Hoe kan ik dit zo snel mogeiljk weer met wat gras begroeid krijgen? Over een poosje ga ik het huis verkopen en een redelijk tuin oogt beter dan een tuin met kale plekken!!
Barb was sneller
[Dit bericht is gewijzigd door H-Ahli op 19-05-2002 14:14]
quote:Ik weet niet hoe je daar bij komt, maar dat hangt toch echt van een heleboel factoren af: weer, zon/schaduw, soort gras, hoeveel er gelopen wordt, enz. Als je ergens een flink gat hebt kan het zo maanden duren voordat het dicht groeit. Vaak groeien de gaten dicht met onkruid...
Op zondag 19 mei 2002 14:11 schreef Catootje het volgende:
Just Me, zonder gekheid: ik dacht effe dat je het over een ander veldje had*zieke geest* ehmm.....serieus: gras groeit echt echt ontzettend snel: over een halve week ziet het er al wel weer redelijk uit!
quote:hehe ik ook hoor *bloos*
Just Me, zonder gekheid: ik dacht effe dat je het over een ander veldje had*zieke geest*
quote:Ik zat me af te vragen hoe ze in hemelsnaam in staat zou moeten zijn een topic te openen als je daar flink uitschiet
Op zondag 19 mei 2002 15:09 schreef BLoeMzTheeLepel het volgende:[..]
hehe ik ook hoor *bloos*
de titel is quite misleidend
voordeel is dat ik nu wél reakties heb en anders misschien niet
quote:
Just Me, zonder gekheid: ik dacht effe dat je het over een ander veldje had*zieke geest* ehmm.....serieus: gras groeit echt echt ontzettend snel: over een halve week ziet het er al wel weer redelijk uit!
quote:Zeker dit stuk, hierna begon ik wel te denken "hmmm... misschien bedoelt ze ècht dr grasveld"
Op zondag 19 mei 2002 14:07 schreef just me het volgende:
In het kader van een mens moet toch wat op 1e pinksterdag ben ik begonnen met het mijn grasveld te maaien maar ben even iets te enthousiast bezig geweest met mijn elektrische maaier!
wat wel schitterend is dat ik de hele middag al bezoek heb van 2 heuse merels in de tuin, een zwarte en een bruine, die op zoek zijn naar wormen; heb nog niet kunnen zien waar ze met het voedsel naar toe vliegen
quote:En 1 in de huiskamer!
Op zondag 19 mei 2002 17:23 schreef just me het volgende:wat wel schitterend is dat ik de hele middag al bezoek heb van 2 heuse merels in de tuin, een zwarte en een bruine, die op zoek zijn naar wormen; heb nog niet kunnen zien waar ze met het voedsel naar toe vliegen
Dat maakt het prachtige aantal van 3 merels!
quote:Das natuurlijk niet erg milieuvriendelijk...
Op zondag 19 mei 2002 15:50 schreef Afwezig het volgende:
Hier hebben wij van die onkruid dodende troep, wat tegelijk ook mest is voor het gras () Maar dat werkt perfect .. denk niet dat het gras helemaal dood is ondanks dat je het niet meer ziet. Is van Pokon , beetje water, zonnetje, van die troep, groeit als een gek
quote:Ja! Laseren!
Op zondag 19 mei 2002 17:31 schreef Dave het volgende:
En als je aan de randen nou gras wegsteekt, en dat transplanteert naar de kale plekken?
quote:had nou nou ff eerder gezegd
Op zondag 19 mei 2002 17:31 schreef Dave het volgende:
En als je aan de randen nou gras wegsteekt, en dat transplanteert naar de kale plekken?
quote:Ik bedoelde dat je zelf zoden van de rand van het grasveld afstoot, en die in de kale plekken legt. Aan de rand wordt dan de border wat groter.
Op zondag 19 mei 2002 17:34 schreef just me het volgende:[..]
had nou nou ff eerder gezegd
![]()
heb net het gras van de randen zitten knippen!
mmm ik ben nou net zo groen als gras
lukt dat niet kan ik altijd nog tot gras-transplantatie overgaan!
quote:Ik wens je veel succes met die 2 merels in de buurt.
Op zondag 19 mei 2002 17:38 schreef just me het volgende:
Ik ga het eerst met zaadjes proberen! Is toch heerlijk om als vrouw met zaadjes te kunnen strooien
quote:ik zat die irl Merel wel neer als vogelverschrikker
Op zondag 19 mei 2002 17:39 schreef Dave het volgende:[..]
Ik wens je veel succes met die 2 merels in de buurt.
quote:
Op zondag 19 mei 2002 22:25 schreef just me het volgende:
ik zat die irl Merel wel neer als vogelverschrikker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |