fight Dooku like he does?
Answer: [Yoda can channel the force to an amazing degree when he needs to]

pi_4249335
Niemand die ik hier hoor praten overgens dat men had opgemerkt dat in sommige scenes de schaduw van Anakin de vorm van Darth Vader had. Het valt niet direct op maar dat is mij nog wel bijgebleven.

GLG

I just love the G4 Dual Powermacs
  maandag 20 mei 2002 @ 05:16:51 #23
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_4249338
quote:
Op maandag 20 mei 2002 05:10 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Niemand die ik hier hoor praten overgens dat men had opgemerkt dat in sommige scenes de schaduw van Anakin de vorm van Darth Vader had. Het valt niet direct op maar dat is mij nog wel bijgebleven.

GLG

Dat viel mij ook op. Wel een leuk detail.

Verder vond ik dat Anakin bijzonder dom overkwam met zijn geoveracteer in de liefdesscenes, maar wel aardig 'evil' wist te spelen.

Ik hoop dan ook dat ze dat in ep 3 uit weten te buiten en hem snel en veel als snoodaard ten tonele brengen.

FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 mei 2002 @ 08:59:36 #24
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_4249430
quote:
Op maandag 20 mei 2002 05:10 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:
Niemand die ik hier hoor praten overgens dat men had opgemerkt dat in sommige scenes de schaduw van Anakin de vorm van Darth Vader had.
Ten eerste zei ik dat hierboven ook al, ten tweede is dit ook in het vorige topic besproken. Het is dus wel degelijk opgemerkt.
  Redactie Frontpage maandag 20 mei 2002 @ 11:36:57 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4250179
het is nog niet zeker dat Hayden C. in deel 3 speelt. Lucas weet nog niet hoeveel jaar na deel 2 het zich afspeelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')